Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Stylegirl schreef:Ik kan het gesprek niet volgen en jullie gaan te snel ..
Weer zo'n trage in the house....
Inderdaad. Leer bijhouden en anders mag je niet zeuren.
Gast- Gast
ProudMama schreef:De eerste krijgt de ene naam, de 2e de andere. De volgorde klinkt op deze manier beter en zo staat het ook op het kaartje.Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
En de kleine ligt ingedaald, dus die komt eerst, dus weten al hoe ze heten zeg maar.
Oh ja, dat klinkt wel heel logisch.
Gast- Gast
Precies !Alex schreef:Stuiterbal schreef:Stylegirl schreef:Ik kan het gesprek niet volgen en jullie gaan te snel ..
Weer zo'n trage in the house....
Inderdaad. Leer bijhouden en anders mag je niet zeuren.
Gast- Gast
Ooo niet zo gemeen doen tegen mij
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me wel echt heel speciaal om zwanger van een tweeling te zijn!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ja, is 1 eiig. Haha, de ene is een stuk groter/ zwaarder, dus lijkt me geen probleem om ze uit elkaar te houden... 2400 en 3200 gram ongeveer...Stylegirl schreef:Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
Ja, dat is wel raar eigenlijk.. Had jij een een-eiige tweeling trouwens? Kun je die dan wel uit elkaar houden (echt een serieuze vraag hoor , want ze lijken dan toch heeeeeeeel erg op elkaar?).
Gast- Gast
ProudMama schreef:De eerste krijgt de ene naam, de 2e de andere. De volgorde klinkt op deze manier beter en zo staat het ook op het kaartje.Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
En de kleine ligt ingedaald, dus die komt eerst, dus weten al hoe ze heten zeg maar.
Joh
PM, bevallen en al: 'Nou weet je wat, het zal me ook wat, geef ze allebei maar dezelfde naam, ze hebben tenslotte ook hetzelfde hoofd'.
Gast- Gast
Oh, dat moet wel lukken dan !
Tiana- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Leine, was er niet iets wat je met ons wilde delen?
Jij houdt het ook lekker bij!
Gast- Gast
Dat is het ook, alleen na de ongeveer 33 weken niet meer leukLeine schreef:Het lijkt me wel echt heel speciaal om zwanger van een tweeling te zijn!
Gast- Gast
Reva schreef:
PM, bevallen en al: 'Nou weet je wat, het zal me ook wat, geef ze allebei maar dezelfde naam, ze hebben tenslotte ook hetzelfde hoofd'.
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Leine, was er niet iets wat je met ons wilde delen?
Ik stel me daar helemaal op in.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:
Kun je je niet vergissen in de naam
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:De eerste krijgt de ene naam, de 2e de andere. De volgorde klinkt op deze manier beter en zo staat het ook op het kaartje.Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
Joh
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:
Zou toch kunnen? Alleen dan de ene naam anders schrijven dan de ander . Bij de ene een "j" in de naam en in de andere een "y".
Tiana- Ratel
ProudMama schreef:Dat is het ook, alleen na de ongeveer 33 weken niet meer leukLeine schreef:Het lijkt me wel echt heel speciaal om zwanger van een tweeling te zijn!
Dat kan ik me voorstellen! Ik hoop dat je ze heel snel in je armen kan houden!
Leine- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Leine, was er niet iets wat je met ons wilde delen?
moet je ff terug lezen, ging over de buurman
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Leine, was er niet iets wat je met ons wilde delen?
Jouw specialiteit, ABE!
Gast- Gast
Ben even naar de wc
Slaap lekker Stuiterbal!
Slaap lekker Stuiterbal!
Tiana- Ratel
Slaap lekker Stuiterbal!
Ik ga ook zo!
Ik ga ook zo!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
ExpressoB schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Leine, was er niet iets wat je met ons wilde delen?
Het staat inmiddels al een paar pagina's terug, dus heb het even geplakt:
Eh, nou mijn veel te leuke buurman heeft vanavond een date op bezoek.. Ik kan ze hier horen praten en lachen. Eigenlijk is er ook helemaal niks ergs aan en is het stom dat ik er mee zit, maar stiekem vind ik 'm wel echt heel leuk.. En nu voel ik me ineens heel eenzaam.
Maar eigenlijk komt het er op neer dat ik me op het moment gewoon even heel eenzaam voel..
Leine- Prater
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: