Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Die hoeft alleen te zorgen dat die kinderen normaal eruit komen, hoef m niet te verleiden ofzo
neh niet voor de gyn. die kan het niet zoveel schelen
ik zou het wel prettig vinden een verzorgde...
reva: dan heb je echt dood haar
ik ga volgende maand weer heen, ben half febr voor het laatst geweest
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Thnxx babe nu heb ik dat lied weer in mijn hoofd zitten !Alex schreef:Reva schreef:LAALALALALALALAAAAAAAAAAA PAAAASTAAA
HAMBURGERS MET KORTING WHOHOHOOHOHOHO
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Thnxx babe nu heb ik dat lied weer in mijn hoofd zitten !Alex schreef:Reva schreef:LAALALALALALALAAAAAAAAAAA PAAAASTAAA
HAMBURGERS MET KORTING WHOHOHOOHOHOHO
Ik doe het graag, schat!
Gast- Gast
En bedankt... geeft echt de moed om te bevallen...Alex schreef:Ik grapte tegen de verpleegster die mij kwam wassen dat 'het wel een zooitje was he, daar beneden?' Zegt ze: 'joh, die half ongeschoren boel ziet er gezelliger uit dan de doos van een vrouw die een normale bevalling heeft gehad'.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Die hoeft alleen te zorgen dat die kinderen normaal eruit komen, hoef m niet te verleiden ofzo
Je bent zelf dood haar!
Gast- Gast
Graag gedaan, meis. Geef die rechterbaby ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Laatst aangepast door Alex op di 12 jul 2011 - 9:21; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Haar is sowieso dood .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik wil je graag nog een keer spreken als je zo;n buik heb als ik en zulke opgezette benen. Het boeit je namelijk totaal niet meer, je voelt je zo ellendig.ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Waarom? Voor de gyn?ExpressoB schreef:vraag of je man het ff voor je doet...
film kijken rtl7
Gast- Gast
Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechter ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Die bewerking hoefde niet hoor
Gast- Gast
Nope. Tenzij ze allebei in stuit liggen. 2e in stuit is geen probleem, ze weten van tevoren toch niet wat die doet met de ruimte straks. Kan nu goed liggen en dan draaien of andersom...Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechterbaby ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Gast- Gast
gespleten punten wat jij wilt..
ik vind 1,5 jaar je haar niet knippen wel extreem lang
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechter ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Die bewerking hoefde niet hoor
Wat wil je daarmee zeggen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nope. Tenzij ze allebei in stuit liggen. 2e in stuit is geen probleem, ze weten van tevoren toch niet wat die doet met de ruimte straks. Kan nu goed liggen en dan draaien of andersom...Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechterbaby ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Ja, dat zeg ik ook. Duw die ene met zijn/haar kont naar beneden (dus de baby die nu goed ligt), dan liggen ze allebei in stuit. Dat bedoelde ik dus.
Gast- Gast
Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
Gast- Gast
De onderste ligt ingedaald, die is niet meer te draaien...Alex schreef:ProudMama schreef:Nope. Tenzij ze allebei in stuit liggen. 2e in stuit is geen probleem, ze weten van tevoren toch niet wat die doet met de ruimte straks. Kan nu goed liggen en dan draaien of andersom...Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechterbaby ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Ja, dat zeg ik ook. Duw die ene met zijn/haar kont naar beneden (dus de baby die nu goed ligt), dan liggen ze allebei in stuit. Dat bedoelde ik dus.
Gast- Gast
Ik kan het gesprek niet volgen en jullie gaan te snel ..
Tiana- Ratel
Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
Oh ja! Dat is inderdaad wel apart!
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Nope. Tenzij ze allebei in stuit liggen. 2e in stuit is geen probleem, ze weten van tevoren toch niet wat die doet met de ruimte straks. Kan nu goed liggen en dan draaien of andersom...Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechterbaby ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Ik snapte je wel !
Gast- Gast
ProudMama schreef:De onderste ligt ingedaald, die is niet meer te draaien...Alex schreef:ProudMama schreef:Nope. Tenzij ze allebei in stuit liggen. 2e in stuit is geen probleem, ze weten van tevoren toch niet wat die doet met de ruimte straks. Kan nu goed liggen en dan draaien of andersom...Alex schreef:Graag gedaan, meis. Geef die rechterbaby ff een duw met zijn/haar kont naar beneden. Krijg je ook een keizersnee.
Niet zo serieus!
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik kan het gesprek niet volgen en jullie gaan te snel ..
Weer zo'n trage in the house....
Gast- Gast
ExpressoB schreef:gespleten punten wat jij wilt..
15 jaar is pas lang
Gast- Gast
Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
Ja, dat is wel raar eigenlijk.. Had jij een een-eiige tweeling trouwens? Kun je die dan wel uit elkaar houden (echt een serieuze vraag hoor , want ze lijken dan toch heeeeeeeel erg op elkaar?).
Tiana- Ratel
De eerste krijgt de ene naam, de 2e de andere. De volgorde klinkt op deze manier beter en zo staat het ook op het kaartje.Reva schreef:Maar PM, weet je ook al welke baby je welke naam je wil geven? Of maakt je dat niet uit? Wat gek eigenlijk bedenk ik me nu
En de kleine ligt ingedaald, dus die komt eerst, dus weten al hoe ze heten zeg maar.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: