Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Niet? Ik wordt vaak kotsmisselijk als ik even een liter water naar binnen gooi...Storm schreef:Bij mij valt dat heel vies tegen raak toch niet zo gevuld van water.ProudMama schreef:Veel water drinken houd je maag ook een beetje gevuld he?!
Ik heb een grote beker met citroenthee zonder suik,er hoop dat dat helpt. Wilde al even naar de automaat sneaken om daar iets lekkers te halen, maar heb mezelf net op tijd tegen gehouden.
Gast- Gast
Haallloo
Grrr mijn vriend doet een racespelletje.. hoor al een uur of twee VROEEEEEHOEEEEEEEEEEMMMMMMMM VROEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM IEEHHHHH VROEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
Grrr mijn vriend doet een racespelletje.. hoor al een uur of twee VROEEEEEHOEEEEEEEEEEMMMMMMMM VROEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM IEEHHHHH VROEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hey!!! Ik kan niet op facebook op mijn werk, ik kan je bericht dus niet beantwoorden over zaterdagSnoes schreef:Goedemiddag dames!
Gast- Gast
Heb je wel kunnen lezen wat ik jou heb gestuurd?Storm schreef:Hey!!! Ik kan niet op facebook op mijn werk, ik kan je bericht dus niet beantwoorden over zaterdagSnoes schreef:Goedemiddag dames!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
*gaaaap*
Vanaaf HP 7 deel 1 & 2!
Vanaaf HP 7 deel 1 & 2!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara, HP marathon aan het houden? haha! Mijn zusje zit nu in Den Haag 26 uur lang, en slaapt hier vannacht haha.
Gast- Gast
Ja, dat heb ik gelezen! Wil je dat ik hier nu antwoord op geef of mag het ook vanavond?Snoes schreef:Heb je wel kunnen lezen wat ik jou heb gestuurd?Storm schreef:Hey!!! Ik kan niet op facebook op mijn werk, ik kan je bericht dus niet beantwoorden over zaterdagSnoes schreef:Goedemiddag dames!
Gast- Gast
Pippa schreef:Qiara, HP marathon aan het houden? haha! Mijn zusje zit nu in Den Haag 26 uur lang, en slaapt hier vannacht haha.
Nee, gelukkig alleen deel 1 & 2 (ook al 5 uur)! Ik heb net wel het programma van de marathon bekeken . Ik zou tussen elke film een dutje doen , soms ook wel een uur pauze...
Dan is ze zo tussen half 3 en 3 bij jullie , wel gezellig, gaan jullie nog iets doen of moet je werken morgen?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Pippa schreef:Qiara, HP marathon aan het houden? haha! Mijn zusje zit nu in Den Haag 26 uur lang, en slaapt hier vannacht haha.
Nee, gelukkig alleen deel 1 & 2 (ook al 5 uur)! Ik heb net wel het programma van de marathon bekeken . Ik zou tussen elke film een dutje doen , soms ook wel een uur pauze...
Dan is ze zo tussen half 3 en 3 bij jullie , wel gezellig, gaan jullie nog iets doen of moet je werken morgen?
Haha dat klopt inderdaad; ze komt alleen slapen, ik moet morgen om 8 uur werken zij moet terug naar huis en om 11 uur werken.
Gast- Gast
Maakt me niet zoveel uit hoor. Mag ook gewoon vanavond als je thuisbent.Storm schreef:
Ja, dat heb ik gelezen! Wil je dat ik hier nu antwoord op geef of mag het ook vanavond?
Snoes- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Qiara schreef:Pippa schreef:Qiara, HP marathon aan het houden? haha! Mijn zusje zit nu in Den Haag 26 uur lang, en slaapt hier vannacht haha.
Haha dat klopt inderdaad; ze komt alleen slapen, ik moet morgen om 8 uur werken zij moet terug naar huis en om 11 uur werken.
Lief dat ze bij jullie mag slapen!
Qiara- Ratel
Haha anders ben ik bang dat het te privé word. Ik reageer vanavond wel evenSnoes schreef:Maakt me niet zoveel uit hoor. Mag ook gewoon vanavond als je thuisbent.Storm schreef:
Ja, dat heb ik gelezen! Wil je dat ik hier nu antwoord op geef of mag het ook vanavond?
Gast- Gast
Is goed hoor, ik wacht vol spanningStorm schreef:
Haha anders ben ik bang dat het te privé word. Ik reageer vanavond wel even
Snoes- Lady Post-a-lot
Pippa, wat vervelend dat dit jou kwetst. En ik snap het wel hoor, jij zou het ook liever anders gezien hebben natuurlijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen om die reden niet zouden willen komen en jou daarbij (onbewust) dingen gaan verwijten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pippa, wat naar zeg. Jullie wonen een eind uit elkaar neem ik aan? Kan me goed voorstellen dat het je kwetst, maar ik denk niet dat je het die vriendin kwalijk kan nemen..
Gast- Gast
Pippa: ik kan het wel begrijpen. Ik zie mijn vriendinnen ook niet vaak en kan soms niet naar een verjaardag of ik spreek ze dan nauwelijks met een verjaardag. Ik spreek dan liever met die persoon zelf af om echt bij te praten, in plaats van met de visite te praten. Misschien heb je het enorm druk met je werk, maar moet je een keer even vrijaf nemen / rustig aan doen, zodat je haar (en je ouders) kan opzoeken? Zo kom je namelijk nergens op lange termijn, tenzij je het wil laten verwateren?
Gast- Gast
Meiden, er is weer een artikel gepubliceerd met mijn reiservaringen:
http://bangersisters.nl/vrije-tijd/vrije-tijd/item/1932-australie-great-ocean-road-deel-2
Geniet!
http://bangersisters.nl/vrije-tijd/vrije-tijd/item/1932-australie-great-ocean-road-deel-2
Geniet!
Gast- Gast
Storm schreef:*
het is zo'n 1.5u met de auto enkele reis, en met de trein nog veel langer..
Gast- Gast
Hoooiii!
Sorry, ik moet even klagen. Ik zou zooooo graag willen dat de maand juli voorbij was. Eerst brand er een lampje in het dashboard, schade 250 euro. Dan APK, schade 600 euro. En vanmorgen deden mijn ruitenwissers het niet meer, motortje doorgebrand, schade 80 euro en dat alleen omdat de garage de helft voor rekening heeft genomen uit coulance. Er moet nu nog een aanslag worden betaald van 500 euro voor de 18e. En dan wachten tot mijn loon de 23e. Ik ben zo goed als platzak. Zul je net zien dat mijn wasmachine en droger ook nog stuk gaan. (*Klopt dat laatste maar even af*)
Sorry, ik moet even klagen. Ik zou zooooo graag willen dat de maand juli voorbij was. Eerst brand er een lampje in het dashboard, schade 250 euro. Dan APK, schade 600 euro. En vanmorgen deden mijn ruitenwissers het niet meer, motortje doorgebrand, schade 80 euro en dat alleen omdat de garage de helft voor rekening heeft genomen uit coulance. Er moet nu nog een aanslag worden betaald van 500 euro voor de 18e. En dan wachten tot mijn loon de 23e. Ik ben zo goed als platzak. Zul je net zien dat mijn wasmachine en droger ook nog stuk gaan. (*Klopt dat laatste maar even af*)
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Pippa: ik kan het wel begrijpen.
Dat begrijp ik wel, maar het gaat me er mee om dat ze het mij kwalijk neemt, en daarom niet wil komen. En verder verwatert het met niemand, want iedereen heeft het er voor over om hierheen te komen, dus dat is het niet...
Laatst aangepast door Pippa op di 12 jul 2011 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: