Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Het zijn deze, maar dan met paars ipv. roze
Ohhhh die vind ik zoooooooooooooooo leuk !!!!!!
Gast- Gast
Ik ook, ik ben er zooo blij mee ^^ wel wennen voor mijn voetjes hoor, heb het idee dat k helemaal geen schoenen aan heb
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke schoen. En ik denk dat hij met paars ook mooi is. Heb je ze voor de vakantie gekocht?
Gast- Gast
Yup, normaal loop ik altijd op zulke schoenen, maar ze zijn half verrot en eigenlijk veel te warm nu
Oeh, daar houd ik helemaal niet van. Ik snap wel dat je ze te warm vind. Wat draag je dan normaal in de zomer?
Gast- Gast
Die laarzen dus, waren de enige schoenen die ik had
Maar aangezien ze half versleten zijn wilde ik wat anders, dan koop ik wel nieuwe Undergrounds in de herfst
Maar aangezien ze half versleten zijn wilde ik wat anders, dan koop ik wel nieuwe Undergrounds in de herfst
Whahahaha ja, is het ook. Ik heb ze helemaal dicht zitten, met de veters strak tegen elkaar aan
wil je geen teenslippers hebben VC? is wel lekker in frankrijk denk ik hoor!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja echt wel, en even snel je schoenen aan- en uittrekken is er ook niet bij
Uhu, das waar. Heb vorige week wel slippers met luipaardprint gekocht, maar die zijn voor onder de douche, dus dat telt niet echt mee
Jij bent al helemaal klaar voor de vakantie hè?
Jij bent al helemaal klaar voor de vakantie hè?
Ja, eigenlijk wel. Ik had vorige week ook al vakantie, dus toen heb ik het huis een grote schoonmaakbeurt gegeven. Nu houd ik alles gewoon netjes bij en dan is het zaterdag netjes als we weggaan. Ik moet alleen de tas/koffer nog pakken, maar daar begin ik vrijdag mee. Al heb ik die ook binnen een half uur gepakt. Mijn vriend heeft daar meer moeite mee. Moet jij nog veel doen?
Gast- Gast
Ik moet nog schoonmaken, was wegwerken, alles inpakken en nog het een en ander kopen.
Ga over 5 minuutjes weer verder
Ga over 5 minuutjes weer verder
In principe heb je alles zo gedaan. Alleen heb ik er vaak geen zin in.
Afgelopen jaar heb ik 5 dagen gewerkt. In een jaar tijd was ik afgestudeerd, had ik een fulltime baan en ging ik samenwonen in een ander dorp. M'n leven was ineens erg veranderd. In het begin moest ik daar erg aan wennen. Het huishouden deed ik in de avonduurtjes en in het weekend. Nou, daar had ik dan ook geen zin in. Gelukkig ga ik het volgend jaar anders doen. Het is een kwestie van bijhouden.
Afgelopen jaar heb ik 5 dagen gewerkt. In een jaar tijd was ik afgestudeerd, had ik een fulltime baan en ging ik samenwonen in een ander dorp. M'n leven was ineens erg veranderd. In het begin moest ik daar erg aan wennen. Het huishouden deed ik in de avonduurtjes en in het weekend. Nou, daar had ik dan ook geen zin in. Gelukkig ga ik het volgend jaar anders doen. Het is een kwestie van bijhouden.
Gast- Gast
Uhu, ik heb het in principe ook zo gedaan, maar ik ben zo'n doos die alles uitstelt tot het laatste moment, en dat is gewoon stom.
En ik ben altijd bang dat ik wat vergeet, opladers ofzo. Om kleding en al die dingen maak ik me niet zo druk.
We hebben per persoon maar 1 tas, zo weinig geef ik er om
En ik ben altijd bang dat ik wat vergeet, opladers ofzo. Om kleding en al die dingen maak ik me niet zo druk.
We hebben per persoon maar 1 tas, zo weinig geef ik er om
Ik had nu geen zin in uitstellen, want dan ben ik zo moe als we op vakantie gaan. Wij rijden de hele nacht door, dus moet ik wel uitgerust zijn. Vorige week heb ik iedere ochtend iets in huis gedaan en 's middags had ik tijd voor mezelf. Zo doe ik het deze week ook, maar heb ik gewoon iets minder te doen. Ik heb alleen nog een paar dingen die ik moet uitzoeken, maar dat kan ook als ik terug kom van vakantie. En het scheelt dat mijn vriend wel gewoon werkt. Anders doe ik helemaal niks.
Gast- Gast
In een half uurtje heb ik nu ook al een ander gedaan hoor, was wegwerken en intussen de tassen voor een gedeelte ingepakt en op een lijstje gezet wat er in zit beddengoed al ingepakt, op de dag zelf de kussens niet vergeten trouwens.
Ik heb al zoveeeeeeeeel gedaan !!! Poeh word er bijna moe van.
Geforumt, gefacebookt, gehyvest, gezeten op mijn billen.... oh en de vuilnis weg gebracht !
Wie geeft me nu een enorme schop onder mijn kont...... want ik MOET echt wat doen hoor !
Geforumt, gefacebookt, gehyvest, gezeten op mijn billen.... oh en de vuilnis weg gebracht !
Wie geeft me nu een enorme schop onder mijn kont...... want ik MOET echt wat doen hoor !
Gast- Gast
Whahaha, Stuit, wat heb jij veel gedaan *schopt*
Hier gaat het wel. Ik heb heel veel behoefte om te eten vandaag. Heb wel de caramelfudge die ik gekocht heb weggegooid. En in plaats van die fudge heb ik brood gegeten, scheelt vast.
En hoe is het met jou?
Hier gaat het wel. Ik heb heel veel behoefte om te eten vandaag. Heb wel de caramelfudge die ik gekocht heb weggegooid. En in plaats van die fudge heb ik brood gegeten, scheelt vast.
En hoe is het met jou?
Gast- Gast
Alex ik vind dat je goed bezig bent ik heb echt respect voor je ! Het zal je vast echt niet makkelijk af gaan allemaal.
Met mij gaat het eigenlijk wel de goede kant op heb ik het idee. Ik heb me bepaalde dingen voorgenomen en tot nu toe lukt het me aardig.
Met mij gaat het eigenlijk wel de goede kant op heb ik het idee. Ik heb me bepaalde dingen voorgenomen en tot nu toe lukt het me aardig.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: