Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Wat goed, SG! Welke dag zit je?
Ik heb gisteravond van Ree gegeten, maar ik kan me er niks van herinneren. Ook niet van t bestellen. Alleen dat ik half viel toen ik naar binnen stapte. En dat ik ontzettend lang heb gelachen toen ze zei dat ze geen nasischijf meer had, maar wel een bamischijf.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Heee ! Oh, nee Sjaan dat meen je niet? Ik zou terug gaan en meteen dat extra plankje eisen! :o
Pfff, ik ben gaar van een lange dag. Ik heb trouwens het liedje van de nieuwe AH reclame in mijn hoofd! En mijn mama zei dat mijn buik platter was .
Hahaha jij met je plankje! Maar ik bel morgenochtend eerst de winkel op en dan hoor ik wel wat ze ervan zeggen. Baal er wel van want het is een heel gedoe om met dat pakket terug naar de winkel te gaan... Zéker niet omdat alles natuurlijk niet meer precies in de doos past en het nu dus een onhandelbaar pakket is.
Thuisbezorgen doen ze sowieso niet dus ik vrees dat ik ook niet kan vragen of ze m hier om komen ruilen
Oh en super van je platte buik!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Drop?Reva schreef:IK WIL EEN GROENTEKROKET. VERDORIE. KUT. POEP. TERING. Of iets anders
Gast- Gast
Smikkell schreef:Drop?Reva schreef:IK WIL EEN GROENTEKROKET. VERDORIE. KUT. POEP. TERING. Of iets anders
Dat kotst moeilijk
Gast- Gast
Aaah wat een pech met je tuinset zeg! Was ook maar een grapje van het plankje haha .
Mijn buik is nog niet plat hoor, maar wel minder bol dan dat hij was. Reva, heb er nu de 8e dag op zitten, maar er is ongeveer 2 kilo af, ik moet zeggen dat ik ook wel wat gezondigd heb en me niet helemaal strak aan het menu hou.
Mijn buik is nog niet plat hoor, maar wel minder bol dan dat hij was. Reva, heb er nu de 8e dag op zitten, maar er is ongeveer 2 kilo af, ik moet zeggen dat ik ook wel wat gezondigd heb en me niet helemaal strak aan het menu hou.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Vast niet erger dan spekkies!Reva schreef:Smikkell schreef:Drop?Reva schreef:IK WIL EEN GROENTEKROKET. VERDORIE. KUT. POEP. TERING. Of iets anders
Dat kotst moeilijk
Gast- Gast
Mmh, spekjes geen ervaring mee. Wel lekker Schuimblokken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOOOOOH. IK WIL SNOEPJES SCHEPPEN
SG: goed toch! Heel strikt heb ik t ook niet gedaan.
OOOOOOH. IK WIL SNOEPJES SCHEPPEN
SG: goed toch! Heel strikt heb ik t ook niet gedaan.
Gast- Gast
IeuwwwwwAlex schreef:Schuimblokken zijn zoooo lekker!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik wil niet slapen en ik wil niet dat het morgen wordt.. al wil ik wel dat het morgenavond wordt.. verslapen tot een uur of 15.00?? Hmz..
Gast- Gast
Drop hoef je niet van te kotsen. Als je een kilo eet werkt het absoluut prima als laxeermiddel.
Gast- Gast
HandigReva schreef:Ik krijg elke keer een mail als iemand een topic opent in Algemeen
Gast- Gast
Echt?ProudMama schreef:Drop hoef je niet van te kotsen. Als je een kilo eet werkt het absoluut prima als laxeermiddel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:HandigReva schreef:Ik krijg elke keer een mail als iemand een topic opent in Algemeen
Krijgt nu zin om 400 topics te openen..
Gast- Gast
Lijkt me meer iets voor Alex. Na sms terreur nu mail tereur.Smikkell schreef:HandigReva schreef:Ik krijg elke keer een mail als iemand een topic opent in Algemeen
Krijgt nu zin om 400 topics te openen..
Arrraararaaraarrraaaaaaaarararrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrarrrrrrrrrrrrrrr!
Gast- Gast
Jij hebt ervaring met dat soort 'bericht-bommen' ..Alex schreef:Smikkell schreef:HandigReva schreef:Ik krijg elke keer een mail als iemand een topic opent in AlgemeenKrijgt nu zin om 400 topics te openen..
Gast- Gast
Bij mij wel.Smikkell schreef:Echt?ProudMama schreef:Drop hoef je niet van te kotsen. Als je een kilo eet werkt het absoluut prima als laxeermiddel.
Gast- Gast
Gelukkig heb ik maar een halve kilo op (dat was mijn avond eten)ProudMama schreef:Bij mij wel.Smikkell schreef:Echt?ProudMama schreef:Drop hoef je niet van te kotsen. Als je een kilo eet werkt het absoluut prima als laxeermiddel.
Gast- Gast
Whatsapp je wel joh.Smikkell schreef:En dan krijg ik een ban voor twee weken.. Mis ik de bevalling van PM!
Of sms je 203 x
Gast- Gast
Zet het op het lijstje voor na de bevalling onder gebak, medium biefstuk, gerookte zalm en Mc flurry...Smikkell schreef:Gelukkig heb ik maar een halve kilo op (dat was mijn avond eten)ProudMama schreef:Bij mij wel.Smikkell schreef:Echt?ProudMama schreef:Drop hoef je niet van te kotsen. Als je een kilo eet werkt het absoluut prima als laxeermiddel.
Gast- Gast
Zal ik B.rokking gebak en een zak drop voor je meenemen als je bevallen bent, PM?
Gast- Gast
Huuuu!!!
Lex heeft bijna meer posts dan ik. Dat is echt cheating..
Lex heeft bijna meer posts dan ik. Dat is echt cheating..
Laatst aangepast door Smikkell op ma 11 jul 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: