Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maar het ging toch om de vraag op wie je lijkt???ProudMama schreef:Bovenaan. Smikk is nog net niet zo erg als jij bentSjaantje schreef:Whahaha PM, stond ik dan op nr. 2 of onderaan de lijst? Heb ik Smikkell verslagen??
Super gedichtje trouwens, Smikk Werd er wel een beetje misselijk van hahaha
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Zocht Lily nou nog leuke gedichtjes voor op de bruiloft?
Niet echt hilarisch, maar wij reden net over de dijk, daar stond een huis met op de bovenverdieping twee ramen open. Die ramen zitten dus precies op dijk-rij-hoogte. Lagen daar gewoon twee vieze dikke naakte polen op bed midden voor het raam. Hahaha, we zijn drie keer langs gereden, de eerste keer zag alleen ik het, de tweede keer om een foto te maken en de derde keer om te tuteren-zwaaien.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Hilarisch toch??
Ik kom niet meer bij..Sjaantje schreef:Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Gast- Gast
Oeh Sjaan, pas op, straks breken mijn vliezen van het lachen...Smikkell schreef:Ik kom niet meer bij..Sjaantje schreef:Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kom niet meer bij..Sjaantje schreef:Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Draag me weg.
Gast- Gast
Opeens wordt ie leukReva schreef:Smikkell schreef:Ik kom niet meer bij..Sjaantje schreef:Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Draag me weg.
Gast- Gast
Dat wou je toch ook?ProudMama schreef:Oeh Sjaan, pas op, straks breken mijn vliezen van het lachen...Smikkell schreef:Ik kom niet meer bij..Sjaantje schreef:Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Heeeeerlijk nummer Smikkel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, maar liever niet op de bank...Sjaantje schreef:Dat wou je toch ook?ProudMama schreef:Oeh Sjaan, pas op, straks breken mijn vliezen van het lachen...Smikkell schreef:Ik kom niet meer bij..Sjaantje schreef:Mijn giller van de eeuw is dat ik vandaag ein-de-lijk de tuinset heb gekocht die ik graag wilde en bij thuiskomst bleken er wat dingen afgebroken te zijn.
Hilarisch toch??
Gast- Gast
Dames ik ga er vandoor!
Ik ga slapen in m'n "nieuwe" huis!
Ik ga slapen in m'n "nieuwe" huis!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Heee ! Oh, nee Sjaan dat meen je niet? Ik zou terug gaan en meteen dat extra plankje eisen! :o
Pfff, ik ben gaar van een lange dag. Ik heb trouwens het liedje van de nieuwe AH reclame in mijn hoofd! En mijn mama zei dat mijn buik platter was .
Pfff, ik ben gaar van een lange dag. Ik heb trouwens het liedje van de nieuwe AH reclame in mijn hoofd! En mijn mama zei dat mijn buik platter was .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Reva schreef:IK WIL EEN GROENTEKROKET. VERDORIE. KUT. POEP. TERING. Of iets anders
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Wat goed, SG! Welke dag zit je?
Ik heb gisteravond van Ree gegeten, maar ik kan me er niks van herinneren. Ook niet van t bestellen. Alleen dat ik half viel toen ik naar binnen stapte. En dat ik ontzettend lang heb gelachen toen ze zei dat ze geen nasischijf meer had, maar wel een bamischijf.
Ik heb gisteravond van Ree gegeten, maar ik kan me er niks van herinneren. Ook niet van t bestellen. Alleen dat ik half viel toen ik naar binnen stapte. En dat ik ontzettend lang heb gelachen toen ze zei dat ze geen nasischijf meer had, maar wel een bamischijf.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: