Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:ze is hier nog elke dag_Liv schreef:Kan je daar de hele dag op "leven"?
Gast- Gast
Nou, na 450 gram kan ik geen dropje meer zienProudMama schreef:Drop.... kwijlt...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Altijd?banjer49 schreef:hallo alles goed met jullie? ik lees altijd mee, nu maar eens reageren
nou niet altijd, heb ook nog meer dingen te doen haha,
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en je, met hulp van therapie, een ander beeld bij en over eten krijgt..Alex schreef:Smikkell schreef:ze is hier nog elke dag_Liv schreef:Kan je daar de hele dag op "leven"?
Kijkt verdrietig naar de bijna lege zak drop...
Gast- Gast
Ik kan het middageten nooit ontwijken omdat ik dan scheve hoofden van collega's krijg
Maar waarschijnlijk zal je t zonder ontbijt niet meer gaan redden met alleen avondeten, Lex.. Lastig. Lust je ook geen roggebrood ofzo? Of zuurdesem? En rooster het anders sowieso.. Dan is het niet zo'n klomp in je maag en beter te verteren.
Maar waarschijnlijk zal je t zonder ontbijt niet meer gaan redden met alleen avondeten, Lex.. Lastig. Lust je ook geen roggebrood ofzo? Of zuurdesem? En rooster het anders sowieso.. Dan is het niet zo'n klomp in je maag en beter te verteren.
Gast- Gast
proudmama gaat het nog goed met de kindjes?? mijn nichtje heeft pas tweeling gehad en daar gaat het heel goed mee
banjer49- Prater
Reva schreef:Ik word zo blij van Harry Potter deel 1 op tv
En dat zeg je me nu pas ?????
Gast- Gast
Ik heb altijd het idee dat ik van geroosterd brood juist nog dikker word.
En ik lust geen roggebrood. Zuurdesem nooit geprobeerd, wat is dat?
En ik lust geen roggebrood. Zuurdesem nooit geprobeerd, wat is dat?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik word zo blij van Harry Potter deel 1 op tv
Oooooooooooooooooooh jaaaaa!!!
*zet snel tv aan*
Gast- Gast
Ja, las het en heb de foto gezien, echt schattig!banjer49 schreef:proudmama gaat het nog goed met de kindjes?? mijn nichtje heeft pas tweeling gehad en daar gaat het heel goed mee
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, las het en heb de foto gezien, echt schattig!banjer49 schreef:proudmama gaat het nog goed met de kindjes?? mijn nichtje heeft pas tweeling gehad en daar gaat het heel goed mee
hoe gaat het met jou dan? en de baby's
banjer49- Prater
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: