Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Van brood 's ochtends ga ik echt over mijn nek, is net een steen die op mijn maag ligt.
Dan pak ik liever pas een uur nadat ik wakker word een bak yoghurt met vers fruit erin, dat smaakt een stuk beter en voelt lichter.
Dan pak ik liever pas een uur nadat ik wakker word een bak yoghurt met vers fruit erin, dat smaakt een stuk beter en voelt lichter.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Reva schreef:Zwoesj, hoezo?
Alex, móet het brood zijn of mag het ook wat anders zijn? Opzich gaat je lichaam juist goed verbranden van wat eten 's morgens. Van niks eten komt ook je verbranding niet op gang, dat wil je ook niet lijkt me.
Dat bedoel ik dus ook. Een uur na opstaan moet er iets gegeten zijn. Zo niet, dan is alles wat erna wordt gegeten een aanslag op het lichaam.
Gast- Gast
Gelukkig dat je ook iets anders mag nemen als het niet lukt. Mag je geen fruit of yoghurt?
Gast- Gast
Maar people, ik ga nog even 2 uurtjes dansen Tot later!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, ik denk dat yoghurt met fruit of gewoon fruit ook wel goed is. Ik moet in ieder geval 6 eetmomenten op een dag hebben. Ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. Maar zo ver ben ik nog láng niet.
Gast- Gast
Iemand toevallig wel eens in de skydiver geweest in Walibi?
Heb ik vorige week ook gedaan, my god wat hoog
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet ook zelden brood. Thuis iig nooit.
Ik eet crackers, kwark met fruit of rijstwafels met hummus of ei e.d.
Ik eet crackers, kwark met fruit of rijstwafels met hummus of ei e.d.
Gast- Gast
Staat het ook vast wat het tussendoortje moet zijn? Want ik 'eet' wel zes keer per dag, maar dat is volgens het dieetboek niet volwaardig.Alex schreef:Ja, ik denk dat yoghurt met fruit of gewoon fruit ook wel goed is. Ik moet in ieder geval 6 eetmomenten op een dag hebben. Ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, tussendoortje. Maar zo ver ben ik nog láng niet.
Gast- Gast
Speltbrood
Ik vind het alleen zo duuuur. Een halve (11 sneetjes meestal, waarvan allebei de kanten een kapje zijn, tis gewoon een mini brood) is 2.45
Ik vind het alleen zo duuuur. Een halve (11 sneetjes meestal, waarvan allebei de kanten een kapje zijn, tis gewoon een mini brood) is 2.45
Gast- Gast
Ik krijg het alleen ook niet op en heb geen vriezer. Soms heb ik zuurdesembrood, maar dan gooi ik een deel dus uiteindelijk weg!Reva schreef:Speltbrood
Gast- Gast
Ben trouwens bijna een Prater
Lies- Prater
Nee, er staat niet vast wat voor tussendoortje het moet zijn. Ik zou zelf kiezen voor een appel of een eierkoek ofzo, gewoon iets waar niet zoveel in zit. Maar goed, als ik niet ontbijt en niet lunch dan is er weinig 'tussendoor' aan.
Gast- Gast
Lies schreef:Iemand toevallig wel eens in de skydiver geweest in Walibi?
Dat ga ik de doen als ik van mijn vrijkaartjes naar Walibi ga!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
hallo alles goed met jullie? ik lees altijd mee, nu maar eens reageren
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Dat is waar..Alex schreef:Nee, er staat niet vast wat voor tussendoortje het moet zijn. Ik zou zelf kiezen voor een appel of een eierkoek ofzo, gewoon iets waar niet zoveel in zit. Maar goed, als ik niet ontbijt en niet lunch dan is er weinig 'tussendoor' aan.
Gast- Gast
banjer49 schreef:hallo alles goed met jullie? ik lees altijd mee, nu maar eens reageren
Hoi! Gezellig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Altijd?banjer49 schreef:hallo alles goed met jullie? ik lees altijd mee, nu maar eens reageren
Gast- Gast
Ik zit hier met een zak dropdonders ( ). Nu horen daar 5 soorten drop in te zitten en die heb ik allemaal gevonden, alleen er zit ook één beertje in en dat hoort niet!!!!! HOEDAN??
Gast- Gast
Burn schreef:Lies schreef:Iemand toevallig wel eens in de skydiver geweest in Walibi?
Dat ga ik de doen als ik van mijn vrijkaartjes naar Walibi ga!
Echt doen! Ik had het even niet meer toen we daar boven hingen... Maar het was wel ontzettend gaaf!
We hebben het laten filmen, leuk om terug te kijken. Gewoon aan die mannen vragen die bij de attractie staan.
Lies- Prater
_Liv schreef:Hoeveel eet je dan nu ongeveer?
Ongeveer? Alleen avondeten. En als ik het écht niet trek eet ik een appel of een eierkoek.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Altijd?banjer49 schreef:hallo alles goed met jullie? ik lees altijd mee, nu maar eens reageren
Ik hou het nooit bij om alles mee te lezen...
Lies- Prater
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: