Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:41

Echt bizar zeg ... De woorden van zijn moeder: ‘We hebben onze zoon drie jaar en vier maanden langer bij ons gehad dan voorbestemd was’.

Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lies ma 11 jul 2011 - 7:42

Bij de meeste achtbanen zitten van die beugels die over je schouders gaan. Dat zouden ze eigenlijk verplicht bij elke achtbaan moeten doen, want dan zit je tenminste echt goed vast.
Ik ben toevallig vorige week nog naar Walibi World geweest. Daar heb je de Goliath, die alleen maar een beugel voor je buik heeft zeg maar.
De Goliath gaat dan wel niet op zijn kop, maar als je erover na gaat denken, is het levensgevaarlijk.
De Goliath gaat zó hoog en zó hard :shock:
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn ma 11 jul 2011 - 7:43

Hoi dames!

Whoehoe! Burn vanaf de laptop op stage! Na 2 maand! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Burn ma 11 jul 2011 - 7:43

Oeh bah, Goliath, nare ervaringen aan!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:44

Hoi Burn!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:44

Lastig, Lex! Wel een okee gevoel bij de therapie? Gaat je lukken hoor, dat ontbijt! En na een tijdje heb je gewoon 's morgens trek in die boterham Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:46

Lies schreef:Bij de meeste achtbanen zitten van die beugels die over je schouders gaan. Dat zouden ze eigenlijk verplicht bij elke achtbaan moeten doen, want dan zit je tenminste echt goed vast.
Ik ben toevallig vorige week nog naar Walibi World geweest. Daar heb je de Goliath, die alleen maar een beugel voor je buik heeft zeg maar.
De Goliath gaat dan wel niet op zijn kop, maar als je erover na gaat denken, is het levensgevaarlijk.

Ja, das wel waar! Mijn zus en ik maken er altijd een sport van om gewoon een gesprek te voeren tijdens een achtbaanrit. Maar 1 keer verstond ze dat ik riep dat mn nekbeugel los schoot. Dus die heeft de rest van de rit hysterisch gegild dat ze moesten stoppen en met twee handen mijn longen uit mn lijf geplet (ze probeerde de nekbeugel omlaag te houden, haha) en ik was ook keihard aan t gillen, dat ze me los moest laten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:49

Reva schreef:Lastig, Lex! Wel een okee gevoel bij de therapie? Gaat je lukken hoor, dat ontbijt! En na een tijdje heb je gewoon 's morgens trek in die boterham Very Happy

Zoals ik me nu voel gaat die boterham 'm echt niet worden 's ochtends. Maar ik hoop dat dat nog komt, ik voel me nu alleen bij de gedachte aan die boterham al dik worden. Ik voel me verder wel oké bij de therapie, maar nog steeds weet ik niet wat ik er aan kan/ga hebben.

Gast
Gast

Bericht  Lies ma 11 jul 2011 - 7:50

Burn schreef:Oeh bah, Goliath, nare ervaringen aan!

Vertel?
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Lies ma 11 jul 2011 - 7:51

Reva schreef:
Lies schreef:Bij de meeste achtbanen zitten van die beugels die over je schouders gaan. Dat zouden ze eigenlijk verplicht bij elke achtbaan moeten doen, want dan zit je tenminste echt goed vast.

Ja, das wel waar! Mijn zus en ik maken er altijd een sport van om gewoon een gesprek te voeren tijdens een achtbaanrit. Maar 1 keer verstond ze dat ik riep dat mn nekbeugel los schoot. Dus die heeft de rest van de rit hysterisch gegild dat ze moesten stoppen en met twee handen mijn longen uit mn lijf geplet (ze probeerde de nekbeugel omlaag te houden, haha) en ik was ook keihard aan t gillen, dat ze me los moest laten :P

Laughing
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Burn ma 11 jul 2011 - 7:52

Lies schreef:

Vertel?

Ik wou in de Goliath stappen, verdraaide daarbij m'n knie.. En daarom schoot m'n knieschijf ernaast!
Er stond een wachtrij van 3 kwartier, deze moesten er allemaal uit/.. En knie is door een ambulance gezet! Wink

Korte versie! :P

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:54

Burn, volgens mij had dat meer met jouw instappen te maken dan met de attractie zelf. Maar ik kan me voorstellen dat je het wel met elkaar associeert. Heb je er nog lang last van gehad?

Gast
Gast

Bericht  Lies ma 11 jul 2011 - 7:54

Burn schreef:
Lies schreef:

Vertel?

Ik wou in de Goliath stappen, verdraaide daarbij m'n knie.. En daarom schoot m'n knieschijf ernaast!
Er stond een wachtrij van 3 kwartier, deze moesten er allemaal uit/.. En knie is door een ambulance gezet! Wink

Korte versie! :P

Oeh das inderdaad geen leuke ervaring. Daarna zeker nooit meer in de Goliath geweest? :P
Lies
Lies
Prater
Prater

Bericht  Burn ma 11 jul 2011 - 7:55

Klopt, maar daarom heb ik wel nare ervaringen met de Goliath! Wink
Ik heb ehm.. 2 weken verband gehad, daarna 4 weken met een knieband. En nu moet ik met sporten nog steeds die band om.. Of met andere rare dingen!

Voordeel... 2 vrijkaartjes! Very Happy

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:56

Burn schreef:Klopt, maar daarom heb ik wel nare ervaringen met de Goliath! Wink
Ik heb ehm.. 2 weken verband gehad, daarna 4 weken met een knieband. En nu moet ik met sporten nog steeds die band om.. Of met andere rare dingen!

Voordeel... 2 vrijkaartjes! Very Happy

Elk nadeel heb z'n voordeel Wink Maar wel vervelend joh!

Gast
Gast

Bericht  Burn ma 11 jul 2011 - 7:57

Lies. Zovaak ga ik niet naar Walibi, en ditmaal was ik er gratis, en had ik net 5 min van de rondleiding achter de schermen meegemaakt! Wink

Alex. Jep.. En als ik een dag veel heb gelopen, merk ik dat ook wel aan m'n knie..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 7:59

Alex: Ontbijt is de belangrijkste maal van de dag. Vroeger kon ik het ook niet. En toen ik intern ging moest ik wel. Sindsdien kan ik niet meer zonder. Ik eet om 08.00u/12.00u/17.00u. Althans in mijn droomwereld. :P Het is een gewenning, maar wen er als eetgestoorde maar aan, want het zorgt ervoor dat de rest beter verbrandt wordt. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:00

Ik weet dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, maar zodra ik een hap eet voel ik me 10 kilo aankomen en móet ik bewegen om het er weer af te krijgen. Dan kan ik beter niks eten voor mijn gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:01

Goedenavond! Ik ben er ook weer eventjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:02

Alex schreef:Ik weet dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, maar zodra ik een hap eet voel ik me 10 kilo aankomen en móet ik bewegen om het er weer af te krijgen. Dan kan ik beter niks eten voor mijn gevoel.

Ik ken het gevoel. Echt waar. Maar even die brug over en je weet dat je nooit meer zonder dat ontbijtje wilt. smile

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj ma 11 jul 2011 - 8:03

Angel Blue Eyes schreef:
Alex schreef:Ik weet dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, maar zodra ik een hap eet voel ik me 10 kilo aankomen en móet ik bewegen om het er weer af te krijgen. Dan kan ik beter niks eten voor mijn gevoel.

Ik ken het gevoel. Echt waar. Maar even die brug over en je weet dat je nooit meer zonder dat ontbijtje wilt. smile

Laat ik daar maar niets op zeggen...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Zwoesj ma 11 jul 2011 - 8:06

En daar bedoel ik mee (niet vervelend bedoeld) maar dat ik blij ben dat ik mijn boterhammetje niet meer eet... Dus niet dat ik het negatief naar jullie toe bedoelde!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:08

Nou ja, ik voel me er gewoon totaal niet prettig bij. En eigenlijk heb ik die afspraak maar gemaakt omdat er blijkbaar toch een doel moest zijn voor deze week. Maar ik geloof niet dat ik er volledig achter sta en dan is de kans van slagen volgens mij al zeer minimaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:08

Zwoesj, hoezo?

Alex, móet het brood zijn of mag het ook wat anders zijn? Opzich gaat je lichaam juist goed verbranden van wat eten 's morgens. Van niks eten komt ook je verbranding niet op gang, dat wil je ook niet lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:10

Nee, als het écht niet gaat dan mag ik ook een cracker nemen. En heel eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur daar meer naar uit ... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: