Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:wees es ff gewoon to the point? Kan ze niet?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:wat dan??Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Goooeeeeeeeeedenavond!!!
Hoi. Zwoesj heeft slecht nieuws.
23e?
Precies.
En ik heb eigenlijk gezegd dat als we niet met zijn vieren gaan, dat we dan helemaal maar niet gaan. Dat we dan gewoon een andere datum moeten prikken.
Nu laat je het klinken of ik een moord begaan heb met je
Hoi Maple trouwens!!
En dan met zn 4en zijn haar woorden, ik kan niet dus ik heb pech, dat is mijn idee... Jullie moeten het niet niet laten doorgaan door mij..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:wees es ff gewoon to the point? Kan ze niet?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:wat dan??Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Goooeeeeeeeeedenavond!!!
Hoi. Zwoesj heeft slecht nieuws.
23e?
Precies.
En ik heb eigenlijk gezegd dat als we niet met zijn vieren gaan, dat we dan helemaal maar niet gaan. Dat we dan gewoon een andere datum moeten prikken.
Nu laat je het klinken of ik een moord begaan heb met je
Hoi Maple trouwens!!
En dan met zn 4en zijn haar woorden, ik kan niet dus ik heb pech, dat is mijn idee... Jullie moeten het niet niet laten doorgaan door mij..
Dat zei ik toch, dat het mijn idee was. Weet niet hoe de anderen hier tegenover staan. Maar mijn idee is om met zijn vieren te gaan en zo neit, dan even iets anders plannen. Zegt niet dat ik Maple en Jordana niet wil ontmoeten zonder Zwoesj, maar het is officieeel wel jouw idee en misschien wel net zo leuk als je er ook bij bent als wij gaan kijken wat we kunnen doen met de meeting.
Gast- Gast
Maples stilte zegt genoeg..
Sorry!
Sorry!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik hoorde vandaag een nieuwsbericht, ging over een 29jarige man welke na drie jaar revalidatie (geen benen meer en hersenletsel) een dagje naar een pretpark ging met zijn kinderen en familie, daar in de achtbaan ging, eruit vloog en is overleden. Kan het nergens vinden.. Iemand ook gehoord? Was niet in NL.
Gast- Gast
Vloog hij eruit omdat hij geen benen had?Reva schreef:Ik hoorde vandaag een nieuwsbericht, ging over een 29jarige man welke na drie jaar revalidatie (geen benen meer en hersenletsel) een dagje naar een pretpark ging met zijn kinderen en familie, daar in de achtbaan ging, eruit vloog en is overleden. Kan het nergens vinden.. Iemand ook gehoord? Was niet in NL.
Aan de juiste lengte voldeed hij sowieso niet.
zo raar kan het leven lopen. Niets over gehoord.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik hoorde vandaag een nieuwsbericht, ging over een 29jarige man welke na drie jaar revalidatie (geen benen meer en hersenletsel) een dagje naar een pretpark ging met zijn kinderen en familie, daar in de achtbaan ging, eruit vloog en is overleden. Kan het nergens vinden.. Iemand ook gehoord? Was niet in NL.
Gast- Gast
Wie pakt de batterijen even onder de bank vandaan? Ik kan zo niet zappen... en ik wilde een avondje TV kijken!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 11 jul 2011 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je benen verliezen maakt natuurlijk niet dat je daarna onsterfelijk bent. Er zijn wel meer verhalen van mensen die vlak na het overleven van een vliegtuigcrash omkomen bij een auto-ongeluk enz.
Gast- Gast
Halloooo!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond allemaal!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Smikkell schreef:Dat is vreemd. Het is geen Lotus-tijdstipLotus schreef:Hallo.
Dat klopt. Maar Lotus moet even contact maken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
HooooiiiLotus schreef:Smikkell schreef:Dat is vreemd. Het is geen Lotus-tijdstipLotus schreef:Hallo.
Dat klopt. Maar Lotus moet even contact maken.
Gast- Gast
Het ging wel goed vandaag. Ik moet alleen wel onwijs veel bij gaan houden in mijn eetdagboek. Hoe vaak ik aan body check of body avoidance doe, hoe vaak ik beweeg, wat ik eet, hoeveel ik eet, waar en wanneer ik eet, hoe vaak ik braak. En ik moet vanaf nu elke ochtend ontbijten met een boterham. Dat is in ieder geval mijn doel van deze week, ik weet echt niet of ik dat kan.
Gast- Gast
Lies schreef:Hier staat het
Ah dat is wel echt heel sneu!! Zo lang in het ziekenhuis gelegen en nu op zo'n manier alsnog overlijden.
Soms zet ik ook wel mijn vraagtekens bij achtbanen. Ze moeten hoger, gekker, sneller enz enz en mensen stappen er zonder na te denken bij in (ik ook hoor!). Maar in hoeverre zijn die dingen écht veilig, en in hoeverre gaan we soms niet te ver in wat wij als mensen aankunnen?
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Jacolien schreef:Lies schreef:Hier staat het
Ah dat is wel echt heel sneu!! Zo lang in het ziekenhuis gelegen en nu op zo'n manier alsnog overlijden.
Soms zet ik ook wel mijn vraagtekens bij achtbanen. Ze moeten hoger, gekker, sneller enz enz en mensen stappen er zonder na te denken bij in (ik ook hoor!). Maar in hoeverre zijn die dingen écht veilig, en in hoeverre gaan we soms niet te ver in wat wij als mensen aankunnen?
Oh dat is echt shocking....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: