Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:We doen vast nog wel eens een nieuwe poging. Al moet ik er een pakje sigaretten voor kopentoetje_ schreef:Smikkell schreef:Neetoetje_ schreef:Smik, nog een blauw balletje tegen gekomen in bed?
Pff, ik heb er de hele dag aan gedacht, waar kan dat rotding toch zijn..
Ik ben benieuwd.
Ik heb nog één sigaret in dat pakje zitten, speciaal voor jou bewaard.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tegen de tijd dat wij elkaar weer zien heb je die vast wel een keer (uit nood) opgerookt.toetje_ schreef:Smikkell schreef:We doen vast nog wel eens een nieuwe poging. Al moet ik er een pakje sigaretten voor kopentoetje_ schreef:Smikkell schreef:Neetoetje_ schreef:Smik, nog een blauw balletje tegen gekomen in bed?
Pff, ik heb er de hele dag aan gedacht, waar kan dat rotding toch zijn..
Ik ben benieuwd.
Ik heb nog één sigaret in dat pakje zitten, speciaal voor jou bewaard.
Gast- Gast
Smikkell schreef: Tegen de tijd dat wij elkaar weer zien heb je die vast wel een keer (uit nood) opgerookt.
Ik vrees het ook. Tegen die tijd heb ik vast weer een nieuw pakje. Als je nou mee gaat naar de vierdaagsefeesten volgende week, zien we elkaar al weer heel snel
Toet- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:blauw balletje?
Het mysterie van de klik-sigaretten..
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Theedoosje schreef:blauw balletje?
Het mysterie van de klik-sigaretten..
Aaah joh....nog nooit van gehoord geloof ik
Gast- Gast
Ja, ik ga even kijken wat er mogelijk is.. (Ik heb geen OV meer )toetje_ schreef:Smikkell schreef: Tegen de tijd dat wij elkaar weer zien heb je die vast wel een keer (uit nood) opgerookt.
Ik vrees het ook. Tegen die tijd heb ik vast weer een nieuw pakje. Als je nou mee gaat naar de vierdaagsefeesten volgende week, zien we elkaar al weer heel snel
Gast- Gast
Zijn er nog spannende dingen gebeurd hier in mijn afwezigheid
Beginnen de feesten volgende week? Oew inroosteren dan maar!
Beginnen de feesten volgende week? Oew inroosteren dan maar!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zusje schreef:Zwoesj! Wanneer is er een salsafeest?
Wanneer wil je En hoever wil je ervoor reizen?
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Wel, ik heb een date
Gast- Gast
Dat is niet mijn date, vriend.Zusje schreef:Smikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Wel, ik heb een date
Maar vertel..
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Wel, ik heb een date
Wat waar hoe wanneer zijn we welkom vertel vertel!!!
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj! Wanneer is er een salsafeest?
Waar ergens woon jij? Punt is dat ik nog thuis moet zien te komen maar dat is sowieso lastig denk ik... Ehm, welke plaats zat je zelf aan te denken? En wat zijn de tijden zo'n beetje van die feesten?
Gast- Gast
Zusje schreef:Zwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj! Wanneer is er een salsafeest?
Waar ergens woon jij? Punt is dat ik nog thuis moet zien te komen maar dat is sowieso lastig denk ik... Ehm, welke plaats zat je zelf aan te denken? En wat zijn de tijden zo'n beetje van die feesten?
Ik woon in regio Arnhem, maar ga ook wel eens naar Utrecht of Hoofddorp. Eind augustus ga ik zelfs een heel weekend dansen (workshops en feesten) in Noordwijk.
Lang leve de auto!
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Zusje schreef:Smikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Wel, ik heb een date
Wat waar hoe wanneer zijn we welkom vertel vertel!!!
Hahaha Smikkel, hij blijft leuk he?
Het is donderdag en dan komtie hier eten. Wie had dat nou nog ooit verwacht, dat ik voor iemand ging koken . Ik kijk er naar uit in ieder geval, wil hem eigenlijk gewoon nu al zien .
Gast- Gast
Spannend! Weet je ook al wat je wilt gaan maken?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj schreef:Zusje schreef:Zwoesj! Wanneer is er een salsafeest?
Ik woon in regio Arnhem, maar ga ook wel eens naar Utrecht of Hoofddorp. Eind augustus ga ik zelfs een heel weekend dansen (workshops en feesten) in Noordwijk.
Lang leve de auto!
Oh maar een auto heb ik ook zo geregeld hoor . Mijn vader biedt die van hem zo ongeveer elke dag aan haha. Ik heb er alleen een hekel aan . Dus als het een feest in de binnenstad ergens is ga ik liever met het OV. Dus daar hangt het dan een beetje vanaf. Die feesten zijn wel tot diep in de nacht of zijn dat alleen die van de dansschool waar ik heen ging?
Gast- Gast
Hier ook niet, tijd voor actie, maar niemand die me helptSmikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Gast- Gast
Zusje schreef:]Hahaha Smikkel, hij blijft leuk he?
Het is donderdag en dan komtie hier eten. Wie had dat nou nog ooit verwacht, dat ik voor iemand ging koken . Ik kijk er naar uit in ieder geval, wil hem eigenlijk gewoon nu al zien .
Maar wat leuk! Spannend.. onbekende?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Spannend! Weet je ook al wat je wilt gaan maken?
Ja gewoon iets simpels maar dat was ook de afspraak haha. Dat scheelt gelukkig weer een hoop stress . Waarom komt donderdag niet gewoon na de maandag? Zou een hoop schelen .
Gast- Gast
Sja, bevallen moet je zelf doen.ProudMama schreef:Hier ook niet, tijd voor actie, maar niemand die me helptSmikkell schreef:Er gebeurt hier de laatste tijd niet zo veel..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje schreef:]Hahaha Smikkel, hij blijft leuk he?
Maar wat leuk! Spannend.. onbekende?
Voor iemand als in 'een man' .
Ik heb voor mijn vakantie ook een date met hem gehad. Had hem ontmoet bij de halte voor de nachtbus bahaha!
Gast- Gast
Dat is een goed tekenZusje schreef:Zwoesj schreef:Spannend! Weet je ook al wat je wilt gaan maken?
Ja gewoon iets simpels maar dat was ook de afspraak haha. Dat scheelt gelukkig weer een hoop stress . Waarom komt donderdag niet gewoon na de maandag? Zou een hoop schelen .
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: