Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Komt net een ouwe vent op me af met de vraag of ik uit Heerlen kom, want ik zie er zooo Limburgs uit?! Sure, zeg dan gewoon wat je echt wil zeggen. Sukkel!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Friesland
Nou ja, ik heb Fries bloed, ben geboren in het midden des lands.
Dat is nogal een eind uit de richting. Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Ik woon in Gelderland.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Lily schreef:Wat voor tegels worden het ZIZ?
Om de hele voortuin grijze betonbielzen en ook om 3 verhoogde borders in de voortuin.
En een paar grote antracieten gtegels voor mijn raam (beide lijken op de foto hieronder).
Achtertuin ligt al een terras in, maar moest ik 'bandjes' uitzoeken voor er langs, want de stenen verzakken.
Wij hebben dezelfde bielzen in de achtertuin :-)
Ik breek trouwens zomaar in, in het dagcafe. verveel me op mijn werk en ik merk dat ik het moeilijk vind mezelf te motiveren nu ik weet dat ik hier wegga! Maar dan tegelijkertijd voel ik me schuldig en en en... zo is het cirkeltje weer rond!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
_Liv schreef:Dat is nogal een eind uit de richting. Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Ik woon in Gelderland.
Whahaha nogal hè, ik kom uit de provincie Utrecht, maar woon nu in Noord-Holland, vlak over de grens met Utrecht
In de plaats waarvan altijd iedereen denkt dat het Utrecht is hahaVeryCherry schreef:_Liv schreef:Dat is nogal een eind uit de richting. Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Ik woon in Gelderland.
Whahaha nogal hè, ik kom uit de provincie Utrecht, maar woon nu in Noord-Holland, vlak over de grens met Utrecht
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:In de plaats waarvan altijd iedereen denkt dat het Utrecht is hahaVeryCherry schreef:_Liv schreef:Dat is nogal een eind uit de richting. Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Ik woon in Gelderland.
Yup, terwijl het echt niet zo is
Lily, dat ziet er niet uit als gewoon muggenbulten. Lijkt inderdaad meer allergische uitslag. Als ik jou was zou ik de dokter even bellen en vragen om advies en dan ook aangeven dat je vrijdag gaat trouwen en je zo niet op de foto's wil.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ik wacht vanavond nog even af, ben nu goed aan het koelen en vanavond smeren met prikweg. Als het erg morgen nog zo uitziet dan bel ik inderdaad de HA even.
Gast- Gast
Oh bah Lily, het zit je niet mee zo vlak voor je trouwen he? Is je ontsteking aan je voet wel genezen?
Gast- Gast
Nee pfff hoe krijg je extra stress .... en ja dat is weg dadelijk de laatste pil en dan ben ik daar vanaf, maar nu begint het volgende weer
Gast- Gast
Ik zou niet zomaar vanalles op onbekende uitslag smeren, eigenlijk!Lily schreef:ik wacht vanavond nog even af, ben nu goed aan het koelen en vanavond smeren met prikweg. Als het erg morgen nog zo uitziet dan bel ik inderdaad de HA even.
Gast- Gast
Ha PM!
Hoe was de echo?
Hoe was de echo?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben jullie ook wel eens zo'n moment waarop je denkt: ik krijg het allemaal niet meer op orde..
Gast- Gast
Ik ben weer klaar met werken.
Hallo trouwens
Hallo trouwens
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
OP het moment denk ik dat alleen maar...Smikkell schreef:Hebben jullie ook wel eens zo'n moment waarop je denkt: ik krijg het allemaal niet meer op orde..
Gast- Gast
Echo krijg ik de uitslag donderdag pas, echoscopiste mag geen uitslagen geven, gaat via de gyn.
Maar ze doen het in elk geval nog hoor, allebei...
Maar ze doen het in elk geval nog hoor, allebei...
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: