Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, we gaan met de auto. Het is ongeveer 1440 kilometer. We hebben dit stuk al vaker gereden en doen er zo'n 14 uur over (inclusief tanken, plassen, pauze, etc.). En jullie?
Gast- Gast
Wij moeten 1000 kilometer, we gaan om 3 uur 's nachts weg en we hopen er zo'n 10 uur over te doen. Met af en toe een pauze. Hoop alleen niet dat het al te druk is op de weg, maar het is wel zwarte zaterdag. Mja, tegen de tijd dat Nederland opstaat zitten wij waarschijnlijk al in Frankrijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wat leuk allemaal!
En vc: ik zou vooral zorgen dat je noeg drinken bij je hebt, en zoutjes e.d. en natuurlijk een goede lunch voor iedereen ga je met je zoon en vriend?
En vc: ik zou vooral zorgen dat je noeg drinken bij je hebt, en zoutjes e.d. en natuurlijk een goede lunch voor iedereen ga je met je zoon en vriend?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij vertrekken 's avonds rond een uurtje of 6, dus wij rijden de nacht door. Ik neem drinken, brood en een snoepje mee. Wat ik tekort kom, koop ik onderweg wel. Ik moet alleen nog even kijken hoeveel ik mee neem. Dat vind ik moeilijk inschatten.
Gast- Gast
Ja, drinken is inderdaad het belangrijkste, als het op is kopen we onderweg wel wat bij een supermarkt, dan gaan we gewoon de snelweg af
We gaan inderdaad met z'n drietjes, maar mijn ouders, zusje, broertje en schoonzusje zijn er al. Gelukkig hebben we wel een eigen plek en kunnen we doen wat we willen, anders zou ik gillend gek worden. Maarrr, mijn ouders zetten de tent vast voor ons op, dus daar hebben we geen omkijken meer naar
We gaan inderdaad met z'n drietjes, maar mijn ouders, zusje, broertje en schoonzusje zijn er al. Gelukkig hebben we wel een eigen plek en kunnen we doen wat we willen, anders zou ik gillend gek worden. Maarrr, mijn ouders zetten de tent vast voor ons op, dus daar hebben we geen omkijken meer naar
kijk dat is nog eens service en fijn ik wens jullie bij deze alvast een fijn weekend voordat ik het vergeet.
Gast- Gast
We willen in ieder geval een dagje naar een pretpark voor mijn zoontje zijn verjaardag en voor de rest zien we het wel. Ik ben niet iemand die vanalles moet op vakantie. Oja, wel een dingetje, ik moet en zal naar een brocantemarkt
Dat vroeg ik me ook af. Wij hebben ook niks bijzonders op de planning. We zien wel.
Gast- Gast
Daar verkopen ze dit soort dingen, maar dan een hele markt vol En natuurlijk Mariameuk
Oeps, beetje groot plaatje.
hmm smam net gebeld of ze iets van prikweg heeft, vanavond maar halen en dan hopen dat die uitslag/bulten snel weg gaan als iemand nog tips heeft .... Sorry voor m`n geklaag
Gast- Gast
Ik weet niet wat je erop kunt doen. Maar klagen mag af en toe best, hoor.
Ik heb vorige week bloed geprikt en heb nog steeds een blauwe arm. M'n vriend hoort het de hele dag, haha!
Ik heb vorige week bloed geprikt en heb nog steeds een blauwe arm. M'n vriend hoort het de hele dag, haha!
Gast- Gast
m`n moeder denk dat het van de stress is maar ik weet het niet. Nog nooit last van gehad en nu ineens wel :S
Gast- Gast
Hmm dat ziet er uit als een allergische reactie Lily...
Vervelend zeg!
Ik heb net tegels uitgezocht voor mijn tuin, nu nog even (laten) berekenen hoeveel ik nodig heb.
En dadelijk naar de supermarkt, even bedenken wat ik ga koken.
Vervelend zeg!
Ik heb net tegels uitgezocht voor mijn tuin, nu nog even (laten) berekenen hoeveel ik nodig heb.
En dadelijk naar de supermarkt, even bedenken wat ik ga koken.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je anders niet even langs de apotheek rijden? Misschien dat zij er iets voor hebben?
Gast- Gast
Lily schreef:Wat voor tegels worden het ZIZ?
Om de hele voortuin grijze betonbielzen en ook om 3 verhoogde borders in de voortuin.
En een paar grote antracieten gtegels voor mijn raam (beide lijken op de foto hieronder).
Achtertuin ligt al een terras in, maar moest ik 'bandjes' uitzoeken voor er langs, want de stenen verzakken.
Zininzon- Ratel
Lily schreef:oke ziet er strak en netjes uit
Haha, ja nu moet het er allemaal nog in!
Mijn tuin is echt een drama, doordat mijn broertje geen tijd heeft/maakt.
Ik ga nu naar de supermarkt!
Zininzon- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: