Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Wie wil even kijken of RTL Gemist het ook doet?
Dan weet ik of het aan mijn laptop ligt of dat het een storing is...
Dan weet ik of het aan mijn laptop ligt of dat het een storing is...
Gast- Gast
geloof dat de muggenbulten uitslag zijn krijg steeds meer jeuk en ontdek overal bultjes, alleen op m`n rechterarm zitten er al ruim 25
Gast- Gast
ik heb geen idee :S is de eerste keer dat ik het heb hoop wel dat ze vrijdag weg zijn
Gast- Gast
Hey meiden, ik ben er ook eventjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mentol zalf verkoelt de jeuk en werkt bij mij vaak goed tegen de jeuk. Ik heb die een keer gehaald bij de da geloof ik en ik neem hem soms overal mee naartoe.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Bah, ik ben gewoon zo druk joh. Weet amper waar ik moet beginnen. Lang leve de lijstjes
ik weet waar ik moet beginnen en ook weer niet VC. Het enige wat ik moet doen is pechhulp regelen voor als ik in het buitenland ( en Nederland) ga motorrijden, maar ik weet niet waar ik dat het beste kan gaan doen Bij e ANWB of bij de Motorbond
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
thuis of voor vakantie?
En ik zal vanavond eens kijken wat er in de supermarkt is, of er een jeukstillend zalfje is
En ik zal vanavond eens kijken wat er in de supermarkt is, of er een jeukstillend zalfje is
Gast- Gast
Ik heb bijna alles al gedaan voor vandaan. Alleen nog even een wasje strijken, maar die is nog niet klaar.
Gast- Gast
Verrot is dat hè, ik loop de hele dag met lijstjes te zeulen van alles wat ik nog moet doen/halen.
Pechhulp hoeven we ons niet druk om te maken, we hebben een lease auto, scheelt alweer. Maar ik heb geen flauw idee wat we voor onderweg mee moeten nemen qua eten en drinken. Koelbox is onzinnig, we rijden in een keer door. Gooi vantevoren we drinken in de vriezer, dan blijft het lang koel. Wat ik vooral lastig vind is het plannen van het inpakken van kleding enzo. Want het zal er op neer komen dat ik op het allerlaatst nog vanalles moet gaan wassen.
Pechhulp hoeven we ons niet druk om te maken, we hebben een lease auto, scheelt alweer. Maar ik heb geen flauw idee wat we voor onderweg mee moeten nemen qua eten en drinken. Koelbox is onzinnig, we rijden in een keer door. Gooi vantevoren we drinken in de vriezer, dan blijft het lang koel. Wat ik vooral lastig vind is het plannen van het inpakken van kleding enzo. Want het zal er op neer komen dat ik op het allerlaatst nog vanalles moet gaan wassen.
We gaan naar Frankrijk, de westkust
Dit weekend al, heb er zooo'n zin in
Oeh leuk, gaan jullie ook met de auto? En hoe lang denk je er over te doen?
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: