Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Wat is dat nou weer voor iets raars, PM?
Laatst aangepast door Alex op zo 10 jul 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat je weer terug bent in NL, Zusje, en dat de reis toch nog zonder ruzie ten einde is gekomen. Hoe gaat het nu verder? Wel fijn dat je zoveel contact hebt met je date!
Gast- Gast
Alex schreef:Wat is dat nou weer voor iets raars, PM?
Dat lijkt me normaal. Een echoscopist is geen gyn natuurlijk.
Gast- Gast
Alex schreef:Fijn dat je weer terug bent in NL, Zusje, en dat de reis toch nog zonder ruzie ten einde is gekomen. Hoe gaat het nu verder? Wel fijn dat je zoveel contact hebt met je date!
Hoe bedoel je verder? Ik moet dinsdag weer aan het werk. Verder is er weinig gaande eigenlijk. Vandaag lekker met mijn familie en beste vriendin doorgebracht (die was ook daar). De was ligt klaar om morgen te doen. Mss ga ik nog lunchen met een oud collega en zit nu wat met foto's te spelen. Heb ik hier nog iets gemist?
Gast- Gast
Zusje schreef:Alex schreef:Wat is dat nou weer voor iets raars, PM?
Nee, maar waarom plannen ze die afspraak dan niet wat dichter bij elkaar? Nu zit er 3 dagen tussen!
Gast- Gast
Zusje schreef:Alex schreef:Fijn dat je weer terug bent in NL, Zusje, en dat de reis toch nog zonder ruzie ten einde is gekomen. Hoe gaat het nu verder? Wel fijn dat je zoveel contact hebt met je date!
Hoe bedoel je verder? Ik moet dinsdag weer aan het werk. Verder is er weinig gaande eigenlijk. Vandaag lekker met mijn familie en beste vriendin doorgebracht (die was ook daar). De was ligt klaar om morgen te doen. Mss ga ik nog lunchen met een oud collega en zit nu wat met foto's te spelen. Heb ik hier nog iets gemist?
Verder met degenen met wie je naar NY was ...
Gast- Gast
Fijn dat het toch nog redelijk goed geëindigd is, Zusje! En dat van je date klinkt erg leuk!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Zusje schreef:Alex schreef:Wat is dat nou weer voor iets raars, PM?
Nee, maar waarom plannen ze die afspraak dan niet wat dichter bij elkaar? Nu zit er 3 dagen tussen!
Tja... Shit happens? Maar ik kan me voorstellen dat je moeilijk kunt wachten op zo'n afspraak hoor...
Gast- Gast
Alex schreef:Verder met degenen met wie je naar NY was ...
Oh zo. Die ene woont daar dus die zie ik sowieso niet vaak en ze was nogal irritant als bijrijder maar ik was ook gewoon gestressed. Ik was niet echt boos op haar, meer op mijn vriend en zijn reactie. Maar hij heeft zijn excuses aangeboden en we hebben het bijgelegd. Anders was ik ook niet meer naar NYC gegaan met hem natuurlijk. Het is gewoon zoals het was dus. We hebben ook wel extreem veel pech gehad. Dat is nooit makkelijk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Staat onze afspraak voor het weekend van de 30e nog?
Ja hoor, ik heb je in mijn agenda staan maar het kan geen kwaad me te herinneren . Ik moet weer even 'in mijn agenda komen' zeg maar haha! Gaan we een taart bakken of wat?
Gast- Gast
Op mijn benedenverdieping gelukkig niet.
Het scheelt gewoon echt een paar graden als ik naar beneden ga. En we hebben nu het licht aan, dus de ramen dicht. Anders zien mijn armen er binnen no time net zo uit als die van Zusje in NY.
Gast- Gast
Echt niet leuk . Die vriend zei vanmorgen nog in het vliegtuig dat het er zo veel beter uitziet. Toen mijn moeder mijn armen zag reageerde geshockeerd... Heb het gevoel of ik onder de littekens zit omdat ik ook best verkleurd ben daarna zeg maar... Stom .
Gast- Gast
Gebrek aan tijd en personeel!Alex schreef:Zusje schreef:Alex schreef:Wat is dat nou weer voor iets raars, PM?
Gast- Gast
Hoi!
Ik ben weer aan het prutsen en niets aan mijn scriptie aan het doen. Grrr, die laatste loodjes...
Hier is het beneden wel ok, maar boven wel warmer denk ik.
En ik ben verbrand
Ik ben weer aan het prutsen en niets aan mijn scriptie aan het doen. Grrr, die laatste loodjes...
En ik ben verbrand
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, sowieso een taart bakken. Moest vandaag aan de afspraak denken omdat Merai de 31e in DH is en ze een date heeft met Pippa. Misschien kan ik (of wij samen) aansluiten..Zusje schreef:Smikkell schreef:Staat onze afspraak voor het weekend van de 30e nog?
Ja hoor, ik heb je in mijn agenda staan maar het kan geen kwaad me te herinneren . Ik moet weer even 'in mijn agenda komen' zeg maar haha! Gaan we een taart bakken of wat?
Gast- Gast
Dat is wel heel erg balen, Zusje.. Dat je het nu zo goed ziet omdat je bijgekleurd bent
Ik ben net 6x op zolder geweest hier, daar is het ook warm.Alex schreef:Pfff, ik zit hier weg te zweten op zolder.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Gebrek aan tijd en personeel!Alex schreef:
Tsja ... dat is eigenlijk altijd het probleem.
Gast- Gast
Echt? Had je toch moeten smeren. Ik zie niets op mijn armen.. Helaas!Qiara schreef:Hoi!
En ik ben verbrand
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: