Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha Smikkell, da's gemeen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, hallo, je wilt graag bevallen maar ten koste van nietsProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Gast- Gast
Dat zei ik gister ook!Maple schreef:Mwah... er is ook nog een soort seks waar je geen man bij nodig hebt Of kom je er niet meer bij door je buik?ProudMama schreef:Ananas = teveel suikers. Bitterlemon = liter nummer 5 bijna binnen. Seks = ziet man niet zitten...Smikkell schreef:Dat zei ik gister ook al..Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Zou ik maar doen ja, als dit zo doorgaat, ga je twee kinderen van drie kilo op de wereld zetten .
Gast- Gast
Je hele matras zit er vol mee..Reva schreef:Okee, okee, ik neem ook genoegen met niet slapen, maar dan wil ik bedgezelschap.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Smikkell en gemeen in één zin???Sjaantje schreef:Hahaha Smikkell, da's gemeen!
Ja! Dat is inderdaad gemeen
Gast- Gast
Gatverdarrie...Smikkell schreef:Je hele matras zit er vol mee..Reva schreef:Okee, okee, ik neem ook genoegen met niet slapen, maar dan wil ik bedgezelschap.
Alex vindt seks vies..Alex schreef:Smikkell schreef:Smikkell en gemeen in één zin???Sjaantje schreef:Hahaha Smikkell, da's gemeen!
Ja! Dat is inderdaad gemeen
Gast- Gast
Hey Zusje, hoe is het met je? Terug in NL?
De grote zit er al ruim overheen vrees ik...Twellie schreef:ProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Zou ik maar doen ja, als dit zo doorgaat, ga je twee kinderen van drie kilo op de wereld zetten .
Gast- Gast
We zullen het morgen weten!!ProudMama schreef:De grote zit er al ruim overheen vrees ik...Twellie schreef:ProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geen idee..Reva schreef:Die zoenen vast niet lekker.
Dat hou ik graag zo.
Gast- Gast
ProudMama schreef:De grote zit er al ruim overheen vrees ik...Twellie schreef:ProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Dus wat doe je nog achter de laptop: trap op!
Gast- Gast
En af,...Twellie schreef:ProudMama schreef:De grote zit er al ruim overheen vrees ik...Twellie schreef:ProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Dus wat doe je nog achter de laptop: trap op!
Gast- Gast
Ik denk donderdag pas. De echoscopiste doet de echo, en die mogen niks zeggen of het goed is voor de gyn naar de uitslagen gekeken heeft, en moet donderdag pas naar de gyn.Smikkell schreef:We zullen het morgen weten!!ProudMama schreef:De grote zit er al ruim overheen vrees ik...Twellie schreef:ProudMama schreef:En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Meestal wordt ik dan heel sarcastisch
Gast- Gast
Yes! Ik ben terug in het land. Blij, moe maar gelukkig wel zonder ruzie de laatste dagen door kunnen brengen . Bovendien laat mijn date van zich horen en dat maakt mij erg blij . Mss was hij gewoon wat afwachtender omdat ik op vakantie ging ofzo. Sinds woensdag hebben we af en aan contact en ik zie hem donderdag . Kan niet wachten!
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: