Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Bedoel je dit nu sarcastisch?ProudMama schreef:Whahahaha Smik, ik kan echt vreselijk sarcastisch zijn, maar dat weet je
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
Ik wil nog een dag weekend...ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Ik denk dat Reva de meeste kans heeft op het uitkomen..
Gast- Gast
Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
En ik nog een beetje afvallen
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Van mij komt ook wel uit hoor, alleen niet binnen 5 min.Smikkell schreef:Ik wil nog een dag weekend...ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Gast- Gast
Dat zei ik gister ook al..Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
Nee, toen ging ik met de laptop op bed liggenSmikkell schreef:Ging je dat niet al heel lang geleden doen?Maple schreef:Ik ga zo slapen.
Gast- Gast
Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
En niet te vergeten een McFlurry Kitkat!
Gast- Gast
Ananas, bitter lemon en seks.Alex schreef:Ik wil euhm ... ja, wat wil ik eigenlijk?
Gast- Gast
Ananas = teveel suikers. Bitterlemon = liter nummer 5 bijna binnen. Seks = ziet man niet zitten...Smikkell schreef:Dat zei ik gister ook al..Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Alex schreef:Ik wil euhm ... ja, wat wil ik eigenlijk?
Ieuw, nee. De eerste twee vind ik echt heel vies.
Gast- Gast
Ik denk alleen dat Reva eerder slaapt dan dat jij bevalt en een dag extra weekend zit er voor mij niet in voor de tijd dat jij bevallen bent.ProudMama schreef:Van mij komt ook wel uit hoor, alleen niet binnen 5 min.Smikkell schreef:Ik wil nog een dag weekend...ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Gast- Gast
Ga je daarvan bevallen?Alex schreef:Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Laatst aangepast door Twellie op zo 10 jul 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Teveel koolhydraten...Alex schreef:Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
Dat zei je gisterr ook al..ProudMama schreef:Ananas = teveel suikers. Bitterlemon = liter nummer 5 bijna binnen. Seks = ziet man niet zitten...Smikkell schreef:Dat zei ik gister ook al..Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
??????????????????????????????Alex schreef:Smikkell schreef:Ananas, seks en bitter lemonAlex schreef:Ik wil euhm ... ja, wat wil ik eigenlijk?
Ieuw, nee. De eerste twee vind ik echt heel vies.
Gast- Gast
En ik aan de zuurstof moet?Twellie schreef:Trap op en neer rennen totdat de harde buiken overgaan in weeen?
Gast- Gast
Mwah... er is ook nog een soort seks waar je geen man bij nodig hebt Of kom je er niet meer bij door je buik?ProudMama schreef:Ananas = teveel suikers. Bitterlemon = liter nummer 5 bijna binnen. Seks = ziet man niet zitten...Smikkell schreef:Dat zei ik gister ook al..Maple schreef:Ananas, bitter lemon en seks.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik wil bevallen!Reva schreef:Ik wil in slaaaaap vallen.
Persen!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: