Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Klopt! Zo moet je Reva aanpakken.Alex schreef:Dat klinkt als een dreigement, Smikkie.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Wat niet is, kan nog worden!!_Liv schreef:Ik vind het een leuk idee en ik zal het tegen die tijd in de gaten houden. Al ben ik niet heel "bekend" hier.
Precies gewoon ervoor zorgen dat je binnen een maand 1000 post erbij hebt ben je zo bekend....
mm en een maand is nog schappelijk he !
Gast- Gast
Doen we. Merai en Toetje gaan ook mee, en June hoop ik ook! En Qiara dus!Alex schreef:Jaaa ik wil zeker mee s.tappen! En L.eiden is erg leuk, daar kom ik (oorspronkelijk) vandaan zo ongeveer!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je mag per PM meerdere mensen nomineren die op de zwarte lijst komen. Ik verzamel die en zet die rond die tijd in een topic. Houd het overzichtelijk.Stylegirl schreef:Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Precies.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doen we. Merai en Toetje gaan ook mee, en June hoop ik ook! En Qiara dus!Alex schreef:Jaaa ik wil zeker mee s.tappen! En L.eiden is erg leuk, daar kom ik (oorspronkelijk) vandaan zo ongeveer!
Gast- Gast
Ahum, een maand. Waarvan ik 3 weken op vakantie ga. Moet te doen zijn, zou ik zeggen.
Gast- Gast
Dat kan ook in 3 dagen..Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Wat niet is, kan nog worden!!_Liv schreef:Ik vind het een leuk idee en ik zal het tegen die tijd in de gaten houden. Al ben ik niet heel "bekend" hier.
Precies gewoon ervoor zorgen dat je binnen een maand 1000 post erbij hebt ben je zo bekend....
mm en een maand is nog schappelijk he !
Gast- Gast
_Liv schreef:Ahum, een maand. Waarvan ik 3 weken op vakantie ga. Moet te doen zijn, zou ik zeggen.
Op zijn minst !!!!!
Gast- Gast
Ja, dan heb je aan PM wel een goede..Alex schreef:ProudMama schreef:Je mag per PM meerdere mensen nomineren die op de zwarte lijst komen. Ik verzamel die en zet die rond die tijd in een topic. Houd het overzichtelijk.Stylegirl schreef:Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Precies.Eindelijk iemand die mijn sarcasme oppikt
Gast- Gast
Jij bent ook al weer 830 posts over je afspraak heen..ProudMama schreef:Een week moet haalbaar zijn zeg.
Gast- Gast
Ik? Sarcastisch?Smikkell schreef:Ja, dan heb je aan PM wel een goede..Alex schreef:ProudMama schreef:Je mag per PM meerdere mensen nomineren die op de zwarte lijst komen. Ik verzamel die en zet die rond die tijd in een topic. Houd het overzichtelijk.Stylegirl schreef:Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Gast- Gast
Oh? Huh? Hoe weet je waar ik woon dan? Heb je dat in een ander topic gelezen? Want wat er onder mijn avatar staat is maar een omgeving he_Liv schreef:Sjaan, ik ben vandaag nog langs jouw woonplaats gereden.
Ik heb je niet gezien, anders had ik wel even gezwaaid
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kinderen bleken dyslectisch.Smikkell schreef:Jij bent ook al weer 830 posts over je afspraak heen..ProudMama schreef:Een week moet haalbaar zijn zeg.
Gast- Gast
Alleen het oppikken ervan dan!ProudMama schreef:Ik? Sarcastisch?Smikkell schreef:Ja, dan heb je aan PM wel een goede..Alex schreef:ProudMama schreef:Je mag per PM meerdere mensen nomineren die op de zwarte lijst komen. Ik verzamel die en zet die rond die tijd in een topic. Houd het overzichtelijk.Stylegirl schreef:Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Gast- Gast
Je hebt het een keer verteld. In de buurt van de A73 onder N.ijmegen, toch? Was het niet C.?
Gast- Gast
Ik dacht meer aan dyscalculieProudMama schreef:Kinderen bleken dyslectisch.Smikkell schreef:Jij bent ook al weer 830 posts over je afspraak heen..ProudMama schreef:Een week moet haalbaar zijn zeg.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kinderen bleken dyslectisch.Smikkell schreef:Jij bent ook al weer 830 posts over je afspraak heen..ProudMama schreef:Een week moet haalbaar zijn zeg.
De artsen kunnen ook steeds meer tegenwoordig, dat ze dat nu al weten.
Gast- Gast
Ja klopt, goed onthouden! Bij de grote gele M hahaha!_Liv schreef:Je hebt het een keer verteld. In de buurt van de A73 onder N.ijmegen, toch? Was het niet C.?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Bedoel je dit nu sarcastisch?ProudMama schreef:Whahahaha Smik, ik kan echt vreselijk sarcastisch zijn, maar dat weet je
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: