Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
De gedachtes en gevoelend zeggen meer dan de actie alleen.Alex schreef:Sjaantje schreef:Goed luisteren naar tante Smikkell heAlex schreef:Oké! *pakt gelijk boekje en pen*
Zonder gein, ze heeft wel gelijk. Door juist het positieve te benaderen wordt het uiteindelijk makkelijker en raak je meer gemotiveerd. Wat voor boekje heb je, een soort dagboekje?
Ja, eetdagboek. Moet ik bijhouden. Alles wat ik eet, drink en of ik gebraakt/gelaxeerd ofzo heb. Ik kreeg hier de tip om ook mijn gevoelens er bij te zetten. Dat heb ik nog niet echt gedaan, maar ik denk dat het wel handig is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Ik hou niet meer van meetings.
Maar ik wil nog wel met jou meeten!
Gast- Gast
Daar heb ik al een idee over.Alex schreef:Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Gast- Gast
Maple schreef:_Liv schreef:Waar is die meeting dan?
Utrecht. Datum en wat we gaan doen (+de eventuele daaraan verbonden kosten) moeten we nog even bekijken, maar in elk geval ergens in de laatste twee weekenden van september.
Wat zeg je dat netjes en goed. +1
Gast- Gast
In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en Zwoesj maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Laatst aangepast door Alex op zo 10 jul 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar heb ik al een idee over.Alex schreef:Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Ja? Vertel!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar heb ik al een idee over.Alex schreef:Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Ik doe niet open!
Gast- Gast
Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Smikkell schreef:Daar heb ik al een idee over.Alex schreef:Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Ik doe niet open!
Gast- Gast
Whahahaha! Zwoesj onbreekt. En iedereen is welkom.Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Gast- Gast
Ik hoorde v.andaag van Q dat je wel mee uit wilde. We gaan b.innenkort keer s.tappen in L.eiden of D.en H.aag met nog een paar.Alex schreef:Smikkell schreef:Daar heb ik al een idee over.Alex schreef:Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Ja? Vertel!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Whahahaha! Zwoesj onbreekt. En iedereen is welkom.Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Thnkk god ik was al bang dat we weer aan lijstjes gingen beginnen.......
Gast- Gast
Geregeld!Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Ik geloof het onderhand wel ja... Maar als jij richting Utrecht rijdt, kun je ook via mij rijdenStuiterbal schreef:volgens mij ben ik de enige die het meest ver uit de buurt woont of niet ????
Alex, wat voor operatie krijg je?
Ohh dat vind ik prima hoor ! ik vind gezelschap altijd leuker dan alleen rijden...
Lex, daar had je het laatst idd al over maar ik had niet meegekregen dat je daaraan geopereerd gaat worden
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jaaa ik wil zeker mee s.tappen! En L.eiden is erg leuk, daar kom ik (oorspronkelijk) vandaan zo ongeveer!
Gast- Gast
Dat weet ik inmiddels. Maar ik kom jou echt nog een keer opzoeken met een fles!Reva schreef:Smikkell schreef:Daar heb ik al een idee over.Alex schreef:Smikkell schreef:Meeting, wie wat waar?
Ik doe niet open!
Gast- Gast
Ik vind het een leuk idee en ik zal het tegen die tijd in de gaten houden. Al ben ik niet heel "bekend" hier.
Gast- Gast
Wat niet is, kan nog worden!!_Liv schreef:Ik vind het een leuk idee en ik zal het tegen die tijd in de gaten houden. Al ben ik niet heel "bekend" hier.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Je mag per PM meerdere mensen nomineren die op de zwarte lijst komen. Ik verzamel die en zet die rond die tijd in een topic. Houd het overzichtelijk.Stylegirl schreef:Alex schreef:In principe mag iedereen mee. Maple, Jordana, ABE en *nog iemand?* maken nog wel een lijstje wie er niet mag komen, dan is dat voor iedereen duidelijk.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: