Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Als ik het goed heb, Maple Daar brand ik mijn vingers namelijk niet aan.Reva schreef:Wie gaat er over mijn regio
Maple is hartstikke ZH! Sjonge!
Gast- Gast
Opschrijven dan!! Ook het positieve benadrukken. JUIST het positieve benadrukken.Alex schreef:Nee, ik heb het nog niet opgeschreven in mijn boekje. Wel mijn ontbijt van vanmorgen waar ik me wél schuldig over voel. En waardoor ik een uur ben gaan fietsen
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Als ik het goed heb, Maple Daar brand ik mijn vingers namelijk niet aan.Reva schreef:Wie gaat er over mijn regio
Maple "doet" het westen.
Gast- Gast
Hoe moet ik dan iedereen meenemen? Achterop de fiets? Zijn we toch ergens de mist in gegaan met het aanwijzen van de personen die het organiseren...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Lieve ABE, Jordana komt ook uit het zuiden, maar ze woont MIJLENVER bij mij vandaan
Ja en? Ik woon ook niet in Delfzijl, maar als iemand in Delfzijl wil meerijden naar Utrecht, dan kan dat gewoon. Zo hebben we, naar mijn mening, de regionen ook verdeeld.
Nee, ff serieus, volgens mij wordt er weinig met die regio's gedaan.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Als ik het goed heb, Maple Daar brand ik mijn vingers namelijk niet aan.Reva schreef:Wie gaat er over mijn regio
Maple "doet" het westen.
Whaha, ''doet'' nog wel
Gast- Gast
Jah jonguh, doe niet zo dom. Maple is ZH en Reva NH!!Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Als ik het goed heb, Maple Daar brand ik mijn vingers namelijk niet aan.Reva schreef:Wie gaat er over mijn regio
Gast- Gast
Gelukkig wonen er meer forumsters wel in mijn buurt, dus er is tegen die tijd vast wat te regelen. Eerst maar eens afwachten of ik überhaupt in staat ben om naar de meeting te komen. Ik hoop het wel!Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Lieve ABE, Jordana komt ook uit het zuiden, maar ze woont MIJLENVER bij mij vandaan
Ja en? Ik woon ook niet in Delfzijl, maar als iemand in Delfzijl wil meerijden naar Utrecht, dan kan dat gewoon. Zo hebben we, naar mijn mening, de regionen ook verdeeld.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet ook ergens in september geopereerd worden. Dus ik weet nog niet zeker of ik kom
Gast- Gast
Goed luisteren naar tante Smikkell heAlex schreef:Oké! *pakt gelijk boekje en pen*
Zonder gein, ze heeft wel gelijk. Door juist het positieve te benaderen wordt het uiteindelijk makkelijker en raak je meer gemotiveerd. Wat voor boekje heb je, een soort dagboekje?
Maple schreef:Hoe moet ik dan iedereen meenemen? Achterop de fiets? Zijn we toch ergens de mist in gegaan met het aanwijzen van de personen die het organiseren...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Lieve ABE, Jordana komt ook uit het zuiden, maar ze woont MIJLENVER bij mij vandaan
Nee, ff serieus, volgens mij wordt er weinig met die regio's gedaan.
Nee, maar ik vertegenwoordig een uithoek en als deze uithoek mee wil reizen naar Utreg, dan kan dat gewoon. Of we dat nu doen per bus, trein, auto. Zoiets had ik bedacht, maar mss is mijn weekend BlonT nog niet over.
Gast- Gast
+1Sjaantje schreef:Goed luisteren naar tante Smikkell heAlex schreef:Oké! *pakt gelijk boekje en pen*
Zonder gein, ze heeft wel gelijk. Door juist het positieve te benaderen wordt het uiteindelijk makkelijker en raak je meer gemotiveerd. Wat voor boekje heb je, een soort dagboekje?
Gast- Gast
Ik geloof het onderhand wel ja... Maar als jij richting Utrecht rijdt, kun je ook via mij rijdenStuiterbal schreef:volgens mij ben ik de enige die het meest ver uit de buurt woont of niet ????
Alex, wat voor operatie krijg je?
Alex schreef:Ben jij de enige uit Limburg die naar die meeting gaat dan?
Denk het ??? Ik weet niet of er meerdere meiden zijn uit Limburg ?? volgens mij niet....
Gast- Gast
_Liv schreef:Waar is die meeting dan?
Utrecht. Datum en wat we gaan doen (+de eventuele daaraan verbonden kosten) moeten we nog even bekijken, maar in elk geval ergens in de laatste twee weekenden van september.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goed luisteren naar tante Smikkell heAlex schreef:Oké! *pakt gelijk boekje en pen*
Ja, eetdagboek. Moet ik bijhouden. Alles wat ik eet, drink en of ik gebraakt/gelaxeerd ofzo heb. Ik kreeg hier de tip om ook mijn gevoelens er bij te zetten. Dat heb ik nog niet echt gedaan, maar ik denk dat het wel handig is.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik geloof het onderhand wel ja... Maar als jij richting Utrecht rijdt, kun je ook via mij rijdenStuiterbal schreef:volgens mij ben ik de enige die het meest ver uit de buurt woont of niet ????
Alex, wat voor operatie krijg je?
Ohh dat vind ik prima hoor ! ik vind gezelschap altijd leuker dan alleen rijden...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Alex, wat voor operatie krijg je?
Navelbreuk-operatie. Kleine ingreep hoor, dus in denk dat het wel meevalt met niet kunnen komen op de meeting
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: