Dagcafé
+22
Leine
Moezie
Zwoesj
Snoes
Caro
Zininzon
Atelier Madame
silly-one
VeryCherry
May
Lotus
Lies
Toet
Phileine
Jordana
Chocolate Cookie
Lejow
Qiara
Tiana
Sjaantje
Bimbam
Curious
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Gast- Gast
September schat. Eén van de laatste twee weekenden in september. En ik vind dat alle leuke dagcafémensen moeten komen Nouja, gewoon iedereen dus.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Maar eerst gaan wij met z'n vieren maar eens bekijken wat leuk en betaalbaar is om als groep te doen.
Gast- Gast
Ik weet nog niet wanneer ik het ziekenhuis in ga, weet alleen dat ik 16 augustus pre-operatief onderzoek heb en daarna wordt de OK gepland.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Hoop écht dat ik erbij kan zijn, lijkt me leuk zo'n MegaMeeting!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Neeeeeeeeeeeeeeeee! Dan heb je geen excuus meer om bij mij te komen spelen!Alex schreef:Ooh Sjaan! De ark staat op A.'s wensenlijstje voor haar verjaardag!
Sjaantje schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeee! Dan heb je geen excuus meer om bij mij te komen spelen!Alex schreef:Ooh Sjaan! De ark staat op A.'s wensenlijstje voor haar verjaardag!
Tuurlijk wel! Jij hebt een supergave glijbaan in je tuin!
Gast- Gast
Ik ben dus bang dat ik in september in het ziekenhuis lig. Of nee, ik hóóp het want ik vind het nu wel lang genoeg duren met die operatie.Maple schreef:September schat. Eén van de laatste twee weekenden in september. En ik vind dat alle leuke dagcafémensen moeten komen Nouja, gewoon iedereen dus.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Maar eerst gaan wij met z'n vieren maar eens bekijken wat leuk en betaalbaar is om als groep te doen.
Mijn uitgerekende datumSjaantje schreef:Ik weet nog niet wanneer ik het ziekenhuis in ga, weet alleen dat ik 16 augustus pre-operatief onderzoek heb en daarna wordt de OK gepland.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik weet nog niet wanneer ik het ziekenhuis in ga, weet alleen dat ik 16 augustus pre-operatief onderzoek heb en daarna wordt de OK gepland.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Sjaan ik hoop echt dat je erbij bent.. Wil je wel is in het echt zien
Soowwww ik heb al 300 kilometer met de auto gereden.. En oww wat rijdt de auto lekker en is tie mooi......
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik word direct gecorrigeerd door Maple. Het klopt. September. En Sjaan had me iets op het hart gedrukt qua meeting en tijdstip i.v.m. haar operatie... Maar ik ben het vergeten... (Het komt erop neer dat Sjaan er heel erg graag bij wil zijn)
Gast- Gast
Jordana schreef:
Soowwww ik heb al 300 kilometer met de auto gereden.. En oww wat rijdt de auto lekker en is tie mooi......
Hij bevalt? Heb je aan alle knopjes gezeten e.d.?
Gast- Gast
Dan gooien we de meetingplannen om en gaan we gewoon een bij-Sjaan-op-ziekenbezoek-meeting houden.Sjaantje schreef:Ik ben dus bang dat ik in september in het ziekenhuis lig. Of nee, ik hóóp het want ik vind het nu wel lang genoeg duren met die operatie.Maple schreef:September schat. Eén van de laatste twee weekenden in september. En ik vind dat alle leuke dagcafémensen moeten komen Nouja, gewoon iedereen dus.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
Mijn parkeerplaats klinkt gezellig, Arabische muziek
Gast- Gast
Die uitgerekende datum haal je niet PM! Toch apart he, dat zo'n datum je toch altijd bij blijft. Zo was mijn uitgerekende datum 19 augustus. Vorig jaar op 19 augustus dacht ik de hele dag: er was iets vandaag, maar wat?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maple> ik ben niet zo van de hele grote meetingen.
Maar wij zijn er!
Gast- Gast
Nee die staat momenteel ook niet meer hier... Omdat kleine prinses hem zo leuk vond en ze 3 weken vakantie had (dus niet bij mij kwam) en de eerste gedachte was dat ik kort na de vakantie in het ZH zou komen te liggen waardoor ik enkele maanden niet op haar kon passen... De glijbaan staat nu bij haar thuis in de tuinAlex schreef:Sjaantje schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeee! Dan heb je geen excuus meer om bij mij te komen spelen!Alex schreef:Ooh Sjaan! De ark staat op A.'s wensenlijstje voor haar verjaardag!
Tuurlijk wel! Jij hebt een supergave glijbaan in je tuin!
Maar ik heb nog wel ander speelgoed en een voorleesboekje van Woezel en Pip enzo
Jordana schreef:
... en ik ga 'm morgen misschien in 't echie zieehieeeennnn
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Maple> ik ben niet zo van de hele grote meetingen.
Maar wij zijn er!
Jaa en jou wil ik zeker wel meeten....maar ja weet niet. Zo groots....doe mij maar kleinere meetings
Gast- Gast
Nee, gelukkig niet. Maar overal staat die datum officieel vast natuurlijk...Alex schreef:Die uitgerekende datum haal je niet PM! Toch apart he, dat zo'n datum je toch altijd bij blijft. Zo was mijn uitgerekende datum 19 augustus. Vorig jaar op 19 augustus dacht ik de hele dag: er was iets vandaag, maar wat?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:
Ja hij bevalt echt.. Heb aan alle knopjes gezeten heb alles getest.. Hij is zoo fijn.. En ik krijg veel complimenten over de kleur
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oh echt??? Maar je gaat niet zolang doorlopen he, denk erom!ProudMama schreef:Mijn uitgerekende datumSjaantje schreef:Ik weet nog niet wanneer ik het ziekenhuis in ga, weet alleen dat ik 16 augustus pre-operatief onderzoek heb en daarna wordt de OK gepland.Angel Blue Eyes schreef:Maple, Zwoesj, Jordana en ik gaan niet voor niets de 23e meeten. Het is natuurlijk voor een grote meeting in augustus/september. Dus al jullie wensen komen uit, jullie gaan elkaar meeten. Of althans, dan moeten jullie allemaal wel kunnen.
En ABE, ik heb eens tegen je gezegd dat ik hoopte dat ik eind september alweer uit het ziekenhuis zou zijn, maar dat ik dan nog geen auto mocht rijden en dus hoopte dat ik met iemand mee zou kunnen rijden.
Maar ik vind een 'bij-Sjaan-op-ziekenbezoek-meeting' ook heel leuk!
Jordana schreef:Angel Blue Eyes schreef:Jordana schreef:
Ja hij bevalt echt.. Heb aan alle knopjes gezeten heb alles getest.. Hij is zoo fijn.. En ik krijg veel complimenten over de kleur
Dat schreeuwt om een foto!
Gast- Gast
Jor, wat had je ook alweer voor auto nu?
ProudMama schreef:Heb je foto Jordana? Kan me je auto niet meer voor de geest halen...
een mooie licht blauwe als ik het goed heb.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: