You're cut off
Pagina 1 van 1
You're cut off
Oh my god Ik zit dat nu te kijken op rtl5 nou echt ik val van de ene verbazing in de ander. Wat een stel verwende nesten zeg!
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: You're cut off
Heb het toevallig aan staan, vreselijk. Die leven echt in een andere wereld
Gast- Gast
Dan heb je als jonge meid nog geen dag gewerkt en heb je een BMW, Mercedes en Lexus...
Gast- Gast
Ow zijn dit die meiden die op "leerkamp" worden gestuurd, om te leren werken?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ow zijn dit die meiden die op "leerkamp" worden gestuurd, om te leren werken?
Negen verwende jonge vrouwen worden door hun familie naar een ontwenningskamp gestuurd waar ze moeten afkicken van hun luxe leventje.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Triest, een kindje hebben en zelf niet eens de luiers verschonen omdat je dat vies vind en daar personeel voor hebt
Gast- Gast
En ze gaf geen borstvoeding omdat ze echt niet snachts op ging staan. Ze had wel dr slaap nodig.... Zouden dit soort mensen echt bestaan?!ProudMama schreef:Triest, een kindje hebben en zelf niet eens de luiers verschonen omdat je dat vies vind en daar personeel voor hebt
Gast- Gast
En daarom mogen sommige mensen dus geen kinderen krijgen. Dit ligt niet aan de kinderen maar aan de ouders. Dit is namelijk aangeleerd gedrag.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:En daarom mogen sommige mensen dus geen kinderen krijgen. Dit ligt niet aan de kinderen maar aan de ouders. Dit is namelijk aangeleerd gedrag.
Dat denk ik ook. Wel ontzettend zielig voor die kindjes.
Gast- Gast
En op de vraag wat ze belangrijk vond in d'r leven noemde ze hele lijsten op, Gucci tassen, Prada schoenen, Chanel oorbellen.
Maar man en kind? Niet gehoord...
Maar man en kind? Niet gehoord...
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: