Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
PM iedereen reageert hier om het half uur lijkt wel whaha Dus ja ik was ook ff en dan reageer ik weer...
Gast- Gast
Ja, het ene moment is het niet bij te houden, het volgende moment is het gewoon zo vreselijk saai hier...
Gast- Gast
Hoi PM. Ik had je idd niet gemist, maar dat kwam vooral doordat ik hier zelf niet was.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was even actief bezig! Heb de afwas gedaan, kleren in de was gedaan, zo meteen ophangen en gedoucht .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
PM ik had je wel gemist hoor! Ben uit pure ellende de badkamer maar gaan schoonmaken (of was dat nou gewoon omdat dat heel erg nodig was? )
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb de wc gedaan, een was in de machine gedaan, wat opgeruimd en ben nog steeds niet aangekleed.
Gast- Gast
Ik moet nog een was ophangen en eigenlijk nog 2 wassen draaien vandaag...eigenlijk...whaha
Gast- Gast
O en ik had gisteravond mijn kamer al opgeruimd .
Tiana- Ratel
Maple schreef:Ik heb de wc gedaan, een was in de machine gedaan, wat opgeruimd en ben nog steeds niet aangekleed.
Oh goed dat je het zegt, ik moet nog een was in de machine doen. Maar ik ben wel aangekleed
Bimbam- Kletskop
Waar is iedereen
Tiana- Ratel
Ik ben ook aangekleed en opgemaakt etc. Moet naar een verjaardag zo, maar heb geen zin, ken ook alleen t jarige kindje. Duurt tot 5u, dus hoe later ik ga...
Gast- Gast
Haha Reva, hoe later hoe beter inderdaad en korter .
Tiana- Ratel
Ik ga zo de was ophangen, weet alleen nog niet of dat buiten kan of niet ! En dan ga ik mijn nagels knippen en vijlen en een filmpje kijken
Tiana- Ratel
Ja!
Ik ben vanmorgen met mijn dochter naar de kinderboerderij geweest, we gingen konijntjes aaien. Ze ligt nu in bed, ik heb een was opgehangen, 1 in de wasmachine zitten nog die er zo uit moet en ik ga even strijken. Straks eten bij mijn schoonouders, ze gaan wéér barbecueën Ik vraag of ik gewoon brood mag eten, ik wil echt geen barbecue-eten nu.
Ik ben vanmorgen met mijn dochter naar de kinderboerderij geweest, we gingen konijntjes aaien. Ze ligt nu in bed, ik heb een was opgehangen, 1 in de wasmachine zitten nog die er zo uit moet en ik ga even strijken. Straks eten bij mijn schoonouders, ze gaan wéér barbecueën Ik vraag of ik gewoon brood mag eten, ik wil echt geen barbecue-eten nu.
Gast- Gast
Ai, dat is vervelend. Ik hoop dat je wat anders kunt eten, tegen je zin in bbq'en is ook niet leuk. Niet alleen voor jezelf niet, voor je schoonouders en man ook niet.
Bimbam- Kletskop
Kun je niet gewoon niet zoveel eten? Ik eet vrijwel nooit iets van de dingen op de bbq, maar vooral de dingen er omheen Of hebben ze dat niet?
Gast- Gast
Nee, ze hebben wit stokbrood en salades erbij, maar dat vind ik niet echt lekker. En ze halen speciaal voor mij 'mager' vlees, maar toch komt het hartstikke vet van de barbecue af. Het druipt er dan af, nou dat hoef ik echt niet.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: