Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:23

ABE, je moet echt zelf beslissen wat je de 23e doet, maar ik zou het jammer vinden als je het door het voorval met Antibes niet door zou laten gaan. Gewoon komen dus, vind ik :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:23

Whaha, Sjaan.

Abe, zit niet-blussend op de bank.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 9 jul 2011 - 12:24

Maple schreef:ABE, je moet echt zelf beslissen wat je de 23e doet, maar ik zou het jammer vinden als je het door het voorval met Antibes niet door zou laten gaan. Gewoon komen dus, vind ik :P
Dat dus!

Reev, heb je nog vorderingen met Mr. Brandweerman?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:26

Sjaantje schreef:
Angel Blue Eyes schreef:En Sjaan weet hoe ik kan zijn als ik er allemaal geen zin meer in heb. Maar ik klets inmiddels meer dan Sjaan ooit heeft gedaan. Haha, ze moest zelfs gapen. :P
Potverdikkie zeg... de eerste keer dat ik bij ABE thuis was en een nachtje bleef logeren (3,5 jaar geleden, nog bij haar moeder thuis) kreeg ik te horen dat ik zo'n enorme kletskous was, terwijl ik voor mijn doen héél stilletjes was die avond! Inmiddels zijn de rollen omgedraaid, de vorige keer kletste ABE al heel wat meer en een paar weken terug heeft ze me tot 4u 's nachts de oren van de kop geluld Very Happy

Ik snap dat je je gekwetst voelde door de opmerking maar onthou dat wij allemaal andere mensen zijn en dat het, als het met de ene niet klikt, met een ander vast wél klikt!

Dat sowieso. Mensen die ik bv wel mag. Very Happy

Het zegt wel dat er forumnamen zijn genoemd waarover ik nooit een slecht woord heb laten vallen. En dat mensen mij niet mogen, dat kan. Ik kan sommige mensen ook niet uitstaan. :P Maar het zegt wel dat er forumnamen zijn genoemd waar ik niets mee heb, nooit iets mee heb gehad, en respecteer om wat/wie ze zijn. Ik wilde de discussie niet aangaan, omdat ik hem zou verliezen. De forummers die ik heb ontmoet hebben niet de drang mij te verdedigen en daar ben ik dankbaar voor , maar maakt wel dat ik evne met een rug tegen de muur stond

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:28

Reva schreef:Whaha, Sjaan.

Abe, zit niet-blussend op de bank.

What the fuck? Het was toch blusapparaat waar je en 'date' mee had?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:29

Maple schreef:ABE, je moet echt zelf beslissen wat je de 23e doet, maar ik zou het jammer vinden als je het door het voorval met Antibes niet door zou laten gaan. Gewoon komen dus, vind ik :P

Ik heb er nog steeds ontzettend veel zin in. Ik denk dat ons viertal het heel erg leuk gaat hebben. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:33

Sjaan...Hij zat op mn bank, maar moest even weg, komt straks weer terug :)t

Laatst aangepast door Reva op za 9 jul 2011 - 12:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:33

Reva schreef:Staan...Hij zat op mn bank, maar moest even weg, komt straks weer terug smile
cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:34

Ik word altijd heel strijdlustig als mensen vervelende dingen over me vertellen. Dan heb ik de neiging om mensen gaan vooral in te laten zien dat t tegendeel waar is Wink nog een reden om te komen dus :P
Heeeeeel eerlijk: ik vind de reden van dat voorval met Abtibes eigenlijk geen reden om de 23e af te zeggen. Ik heb je een paar dagen terug al verteld dat ik me door Antibes' uitlatingen echt niet zomaar uit t laat slaan. Grijp de 23e juist als kans om het tegendeel te bewijzen Wink

Blijft alleen nog het financiële plaatje over Wink

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 9 jul 2011 - 12:35

Angel Blue Eyes schreef:What the fuck? Het was toch blusapparaat waar je en 'date' mee had?

Hahaha, heb je een date met zijn blusapparaat? lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 9 jul 2011 - 12:35

Maple schreef:Blijft alleen nog het financiële plaatje over Wink
Ja sorry, da's mijn schuld... ABE moest mijn pizza betalen omdat ik alleen groot geld bij me had Embarassed en daarna mocht ik het van haar niet terugbetalen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:41

De dag voor de meeting heb ik gezegd dat ik niet wilde gaan. Ik had weinig geld en als ik zou gaan, dan moest het wel heel leuk zijn. Dat zou het zijn en dus moest ik komen.

De dag op zichzelf heb ik Smikkell en Purk van het station gehaald. Laat ik eerlijk zijn; Leaf en Antibes hadden dezelfde humor, maar Smikkell en Purk ook. Laat ik nog eerlijker zijn, hoe ik ook genoot van hun humor, ik was het vijfde wieletje aan het wagentje.

Nu heb ik weinig geld, maar ik ken Jordana. Ik ken Zwoesj ook enigzins. En ik weet dat Maple naar Jordana gaat trekken in onzekerheid en ik weet dat ik dat doe met Zwoesj, ik weet niet wat Zwoesj doet, maar ik weet zeker dat we een leuke dag gaan hebben. En dan speelt voor mij geld evne geen rol.

Maar ik ben wel bang, want wat als ik een slechte dag heb? Even niet kan wat wordt verwacht? Volgens mij heb ik Zwoesj om me snel te krijgen waar ik moet zijn. Sneller en meer lullen dan Sjaan! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:43

Sjaantje schreef:
Maple schreef:Blijft alleen nog het financiële plaatje over Wink
Ja sorry, da's mijn schuld... ABE moest mijn pizza betalen omdat ik alleen groot geld bij me had Embarassed en daarna mocht ik het van haar niet terugbetalen!
lol!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 9 jul 2011 - 12:45

ABE, ik denk dat je eens moet stoppen met vantevoren alles gaan analyseren, want face it... je hebt geen glazen bol waarin je kunt zien hoe die dag gaat verlopen. Stap er met een open gevoel in, dan heb je de meeste kans van slagen!

Jouw quote: Ik had weinig geld en als ik zou gaan, dan moest het wel heel leuk zijn. Dat zou het zijn en dus moest ik komen.
Hierin lees je al dat de druk torenhoog lag en hoe meer je je best doet, hoe meer kans je hebt op mislukking. Dus please... ga naar Utrecht, ga naar die meeting, don't worry over je geld want dat komt ook wel in orde (jaja ik ken je wel een beetje), en heb een leuke dag met Zwoesj, Jordana en Maple zodat wij straks ook een leuke Mega-Meeting krijgen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:45

ABE, ik kan me echt oprecht niet voorstellen dat je niet weet waar Antibes het over had. Je bent na die meeting zo vijandig geweest naar haar toe, je hebt haar zwartgemaakt waar je maar kon, en dat is nu allemaal niet waar? Die situatie met jou wordt af en toe steeds vreemder.... Net als met die zogenaamde buurvrouw die vanaf jouw ip-adres postte. Dat ontken je nu ook nog steeds bij hoog en bij laag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:51

Overigens was ik zelf ook nog bijna niet naar die meeting gegaan, want ik sloeg letterlijk dubbel van de buikpijn. Het was zelfs zo erg dat ik nu nog weet dat het toen plaatsvond. Ik moest ook steeds gaan zitten omdat ik het lopen niet meer volhield. Wellicht was dat ook een reden dat ik meer op Antibes gefocust was. Overigens bleek het later een opvlamming van een blindedarmontsteking te zijn geweest, die af en toe opspeelt maar niet ontstoken genoeg is nog voor een verwijdering.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:52

_Leaf_ schreef:ABE, ik kan me echt oprecht niet voorstellen dat je niet weet waar Antibes het over had. Je bent na die meeting zo vijandig geweest naar haar toe, je hebt haar zwartgemaakt waar je maar kon, en dat is nu allemaal niet waar? Die situatie met jou wordt af en toe steeds vreemder.... Net als met die zogenaamde buurvrouw die vanaf jouw ip-adres postte. Dat ontken je nu ook nog steeds bij hoog en bij laag.

Collega en dat is nog geen jaar geleden. Wink

Na de meeting heb ik tegen Antibes gezegd:'Meid dat was geen topmeeting'. Waarop ze zei:"Klopt, het was vreemd" We hebben met elkaar besproken en wat er mis was en daarop heb ik mijn ding ook aangegeven. Goed, kon mijn ding zijn, maar kon ook gewoon zijn dat ik simpelweg vijfde wiel aan de wagen was. Niets mis mee toch? Online hoeft nog steeds niet te betekenen dat het irl ook klikt.

En ik heb haar nooit zwart gesproken. Ik ben namelijk niet iemand die een ander zwart praat. Wat ik wel heb gezegd is hetgeen wat ze mij destijds heeft gezegd. Maar ik loog. Prima.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:55

_Leaf_ schreef:Overigens was ik zelf ook nog bijna niet naar die meeting gegaan, want ik sloeg letterlijk dubbel van de buikpijn. Het was zelfs zo erg dat ik nu nog weet dat het toen plaatsvond. Ik moest ook steeds gaan zitten omdat ik het lopen niet meer volhield. Wellicht was dat ook een reden dat ik meer op Antibes gefocust was. Overigens bleek het later een opvlamming van een blindedarmontsteking te zijn geweest, die af en toe opspeelt maar niet ontstoken genoeg is nog voor een verwijdering.

Kijk en dat wist ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 12:58

Angel Blue Eyes schreef: En ik weet dat Maple naar Jordana gaat trekken in onzekerheid
Ik hoop niet dat ik echt puur Jordana-gericht ga zijn, maar als dat zo is dan is dat idd puur mijn eigen onzekerheid en zal dat niet zijn omdat ik iemand (in dit geval misschien jou) niet mag ofzo. Ik ben zelf ook heel bang wat mensen van me vinden en met Jordana weet ik dat ik een klik heb, dus dat voelt idd vertrouwder. Maar dat wil jog niet zeggen dat ik die dag alleen maar naar Jor toe trek en jullie of jou maar niet zie staan. Ik wil geen twee kampen de 23e creëren en ik ben er ergens ook niet t type naar om dat te laten gebeuren. Als ik me op m'n gemak voel dan ben ik juist weer iemand die iedereen juist een beetje naar elkaar toe probeert te trekken. En als je een mindere dag hebt, geef het aan, dan weten we ook dat het een oorzaak heeft als je even iets anders reageert dan anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 13:01

Sjaantje schreef: Dus please... ga naar Utrecht, ga naar die meeting, don't worry over je geld want dat komt ook wel in orde (jaja ik ken je wel een beetje), en heb een leuke dag met Zwoesj, Jordana en Maple zodat wij straks ook een leuke Mega-Meeting krijgen!
Eens. Ook met t stukje over stoppen met van tevoren analyseren trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 13:02

Dat meen je niet....We gingen op een slakkegang door het park omdat ik zo'n buikpijn had. Overal moest ik zitten en ik kon van de buikpijn ook niet overal in. Dat kun je echt alleen niet geweten hebben als je niet geluisterd hebt naar wat ik zei, of dus zo vol desinteresse erbij liep dat de meeting niet echt een succes was nee.

Verder ga ik er niet meer op in hoor, ik val hier van de ene verbazing in de andere en het zal allemaal verd. E r wel.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 9 jul 2011 - 13:02

AAAAAAAAAARGH! Wie zegt even tegen me dat ik niet zo moet zeiken???
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 13:03

Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef: En ik weet dat Maple naar Jordana gaat trekken in onzekerheid
Ik hoop niet dat ik echt puur Jordana-gericht ga zijn, maar als dat zo is dan is dat idd puur mijn eigen onzekerheid en zal dat niet zijn omdat ik iemand (in dit geval misschien jou) niet mag ofzo. Ik ben zelf ook heel bang wat mensen van me vinden en met Jordana weet ik dat ik een klik heb, dus dat voelt idd vertrouwder. Maar dat wil jog niet zeggen dat ik die dag alleen maar naar Jor toe trek en jullie of jou maar niet zie staan. Ik wil geen twee kampen de 23e creëren en ik ben er ergens ook niet t type naar om dat te laten gebeuren. Als ik me op m'n gemak voel dan ben ik juist weer iemand die iedereen juist een beetje naar elkaar toe probeert te trekken. En als je een mindere dag hebt, geef het aan, dan weten we ook dat het een oorzaak heeft als je even iets anders reageert dan anders.

Wat jij zegt bedoel ik ook. We gaan het met zijn vieren aan. En ik snap dat je in het begin naar Jordana trekt. Zou ik ook done. smile Maar als we op het eind niet met zijn vieren hebben gelachen, waar ik wel vanuit ga, dan is het op voorhand niets. En daar geloof ik niet in.

Maar ik ben wel even bang geworden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 13:06

_Leaf_ schreef:Dat meen je niet....We gingen op een slakkegang door het park omdat ik zo'n buikpijn had. Overal moest ik zitten en ik kon van de buikpijn ook niet overal in. Dat kun je echt alleen niet geweten hebben als je niet geluisterd hebt naar wat ik zei, of dus zo vol desinteresse erbij liep dat de meeting niet echt een succes was nee.

Verder ga ik er niet meer op in hoor, ik val hier van de ene verbazing in de andere en het zal allemaal verd. E r wel.

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik enkel een focus had op mezelf. Dat maakt me dan een egoist, maar dat zal wel. Nog geen half uur later zat ik met Jordana en had ik het totaal niet. Dus ja, weet niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 13:09

ABE, ik ben nu alleen wel bang dat je het onderwerp voor jezelf nu meer beladen maakt dan nodig is. Ik heb geloof ik al 4x aangegeven dat de 23e wat mij betreft gewoon doorgaat, wat is er mis mee om te zeggen "Okee, fijn, dan zorgen we met z'n vieren voor dat het een hele gezellige, succesvolle dag wordt"?

Blaas het nou niet op voor jezelf, en rakel de discussie zeker niet nog een keer opnieuw op. Want hoe meer woorden eraan vuil gemaakt worden, hoe vervelender jij je gaat voelen. En eerlijk is eerlijk, ook voor mij kan die 23e dan uiteindelijk een beladen iets worden. Ik had er zin in, heb er nog steeds zin in, laten we dat zo houden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: