Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Crap... omdat ik zeg dat je leuke foto's hebt? En omdat ik hoop dat girli zegt dat ze het met me eens is?Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Zeg maar gewoon even dat je het met me eens bent, alsjeblieftgirli schreef:Ik heb je niet op facebook, dus kan niet checken.
Je bent mijn vriendinnetje nu niet meer.
Girli, het zijn gewoon leuke foto's waar ABE op staat, niks spectaculairs maar ze zijn gewoon leuk!
Nu ben je mijn vriendinnetje weer.
Gast- Gast
Ga ik ook vanuitSjaantje schreef:Girli, het zijn gewoon leuke foto's waar ABE op staat, niks spectaculairs maar ze zijn gewoon leuk!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pfoeeeee... gelukkig maar!Angel Blue Eyes schreef:Nu ben je mijn vriendinnetje weer.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
+1Maple schreef:Ik ben moe maar wil nog niet slapen...
why not?Maple schreef:Ik ben moe maar wil nog niet slapen...
girli- Ratel
Sjaan, deze avatar vind ik leuker dan die van vanmiddag! Nu ga ik weer terug in slaap vallen. Ben echt heel moe.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Haha ik ben ook al een tijdje bezig met wakker blijven, maar ga de strijdbijl toch maar begraven.
Welterusten allemaal en morgen fris weer op!
Welterusten allemaal en morgen fris weer op!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ben nog maar bezig met een schoolproject. Ik wil niet alleen gaan slapen en vriendje is nog niet thuis.
girli- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Nou meiden, vertel je diepste geheimen. Ik zit hier nog wel even.
Ik heb onder mijn matras nog een oude zweetsok met geld liggen.
Gast- Gast
Ja ik ook! Die van vanmiddag was ook maar even heel gauw neergekwakt om verwarring met Stuiter te voorkomen. Deze is leuker!Stylegirl schreef:Sjaan, deze avatar vind ik leuker dan die van vanmiddag! Nu ga ik weer terug in slaap vallen. Ben echt heel moe.
Slaap lekker Stylegirl!
Maple schreef:Angel Blue Eyes schreef:Nou meiden, vertel je diepste geheimen. Ik zit hier nog wel even.
Delen?
Even serieus, ik ga weer op mijn laatste tientje naar Utrecht. En weet niet of het het waard is. Door wat Antibes over me heeft gezegd. Ik voel me heel erg opgelaten....
Gast- Gast
Dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen denk ik, en ook of je het financieel kunt opbrengen is iets wat je voor jezelf moet beslissen. Al kan het financiële plaatje echt wel geregeld worden denk ik (edit: hiermee bedoel ik dus dat we ff moeten kijken, maar dat wij drieën vast wel iets kunnen bijspringen ergens). Maar ik zou het jammer vinden als je niet kwam. Niet alleen omdat we met z'n vieren die meeting proberen te organiseren en ik dus eigenlijk vind dat we er met z'n vieren die dag horen te zijn, maar ook omdat ik gewoon benieuwd ben naar je. Wat Antibes heeft gezegd, verandert daar niets aan. Jordana kent jou al, Zwoesj heeft jou ook wel eens ontmoet, toch? En dan zou je het alleen laten afweten vanwege mij, omdat je bang bent wat ik wel niet van je moet denken? Neuhhh, niet doen hoorAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Angel Blue Eyes schreef:Nou meiden, vertel je diepste geheimen. Ik zit hier nog wel even.
Delen?
Even serieus, ik ga weer op mijn laatste tientje naar Utrecht. En weet niet of het het waard is. Door wat Antibes over me heeft gezegd. Ik voel me heel erg opgelaten....
Laatst aangepast door Maple op za 9 jul 2011 - 12:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE, als ik me er even mee mag bemoeien... trek je daar niets van aan wat er gezegd is. Dat was jaren geleden en inmiddels ben je veel veranderd. Ten goede, als je het mij vraagt.
Bovendien had je zelf ook een rotgevoel overgehouden aan die meeting, waarmee ik niet wil beweren dat het leuk is wat er gezegd is. Maar laat het achter je. Het is het niet waard om over te blijven piekeren.
Je bent een leuke meid, anders had ik niet tot 4u 's nachts met je zitten kletsen! En natuurlijk kan het niet altijd met iedereen even goed klikken maar 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst' dus dat het tóen niet goed is gegaan, wil niet zeggen dat het nu precies zo zal verlopen!
Bovendien had je zelf ook een rotgevoel overgehouden aan die meeting, waarmee ik niet wil beweren dat het leuk is wat er gezegd is. Maar laat het achter je. Het is het niet waard om over te blijven piekeren.
Je bent een leuke meid, anders had ik niet tot 4u 's nachts met je zitten kletsen! En natuurlijk kan het niet altijd met iedereen even goed klikken maar 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst' dus dat het tóen niet goed is gegaan, wil niet zeggen dat het nu precies zo zal verlopen!
Too much details......!Reva schreef:Speciaal voor ExpressoB post ik even vanaf de wc.
Weet je wát too much details zijn? Als ze vertelt wat e rin de pot ligt Misschien is ze nu alleen maar de wc aan het poetsen en heeft ze ff pauzeSjaantje schreef:Too much details......!Reva schreef:Speciaal voor ExpressoB post ik even vanaf de wc.
Gast- Gast
Reva kennende... neuh...Maple schreef:Weet je wát too much details zijn? Als ze vertelt wat e rin de pot ligt Misschien is ze nu alleen maar de wc aan het poetsen en heeft ze ff pauzeSjaantje schreef:Too much details......!Reva schreef:Speciaal voor ExpressoB post ik even vanaf de wc.
*geen idee waar het over gaat*
girli- Ratel
Zwoesj ken ik verder niet. Iets in mijn posts maakt dat ze iets in mij herkent wat betrekking heeft op haarzelf. En ik heb met haar gesproken via MSN en dat klopt eigenlijk ook wel. Vanuit het diepste van mijn hart denk ik dat wij vieren het goed met elkaar kunnen vinden. Ik denk niet alleen dat we zoiets op poten kunnen zetten zoals we in gedachten hebben, maar dat we elkaar ook zeer goed kunnen begrijpen en dat het die bewuste 23e echt heel leuk gaat zijn.
En ondanks dat het me niet had mogen kwetsen, ik ben diep gekwetst. Ik heb me bewust afzijdig gehouden, maar de leugens die werden verteld. Ik moest me echt berusten op het feit dat ik niet in discussie hoefde te gaan, omdat het onwaarheden waren. Maar het heeft me diep gekrenkt.
En Sjaan weet hoe ik kan zijn als ik er allemaal geen zin meer in heb. Maar ik klets inmiddels meer dan Sjaan ooit heeft gedaan. Haha, ze moest zelfs gapen.
En ondanks dat het me niet had mogen kwetsen, ik ben diep gekwetst. Ik heb me bewust afzijdig gehouden, maar de leugens die werden verteld. Ik moest me echt berusten op het feit dat ik niet in discussie hoefde te gaan, omdat het onwaarheden waren. Maar het heeft me diep gekrenkt.
En Sjaan weet hoe ik kan zijn als ik er allemaal geen zin meer in heb. Maar ik klets inmiddels meer dan Sjaan ooit heeft gedaan. Haha, ze moest zelfs gapen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik moest even plassen en mn make up checken.
Heeft de brandweerman de brand geblust? Of is het nog blussende?
Gast- Gast
Potverdikkie zeg... de eerste keer dat ik bij ABE thuis was en een nachtje bleef logeren (3,5 jaar geleden, nog bij haar moeder thuis) kreeg ik te horen dat ik zo'n enorme kletskous was, terwijl ik voor mijn doen héél stilletjes was die avond! Inmiddels zijn de rollen omgedraaid, de vorige keer kletste ABE al heel wat meer en een paar weken terug heeft ze me tot 4u 's nachts de oren van de kop geluldAngel Blue Eyes schreef:En Sjaan weet hoe ik kan zijn als ik er allemaal geen zin meer in heb. Maar ik klets inmiddels meer dan Sjaan ooit heeft gedaan. Haha, ze moest zelfs gapen.
Ik snap dat je je gekwetst voelde door de opmerking maar onthou dat wij allemaal andere mensen zijn en dat het, als het met de ene niet klikt, met een ander vast wél klikt!
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: