Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Hee Smikk, is strond de subtiele schrijfwijze van stront, speciaal voor ExpressoB (weet opeens waar die B voor staat)?
Gast- Gast
Storm schreef:Hoe komt het meis?Stuiterbal schreef:Ik moet eigenlijk echt gaan slapen..... maar ik ben zo enorm klaar wakker...
Geen idee en in bed gaan liggen heeft geen zin aangezien ik dan toch alleen maar aan het draaien ben.
Maar als ik eraan denk dat ik morgen vroeg weer bruut wakker word gemaakt......
Gast- Gast
Reva schreef:Hee Smikk, is strond de subtiele schrijfwijze van stront, speciaal voor ExpressoB (weet opeens waar die B voor staat)?
Voor Blow?
Gast- Gast
Licor? Nu heb ik ook zin om te bevallen. *Belt even een vader van mijn werk om me te laten bezwangeren*
Gast- Gast
Vertel...Reva schreef:Hee Smikk, is strond de subtiele schrijfwijze van stront, speciaal voor ExpressoB (weet opeens waar die B voor staat)?
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
En hoe kun je nu een wijnfles openmaken en jezelf tegen je hoofd slaan?
Nou, teveel kracht zetten met de plofkurk eruit trekken
Whahaa! Die snap ik. Ik zou gewoon resoluut stoppen met wijn kopen met kurkdop.
Als ik alleen ben doe ik er een handdoek om. En dan gewoon rustig 1.5 x draaien (zo moet het, zeggen ze). Dan lukt het wel. Maar ja, die handdoekoplossing is niet zo chique Ik ben gewoon serieus elke keer bang dat mn arm tegen mn hoofd vliegt sinds die keer.
Doe het dan minder zoals het moet en koop gewoon wijn met een draaidop. Succes tot geen zeer hoofd verzekerd.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Hee Smikk, is strond de subtiele schrijfwijze van stront, speciaal voor ExpressoB (weet opeens waar die B voor staat)?
Voor Blow?
In ieder geval niet voor begaafd, beleefd en/of barmhartig.
Gast- Gast
Zit ie bij de brandweer?Smikkell schreef:Licor? Nu heb ik ook zin om te bevallen. *Belt even een vader van mijn werk om me te laten bezwangeren*
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Hee Smikk, is strond de subtiele schrijfwijze van stront, speciaal voor ExpressoB (weet opeens waar die B voor staat)?
Voor Blow?
In ieder geval niet voor begaafd, beleefd en/of barmhartig.
Zo ver was ik ook. Maar waar staat het dan wél voor?
Gast- Gast
Ik denk dat je goed zit met je gok.
Zijn brandweermannen altijd te laat? Smsje 'Ben later'. Dus ik terug: en kortaf
Zijn brandweermannen altijd te laat? Smsje 'Ben later'. Dus ik terug: en kortaf
Gast- Gast
ik had het er gewoon bij moeten laten.. maar jullie gaan ook echt overal op in! (aanval)
is het nou echt zo gek? dat ik het een beetje gek vind als iemand gaat zeggen dat ze GAAT kotsen
en ja in combi met je eetstoornis
is het nou echt zo gek? dat ik het een beetje gek vind als iemand gaat zeggen dat ze GAAT kotsen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
heb het wel eens geplaatst maar speciaal voor jou.. de B staat voor Bruin, heb een keer mijn haar expresso bruin laten kleuren en dat was een heel mooi resultaat
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:ik had het er gewoon bij moeten laten.. maar jullie gaan ook echt overal op in! (aanval)
Zonder 'combi met je eetstoornis' was het vreemder geweest
Gast- Gast
Alex schreef:Bimbam schreef:Alpha!
Hee! Dat is mijn tekst!
Weet ik. Was ook speciaal voor jou bedoeld!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: