Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:Of het nou wel of niet done is om te posten: ik ben aangeschoten en zenuwachtig. Ik ga vast straks op mn plaat ofzo... Of mn eigen salontafel omver lopen. Of met de wijnfles open maken mn eigen hand tegen mn hoofd slaan (al eens gehad).
Ik vind het niet kunnen dat je dit post.
Maar ik ben ook pas 24.
Gast- Gast
Storm schreef:Reva schreef:Storm schreef:Livestream, van ontsluiting totpersenhechten!
Alhoewel, hechten is geen pretje..
Ik heb er niks van gevoeld!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Of het nou wel of niet done is om te posten: ik ben aangeschoten en zenuwachtig. Ik ga vast straks op mn plaat ofzo... Of mn eigen salontafel omver lopen. Of met de wijnfles open maken mn eigen hand tegen mn hoofd slaan (al eens gehad).
Ik vind het niet kunnen dat je dit post.
Maar ik ben ook pas 24.
Oh ja, dat verklaart alles. Dan mag het. Als je nou 27 zou zijn dan had ik het niet kunnen waarderen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:KomtReva schreef:Smikkell schreef:Heb je je supertrashpumps aan?Reva schreef:Of het nou wel of niet done is om te posten: ik ben aangeschoten en zenuwachtig. Ik ga vast straks op mn plaat ofzo... Of mn eigen salontafel omver lopen. Of met de wijnfles open maken mn eigen hand tegen mn hoofd slaan (al eens gehad).
Die kan ik niet vinden!! Liggen érgens in de kast.. Kan jij niet even zoeken?voor de bakkerals de brandweer... *zoekt*
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
En hoe kun je nu een wijnfles openmaken en jezelf tegen je hoofd slaan?
Komt bezoek. En ik wil het luchtig houden (grappenmakers: nee, niet luchtig als in mn kleding uit), maar ik weet niet of ik dat kan.
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
Nou, teveel kracht zetten met de plofkurk eruit trekken
Whahaa! Die snap ik. Ik zou gewoon resoluut stoppen met wijn kopen met kurkdop.
Gast- Gast
Dr Oetker Wolkentoetje!!Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
Komt bezoek. En ik wil het luchtig houden (grappenmakers: nee, niet luchtig als in mn kleding uit), maar ik weet niet of ik dat kan.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dr Oetker Wolkentoetje!!Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
Is het iemand die je leuk vindt? Of niet leuk genoeg? Of?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
Nou, teveel kracht zetten met de plofkurk eruit trekken
Whahaa! Die snap ik. Ik zou gewoon resoluut stoppen met wijn kopen met kurkdop.
Als ik alleen ben doe ik er een handdoek om. En dan gewoon rustig 1.5 x draaien (zo moet het, zeggen ze). Dan lukt het wel. Maar ja, die handdoekoplossing is niet zo chique Ik ben gewoon serieus elke keer bang dat mn arm tegen mn hoofd vliegt sinds die keer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gevonden!! Ze lagen onder een stapel veganuggetdozen, naast de vissenkom.
Gast- Gast
Hoe komt het meis?Stuiterbal schreef:Ik moet eigenlijk echt gaan slapen..... maar ik ben zo enorm klaar wakker...
Gast- Gast
Maar jij was strondlazerus tijdens je bevallingAlex schreef:Storm schreef:Reva schreef:Storm schreef:Livestream, van ontsluiting totpersenhechten!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom ben je zenuwachtig Reva?
Is het iemand die je leuk vindt? Of niet leuk genoeg? Of?
Nee, hij is leuk, maar een vader van een gezin van mijn werk. Dus vrij fout. Maar aangezien ik toch over een paar maanden geen baan meer heb en ik ruim 200 euro van mn salaris niet heb gehad door een foutje (en pas in 2012 krijg) vond ik dat ik er even dikke vinger over mocht denken.
Gast- Gast
*Stopt fles Licor 43 in ziekenhuistas*Smikkell schreef:Maar jij was strondlazerus tijdens je bevallingAlex schreef:Storm schreef:Reva schreef:Storm schreef:Livestream, van ontsluiting totpersenhechten!
Gast- Gast
Ja, ze zullen zijn aangevreten door de muizen..Reva schreef:Die van mij hebben geen teengat! Vies.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar jij was strondlazerus tijdens je bevallingAlex schreef:
Gast- Gast
Aah balen PM
Ik ga zo slapen denk ik....mijn ogen willen niet meer meewerken....slaap lekker allemaal straks!
Ik ga zo slapen denk ik....mijn ogen willen niet meer meewerken....slaap lekker allemaal straks!
Gast- Gast
Hee Smikk, is strond de subtiele schrijfwijze van stront, speciaal voor ExpressoB (weet opeens waar die B voor staat)?
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: