Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Bingo !!! Wat zijn jullie goed in schatten ik zit er altijd giga naast ! Maar in okt word ik alweer 26
Gast- Gast
Stuiterbal, mij schatten ze ook altijd te oud hoor! Het is onderhand altijd mijn eigen leeftijd + 3 ofzo!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:En ik dan ??? Nu jullie toch aan het schatten zijn.... uhmm en niet stiekem op mijn facebook kijken he !
Ik werd laatste 33 geschat ! :affraid:
Nee dat geloof ik dan weer niet. Maar ik denk wel dat je eerder richting de 30 dan terug naar de 20 kruipt.
Ik zet hem op 28 jaar neer.
Muwhaa daar kan ik nog mee leven
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Wat ik me trouwens afvroeg. Je bent erg open over je eetstoornis en over het feit dat je eten hebt uitgekost/gaat kotsen. Helpt het jou ook, door zo eerlijk te zijn, om het juist niet te doen?Alex schreef:
Ik geloof niet dat mijn eetstoornis een groot geheim is hier. Volgens mij weten alle meiden in het Dagcafé dat ik mijn eten regelmatig uitkots. Waar had je bedenkingen bij?
weet dat je een eetstoornis hebt, dat is me niet ontgaan maar vind het teveel detail dat je gaat vertellen dat je gaat lozen.. maja dat is mijn mening
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wat ik me trouwens afvroeg. Je bent erg open over je eetstoornis en over het feit dat je eten hebt uitgekost/gaat kotsen. Helpt het jou ook, door zo eerlijk te zijn, om het juist niet te doen?Alex schreef:
Ik geloof niet dat mijn eetstoornis een groot geheim is hier. Volgens mij weten alle meiden in het Dagcafé dat ik mijn eten regelmatig uitkots. Waar had je bedenkingen bij?
Uhm ... nee. Het is niet zo dat ik me heel schuldig en/of bezwaard voel hier als ik hier eerlijk vertel dat ik baal van mijn vreetbui en dan toch niet ga kotsen. Als ik echt die drang heb dan kun je met 10 man voor me gaan staan, maar dan gaat het er hoe dan ook uit.
Dat vind ik "knap". Want ik weet nog uit mijn periode dat dit echt in het geheim moest. Pas toen ik er eerlijk over werd, werd het probleem ook minder. Dus vandaar ook mijn vraag. Had inderdaad ook gehoord dat sommige mensen zo'n drang hebben, dat het niet tegen te houden is. Zelfs niet als anderen het kunnen horen/zien. Dan ben jij één van hen. (Sorry, klinkt dom. Maar goed, vroeg het me dan ook enkel even af)
Gast- Gast
En wat is jouw echte leeftijd?Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:En ik dan ??? Nu jullie toch aan het schatten zijn.... uhmm en niet stiekem op mijn facebook kijken he !
Nee dat geloof ik dan weer niet. Maar ik denk wel dat je eerder richting de 30 dan terug naar de 20 kruipt.
Edit; Je bent nog 'maar' 25? Dat had ik dus echt neit verwacht. Maar dat komt ook meer omdat je al een zoontje hebt etc. Dat is net als Alex, ik weet dat ze vele malen jonger is dan ik ben, maar doordat ze een kindje heeft is ze in mijn ogen ouder dan ik ben. Dom eigenlijk.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op za 9 jul 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ExpressoB schreef:
weet dat je een eetstoornis hebt, dat is me niet ontgaan maar vind het teveel detail dat je gaat vertellen dat je gaat lozen.. maja dat is mijn mening
Teveel detail zou zijn als er een foto van maak. Jij vertelt dat je een blowtje gaat roken, dan mag ik best vertellen dat ik ga kotsen.
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Stuiterbal, mij schatten ze ook altijd te oud hoor! Het is onderhand altijd mijn eigen leeftijd + 3 ofzo!
Mij schatten ze ook altijd ouder in, al zolang ik me kan herinneren.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Angel Blue Eyes schreef:En wat is jouw echte leeftijd?Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:En ik dan ??? Nu jullie toch aan het schatten zijn.... uhmm en niet stiekem op mijn facebook kijken he !
25 !!
Gast- Gast
dan vraag ik me af wat je dan van mij vindtMay schreef:Stuiterbal ik denk 25. Volgens mij ben jij wel een jonge moeder namelijk!
Gast- Gast
Volgens mij ben jij 21.Storm schreef:dan vraag ik me af wat je dan van mij vindtMay schreef:Stuiterbal ik denk 25. Volgens mij ben jij wel een jonge moeder namelijk!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
ga je dalijk ook vertellen als je moet poepen dan.. ja sorry hoor maar vind het een rare vergelijking
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jemig, mens. Gedraag je eens naar je leeftijd. Ja, desnoods vertel ik het als ik ga poepen. Nou je zin?
Gast- Gast
Jij vertelt dat je een ijsje gaat eten, de ander vertelt dat ze gaat douchen, oaf dat ze afgewerkt zijn. Mensen vertellen hier ALLES!ExpressoB schreef:ga je dalijk ook vertellen als je moet poepen dan.. ja sorry hoor maar vind het een rare vergelijking
Gast- Gast
Nou, inderdaad. Expresso, doe eens normaal, ik heb nl. ook zo mijn bedenkingen met wat jij hier neer zet af en toe.Alex schreef:Jemig, mens. Gedraag je eens naar je leeftijd. Ja, desnoods vertel ik het als ik ga poepen. Nou je zin?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:ga je dalijk ook vertellen als je moet poepen dan.. ja sorry hoor maar vind het een rare vergelijking
Ik ga zometeen even uitgebreid uit mijn broek. Voel een bruine opkomen.
Jij blowt, zij doet iets anders. Laat elkaar aub in elkanders waarde. Ja, er is gezegd dat blowen bij een volwassene vreemd is. Maar dat betekent niet dat je gelijk de aanval moet ingaan. Kom op zeg, laten we het gezellig houden.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:ga je dalijk ook vertellen als je moet poepen dan.. ja sorry hoor maar vind het een rare vergelijking
Ik post regelmatig dat ik op de wc zit.
Gast- Gast
Alex schreef:ExpressoB schreef:
Teveel detail zou zijn als er een foto van maak. Jij vertelt dat je een blowtje gaat roken, dan mag ik best vertellen dat ik ga kotsen.
Geluidsopname
Gast- Gast
Echt wel...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik ga het hier ook melden als ik ga bevallen hoor
Niet!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: