Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik zit nog in een handdoek Moet me ook zo even aankleden, maar ben nog in dubio. En ik zit lekker.
Gast- Gast
Revaaaaaa, ik heb chippies!
De zak is nog niet open ... maar ik denk niet dat dat nog lang zo blijft.
Gast- Gast
Heb er nu wel een ander riempje inzitten die wat langer is en dus wat lager kan..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Revaaaaaa, ik heb chippies!
Lekker! Ik niet. Al bijna een week Maar heb net pizza op
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Revaaaaaa, ik heb chippies!
Dat is ook lekker!
Jij wil toch geen chips-date met mij, of wat voor date dan ook, dus dan kan ik net zo goed chippies eten. Ik heb geen afspraak gemaakt dat ik niet meer alleen chippies mag eten.
Gast- Gast
Vind deze outfit veel leuker! Lijk je ook lekker bruin
ABE, nee, heeft geen naam. De ziekte die eraan vooraf ging wel, komt erop neer dat er te weinig zuurstof in m'n bloed zat waardoor m'n bot afstierf. Maar die ziekte is nu weg.
At all.. bedankt.. snap er er weinig zinnigs gezegd kan worden. Weet 't zelf ook niet zo goed..
ABE, nee, heeft geen naam. De ziekte die eraan vooraf ging wel, komt erop neer dat er te weinig zuurstof in m'n bloed zat waardoor m'n bot afstierf. Maar die ziekte is nu weg.
At all.. bedankt.. snap er er weinig zinnigs gezegd kan worden. Weet 't zelf ook niet zo goed..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb zalm gegeten met caprese salade..
Maar de afwas van de lunch en het ontbijt staan ook nog hier op tafel. Ik ben vandaag niet vooruit te branden en zo lui/moe..
Maar de afwas van de lunch en het ontbijt staan ook nog hier op tafel. Ik ben vandaag niet vooruit te branden en zo lui/moe..
Gast- Gast
Haha.. 't komt wel goed met mij hoor! Er blijven genoeg leuke dingen over. Ik moet gewoon niet zoveel willen! Ga me nu maar es omkleden om richting terras te gaan! Even de zorgen wegdrinken
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Er zijn idd geen woorden voor Feline, maar vind het echt heel erg voor je
Thanks allemaal, ik houd dit lekker aan dan.
Ohhh trouwens, ik heb echt DE perfecte mascara gekocht van Sephora
Thanks allemaal, ik houd dit lekker aan dan.
Ohhh trouwens, ik heb echt DE perfecte mascara gekocht van Sephora
Try- Kletskop
Wat voor mascara, Try?
Fijne avond, Feline. Inderdaad lekker even weg, dat doet je vast wel goed. Het neemt niet je problemen weg, maar je kunt wel even je gedachten verzetten.
Fijne avond, Feline. Inderdaad lekker even weg, dat doet je vast wel goed. Het neemt niet je problemen weg, maar je kunt wel even je gedachten verzetten.
Gast- Gast
Heftige dingen lees ik hier allemaal.
Gratis voor iedereen die het gebruiken kan *deelt uit*
Alex: goed dat je een klacht in hebt gediend wat je telefoon betreft. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.
Iedereen denken dat hij/zij fans heeft, hebben ze een stalker (die Alex heet)!
Gratis voor iedereen die het gebruiken kan *deelt uit*
Alex: goed dat je een klacht in hebt gediend wat je telefoon betreft. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.
Iedereen denken dat hij/zij fans heeft, hebben ze een stalker (die Alex heet)!
Laatst aangepast door Zininzon op za 9 jul 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Revaaaaaa, ik heb chippies!
Dat is ook lekker!
Jij wil toch geen chips-date met mij, of wat voor date dan ook, dus dan kan ik net zo goed chippies eten. Ik heb geen afspraak gemaakt dat ik niet meer alleen chippies mag eten.
Jij mag idd chippies eten. Ik had woensdag in gezelschap ook geen chippies gegeten terwijl ze er wel stonden
Gast- Gast
Ik vanavond ook geen chippies, maar wel heel veel andere dingen.
Mijn ouders komen zo een wijntje/biertje drinken en heb toastjes met heel lekkere knoflooksaus, gerookte zalm, eiersalade.. Hmmm! En M&M's met pinda
Mijn ouders komen zo een wijntje/biertje drinken en heb toastjes met heel lekkere knoflooksaus, gerookte zalm, eiersalade.. Hmmm! En M&M's met pinda
Zininzon- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:
Dat is ook lekker!
Jij mag idd chippies eten. Ik had woensdag in gezelschap ook geen chippies gegeten terwijl ze er wel stonden
You go, girl!
Gast- Gast
atomic volume ultra black (van Sephora dus)Alex schreef:Wat voor mascara, Try?
Try- Kletskop
Ik had net de zak chips, maar had er gauw genoeg van en ben overgestapt op rauwkost. vind wel knap van mijzelf
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik had net de zak chips, maar had er gauw genoeg van en ben overgestapt op rauwkost. vind wel knap van mijzelf
Zeker knap!!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik had net de zak chips, maar had er gauw genoeg van en ben overgestapt op rauwkost. vind wel knap van mijzelf
Dat zijn wel hele uitersten!!
Zininzon- Ratel
Alex schreef:Theedoosje schreef:Ik had net de zak chips, maar had er gauw genoeg van en ben overgestapt op rauwkost. vind wel knap van mijzelf
Zeker knap!!
hahaha dank je wel
Ik doe tegenwoordig ook echt bewust boodschappen. Veel beter dan eerst,
En Reva> wattes?
Gast- Gast
Zininzon schreef:Theedoosje schreef:Ik had net de zak chips, maar had er gauw genoeg van en ben overgestapt op rauwkost. vind wel knap van mijzelf
Dat zijn wel hele uitersten!!
haha ja he. Maar had daar opeens zo'n zin in
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: