Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Pippa, ik heb je smsje inderdaad gehad. Mijn telefoon heeft echt een trip gehad en heeft minimaal 1000 smsjes naar verschillende personen gestuurd. Naar jou 60, naar PM en Reva heel veel, naar Lejow 120, naar mijn moeder 300 ... Etc. Het bleek ook nog eens van mijn bundel af te zijn gegaan waardoor ik ineens 60 euro boven mijn bundel zat! Vanmiddag gelijk contact gehad met Hi en er is een klacht namens mij erover gedaan en ik moet het toestel terugsturen. Als het goed is wordt het bedrag niet in rekening gebracht. Dat zou erg fijn zijn.
Ik ben blij dat je mn nummer pas een paar maanden hebt
Gast- Gast
Wat ontzettend vervelend Feline, vooral van die pijn Bah! Wel fijn dat je huisgenoten hebt die je kunnen steunen
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik ben blij dat je mn nummer pas een paar maanden hebt
Wees blij dat ik je vaker berichtjes stuur via de Whatsapp dan via sms.
Gast- Gast
Reva, dat jij niets te bieden hebt is natuurlijk niet waar. Het is al fijn om herkenning te vinden in mensen die ook op een iets andere manier dan de gezonde manier leven.. En daarnaast gewoon nog een leuke opleiding, baan en humor hebben. Al vind ik het ook niet altijd even leuk om te lezen hoe het met jou gaat.
Ik maak het reguliere traject nog wel af en ga nu vooral aan de slag met afsluiting en oppervlakkige klachten. Verder ga ik me richten op het vervolgtraject.
Ik maak het reguliere traject nog wel af en ga nu vooral aan de slag met afsluiting en oppervlakkige klachten. Verder ga ik me richten op het vervolgtraject.
Gast- Gast
Zoiets wilde ik ook typen. Ik vind het heel rot voor je, vooral omdat je geen 'licht aan 't einde van de tunnel' ziet op het moment, dat je niet weet hoe je er nu uit moet gaan komen. Sterkte!Reva schreef:Wat lastig, Smikk, heb je nu helemaal geen therapie meer dan? Het lijkt mij ook vreselijk om dingen die je altijd afgesloten hebt gehouden opeens te moeten openstellen. Maar ik hoop iig dat je nog wel aan het opbouwen bent of anders weer gaat.
Try- Kletskop
Lief van je Smik.. Ik heb 't natuurlijk niet van de een op de andere dag gekregen dus dat scheelt.. En ik heb er ook al over nagedacht om de automaat van m'n zus over te kopen zodat ik wat mobieler ben en m'n rolstoel vaker mee kan nemen. Wat jij zegt is inderdaad het lastigst.. ik ben ongelooflijk druk in m'n hoofd. Wil allerlei dingen doen, festivals af, veel werken.. En nu moet ik al minder gaan werken. Net wordt er gevraagd of ik mee ga naar een festival maar helaas heb ik al gewinkeld vandaag en dus te veel pijn.. Gelukkig ga ik nog wel even een terrasje pakken maar daar kan ik wel heel kwaad over worden. Dat ik gedwongen wordt te leven zoals ik helemaal niet wil. En natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden, ik moet 't alleen allemaal even op een rijtje zetten en m'n hoofd omschakelen naar de dingen die ik nog wel kan.
Maar ik kan 't soms heel oneerlijk vinden dat ik 't lichaam van een 80-jarige heb. Vooral als er een ouder iemand voor me opstaat in de bus e.d.
Maar ik kan 't soms heel oneerlijk vinden dat ik 't lichaam van een 80-jarige heb. Vooral als er een ouder iemand voor me opstaat in de bus e.d.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Alex schreef:Reva schreef:Ik ben blij dat je mn nummer pas een paar maanden hebt
Wees blij dat ik je vaker berichtjes stuur via de Whatsapp dan via sms.
Ja, ik had hier al gepost, als whatsapp ook allemaal opnieuw verstuurd zou gaan worden, had ik mn foon door de plee gespoeld.
Smikk: dat is waar, nou mooi dat je daar herkenning in kan vinden soms dan Ik vind het nog steeds knap van je!
Gast- Gast
wow feline heftig zeg allemaal, weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen..
sterkte en veel steun toegewenst, haal eruit wat erin zit
jammer smikkell dat je ermee stopt/niks aan hebt.. misschien wel verkeerde therapie
sterkte en veel steun toegewenst, haal eruit wat erin zit
jammer smikkell dat je ermee stopt/niks aan hebt.. misschien wel verkeerde therapie
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zit je nu weer meer in een rolstoel? Wat naar, ik vond 't verschrikkelijk en voor mij was het maar tijdelijk...
Try- Kletskop
Nou, winkelen lukt eigenlijk niet meer.. En ik bespaar me heel veel pijn om dat in een rolstoel te doen. Maar hier in de stad is dat redelijk onhandig (vooral in m'n eentje).. bovendien vind ik 't gewoon echt niet relaxt in 'm'n eigen stad'.. Nu staat de rolstoel bij mijn zus omdat ik 'm niet mee kan nemen in de trein en bus. Dus als ik nu naar m'n ouders ga heb ik daar weer geen rolstoel waardoor ik niet kan doen wat ik wil. Vandaar die auto. Maar dat wordt financieel een beetje krap ben ik bang.
Feline- Kletskop
Ik vind het echt zo erg voor je, Feline. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik maak genoeg op uit je berichtjes hier. Wat ontzettend moeilijk voor je.
Gast- Gast
He, bah! Wat naar om te horen Een auto is dan idd wel handig (al is 't maar alleen om dat ding mee te nemen), maar daar komen wel veel kosten bij kijken. Zou je 'm bij je huis in de buurt kunnen parkeren?
Try- Kletskop
Zijn daar geen vergoedingen voor?Feline schreef:Nou, winkelen lukt eigenlijk niet meer.. En ik bespaar me heel veel pijn om dat in een rolstoel te doen. Maar hier in de stad is dat redelijk onhandig (vooral in m'n eentje).. bovendien vind ik 't gewoon echt niet relaxt in 'm'n eigen stad'.. Nu staat de rolstoel bij mijn zus omdat ik 'm niet mee kan nemen in de trein en bus. Dus als ik nu naar m'n ouders ga heb ik daar weer geen rolstoel waardoor ik niet kan doen wat ik wil. Vandaar die auto. Maar dat wordt financieel een beetje krap ben ik bang.
Gast- Gast
Alex, korte omschrijving: ik ben op m'n 8e ziek geworden. 4 keer geopereerd. Bij de 5e operatie (de heftigste) hebben ze me verteld dat ik na 15 jaar weer normaal zou kunnen lopen, zelfs misschien rennen. Zonder hulpmiddelen in ieder geval. Bij die laatste operatie is er iets mis gegaan waardoor ik er veel slechter uit ben gekomen. Kon voorheen korte stukken zonder krukken lopen en auto rijden en zonder pijnstilling leven, dat is nu allemaal niet meer het geval. Dat was klap 1.. toen werd er verteld dat ze wisten wat er fout zat en zou ik opnieuw geopereerd worden om vervolgens dan echt normaal te kunnen lopen. Helaas is nu uit onderzoeken gebleken dat ze 't verkeerd gezien hebben en er geen aanwijzingen zijn voor de pijn, dus geen operatie. Dat was klap 2. En dat heb ik 2 weken geleden te horen gekregen dus dat is nogal vers allemaal.
Try, een parkeerplaats kost 220 euro. (per jaar gok ik).. Maar maandelijkse lasten van auto zijn 60 euro en daar komen dan nog brandstofkosten bij e.d. Dat red ik niet met m'n Wajong-uitkering (rekening houdend met de mogelijkheid niet meer zoveel te kunnen werken)
Try, een parkeerplaats kost 220 euro. (per jaar gok ik).. Maar maandelijkse lasten van auto zijn 60 euro en daar komen dan nog brandstofkosten bij e.d. Dat red ik niet met m'n Wajong-uitkering (rekening houdend met de mogelijkheid niet meer zoveel te kunnen werken)
Feline- Kletskop
Jeetje Feline wat erg !!! Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen maar wil je wel een geven !
En goedeavond allemaal !
En goedeavond allemaal !
Gast- Gast
Hoi Stuit!
Jeetje, Feline. Ik ben er even stil van en weet ook niet zo goed wat ik (verder nog) moet zeggen.
Jeetje, Feline. Ik ben er even stil van en weet ook niet zo goed wat ik (verder nog) moet zeggen.
Gast- Gast
Ik vind het zo naar voor je! En die operatie leek idd 'het einde', maar dat was het helaas op een heel andere manier
Zouden je ouders je niet financieel bijstaan wanneer je een auto zou willen kopen?
Zouden je ouders je niet financieel bijstaan wanneer je een auto zou willen kopen?
Try- Kletskop
*
Is dit beter btw? Lijk nu wel een beetje vierkant, maar dit kan best toch? Of niet...?
Is dit beter btw? Lijk nu wel een beetje vierkant, maar dit kan best toch? Of niet...?
Laatst aangepast door Try op za 9 jul 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Hoi,
Feline; Heeft dat wat jij hebt ook een naam? Wel ontzettend vervelend dat het op deze manier gaat.
Try; Staat leuk. Lekker casual. Of was dat niet de bedoeling?
Feline; Heeft dat wat jij hebt ook een naam? Wel ontzettend vervelend dat het op deze manier gaat.
Try; Staat leuk. Lekker casual. Of was dat niet de bedoeling?
Gast- Gast
Zitten 'loops'.. maar zal even kijken of ik een foto kan maken van wat je bedoeld..Reva schreef:Kan het riempje niet beter om je taille dan?
*edit: heb 't geprobeerd maar dat zit er heel gek uit omdat dat ding zo wijd is..
Laatst aangepast door Try op za 9 jul 2011 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Try schreef:Zitten 'loops'.. maar zal even kijken of ik een foto kan maken van wat je bedoeld..Reva schreef:Kan het riempje niet beter om je taille dan?
Ik heb er geen verstand van hoor, maar omdat je het had over vierkant Ik dacht misschien breekt dat wat meer.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: