Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:17

aah zo oke Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Try za 9 jul 2011 - 7:18

Feline schreef:Ik wilde hetzelfde zeggen als Smik.. C is echt heel erg mager.. Daar voelt iedereen zich groot naast. Jij hebt tenminste vrouwelijk vormen!

Heb je niet een jurkje die lekker los van boven zit (als ik me dik voel is 't voornamelijk m'n buik.. voel me nooit dik bij m'n benen gek genoeg Wink).. En anders gewoon een skinny jeans.. dit zwarte shirt en mooie sieraden?
Ik voel me ook dik bij mijn buik idd, en heb 't idee dat mn spijkerbroeken te strak zitten, zit vooral tussen mijn oren, ben bang dat je zo'n soort van mini-muffinrol ziet ofzo..
Feline, hoe is het met jou?

*edit: jurje zou een optie geweest zijn, maar wil per se die converse aan omdat je met sandaaltjes niet overal binnenkomt en ballerina's blijven staan terwijl ik al 3 stappen verder ben door al de geknoeide drank (plak-vloer)

Laatst aangepast door Try op za 9 jul 2011 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:20

Cosmetisch? :shock: Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:21

Ben ook benieuwd hoe het met Feline gaat..

Gast
Gast

Bericht  Feline za 9 jul 2011 - 7:21

Maar heb je dan niet iets wat wijder van boven valt? Dan hoef je je niet druk te maken of je je buik in moet houden o.i.d...

Met mij gaat 't redelijk.. Vorige week te horen gekregen dat ik uitbehandeld ben in 't ziekenhuis terwijl ik nog hoop had dat ze iets zouden vinden wat zoveel pijn veroorzaakt. Dus nu moet ik ineens m'n leven anders in gaan richten.. Helaas kan ik niet in één keer omschakelen dus dat heeft tijd nodig om 't te accepteren en m'n weg daarin te vinden.. Nu nog 't geduld daarvoor vinden smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Try za 9 jul 2011 - 7:21

Smikkell schreef:Cosmetisch? :shock: Suspect
Ja.. Is altijd wel een issue geweest voor d'r..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try za 9 jul 2011 - 7:23

Kan me voorstellen dat je je niet een keer aan zoiets kan aanpassen en dat dat tijd nodig heeft. Vervelend zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een tijd 'gemist' heb, dus niet echt weet hoe het ermee voor staat. Je zou evt nog een tweede operatie krijgen, is dat ooit gebeurd?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:25

Feline, wat vervelend om te lezen. Er komt dus ook geen nieuwe operatie?
Krijg je hulp bij het verwerken hiervan? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:31

Smikk, wat vervelend dat het kut gaat! Heb je wel voldoende hulp? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:31

Hoi dames!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:32

Heej ALex hoe is het nu met je telefoon met al die gestuurde smsjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:32

Alex, ik weet niet of je mn sms hebt gehad, maar ik heb er 60 gekregen van je vanmiddag :shock: En ik werk gek want ik was aan het werk, dus dan moet mijn geluid aan staan hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:33

Zo, ik heb weekend. Thank god! Vandaag gestrompeld op het werk, het ging voor geen meter. Ik heb sinds gisteren een hele dikke knie en mijn achillespezen zijn helemaal dik en kloppen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:36

Laatst aangepast door Smikkell op za 9 jul 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:38

Voor het eerst ben ik blij dat Alex mijn nummer niet heeft en andersom.. (toch?)

En PM is een loeder dat ze niets terug stuurd!!!

Gast
Gast

Pippa, ik heb je smsje inderdaad gehad. Mijn telefoon heeft echt een trip gehad en heeft minimaal 1000 smsjes naar verschillende personen gestuurd. Naar jou 60, naar PM en Reva heel veel, naar Lejow 120, naar mijn moeder 300 ... Etc. Het bleek ook nog eens van mijn bundel af te zijn gegaan waardoor ik ineens 60 euro boven mijn bundel zat! Vanmiddag gelijk contact gehad met Hi en er is een klacht namens mij erover gedaan en ik moet het toestel terugsturen. Als het goed is wordt het bedrag niet in rekening gebracht. Dat zou erg fijn zijn.

Gast
Gast

Smikkell, en nu dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:39

Alex schreef:Pippa, ik heb je smsje inderdaad gehad. Mijn telefoon heeft echt een trip gehad en heeft minimaal 1000 smsjes naar verschillende personen gestuurd. Naar jou 60, naar PM en Reva heel veel, naar Lejow 120, naar mijn moeder 300 ... Etc. Het bleek ook nog eens van mijn bundel af te zijn gegaan waardoor ik ineens 60 euro boven mijn bundel zat! Vanmiddag gelijk contact gehad met Hi en er is een klacht namens mij erover gedaan en ik moet het toestel terugsturen. Als het goed is wordt het bedrag niet in rekening gebracht. Dat zou erg fijn zijn.

Jeetje, hoe kan dat dan? Wat belachelijk zeg! Ik dacht dat ik vrienden had laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:40

Smikkell schreef:Voor het eerst ben ik blij dat Alex mijn nummer niet heeft en andersom.. (toch?)

En PM is een loeder dat ze niets terug stuurd!!!

Ja, daar ben ik ook blij mee. Nu heb ik alleen een BB waar ik niks meer aan heb, geen enkele app doet het nog, en internet doet het ook al niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:42

Ow dat was met je nieuwe telefoon, nu begrijp ik hem! Maar hoe kan hij al die sms-jes kennen dan; die stonden op je simkaart?

Gast
Gast

Bericht  Feline za 9 jul 2011 - 7:43

Nee, die 2e operatie is van de baan.. Ik heb heel veel onderzoeken gehad en daaruit komt niet naar voren dat er iets los zit.. En dus weten ze niet wat de pijn veroorzaakt.

Smik, ik heb geen professionele hulp.. Wil 't eerst zelf proberen. Heb wel afgelopen week 2 keer een enorme huilbui gehad maar gelukkig heb ik lieve huisgenoten die me daar doorheen slepen. Het idee dat ik vanaf nu constant met deze pijn moet leven vind ik heel erg. En dat ik 'nooit' meer zonder kruk kan lopen.. Dat ik niet 't werk kan doen wat ik graag wil.. Dat ik niet meer kan auto rijden in een normale auto. Dat ik m'n reisplannen aan moet passen naar een 'gewone vakantie'.. En dat ik ooit een vriend moet vinden die geen problemen heeft met mij in een rolstoel..Terwijl ik me alleen maar even een enorme kneus kan voelen in die rolstoel. Maar ooit komt de acceptatie.. hoop ik.. want dit is dodelijk vermoeiend.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:43

**

Laatst aangepast door Smikkell op za 9 jul 2011 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:43

Ja, ik had vanaf mijn BB al mijn gegevens overgezet naar mijn nieuwe telefoon. Dus ook al mijn smsjes. Maar goed, dan nog zouden er niet zomaar smsjes verstuurd moeten kunnen worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:45

Wat lastig, Smikk, heb je nu helemaal geen therapie meer dan? Het lijkt mij ook vreselijk om dingen die je altijd afgesloten hebt gehouden opeens te moeten openstellen. Maar ik hoop iig dat je nog wel aan het opbouwen bent of anders weer gaat.

Ik heb je eigenlijk euh vrijwel niks te bieden haha en er zijn waarschijnlijk tientallen mensen waar je meer aan hebt, maar mn inbox staat open voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:46

Maar Feline, is nu hulp en werken aan acceptatie niet beter dan wanneer je straks echt helemaal niet meer weet hoe je verder moet? Je hoeft het niet zover te laten komen natuurlijk.
Ik vind het echt heel erg voor je en naar om te lezen. Ik geloof dat je veel in je hebt en het is gewoon zo stom dat je daarin wordt beperkt.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: