Dagcafé
+16
Lotus
girli
Merai
Bimbam
Zininzon
Feline
Try
Lejow
ExpressoB
sonly
Burn
Serena
Champagne
May
Tiana
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
heb vandaag wel een banaan en vitamine bruistablet op:P
dalijk ff cadeautjes inpakken
heb zo'n nepbarbie met zwangere buik(die open kan) en een buggy met een klein kindje erin (haar moeder is ook hoog zwanger) en voor mijn vriend kleinste nichtje, setje met autootjes en een klein racebaan kleed (die houd meer van jongens dingen haha)
dalijk ff cadeautjes inpakken
heb zo'n nepbarbie met zwangere buik(die open kan) en een buggy met een klein kindje erin (haar moeder is ook hoog zwanger) en voor mijn vriend kleinste nichtje, setje met autootjes en een klein racebaan kleed (die houd meer van jongens dingen haha)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pffff, ik verveel me.
Heb trek in pizza! Maar ben te lui om hem te gaan maken
TD: wat goed van je 0.6kg!
Gast- Gast
Hey!
Hoe is het met jullie?
Hoe is het met jullie?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Net 9 km geskate, ik dacht dat ik even ver was gegaan als gister (4.4 km).. maar was wel wat verder!
Ik had alleen in mijn route uitstippelen niet gerekend op veeroosters!
Ik had alleen in mijn route uitstippelen niet gerekend op veeroosters!
Gast- Gast
Goed bezig SunnyScience!
Try- Kletskop
Reva schreef:Pffff, ik verveel me.
Aah dank je ! Lief dat je het zegt. ben er ook erg blij mee
Gast- Gast
Ik kwam deze oude post tegen en dat vraagt natuurlijk om uitleg
SunnyScience schreef:Tsja ik zit hele dagen thuis, maar ik vind het dagcafe niet zo interessant. Na een uur lig ik al behoorlijk wat pagina's achter en kan ik het gesprek eigenlijk niet eens meer volgen
Gast- Gast
Wat is het rustig hier trouwens..
Smikkel, hoe is het met je?
Smikkel, hoe is het met je?
Try- Kletskop
Smikkell schreef:Ik kwam deze oude post tegen en dat vraagt natuurlijk om uitlegSunnyScience schreef:Tsja ik zit hele dagen thuis, maar ik vind het dagcafe niet zo interessant. Na een uur lig ik al behoorlijk wat pagina's achter en kan ik het gesprek eigenlijk niet eens meer volgen
Tsja op doordeweekse dagen is het hier wat doods! Of het gaat zo hard dat ik het niet volg!
Gast- Gast
Kan dit trouwens? Ik voel me dik dus wil geen jurkje ofzo aan, en wil per se all stars aan omdat sandaaltjes/slippers met uitgaan vervelend zijn (en hakken nog niet kunnen ivm mijn been) *foto gaat zo weer weg..*
*
*
Laatst aangepast door Try op za 9 jul 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Oh Dat vind ik niet zo leuk om te horen..
Try- Kletskop
Try, zonde dat je je benen wegstopt in zo'n broek.. Vind 't eerlijk gezegd niet mooi.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik vind het ook niet zo mooi en ik weet dat je een veel beter figuur hebt dan dit. Ik vind de broek ook niet zo leuk bij de schoenen.
Gast- Gast
Feline, jij kent me, wat moet ik wel aandoen dan? Ik weet 't echt even niet meer.. Paar dagen met C. opgetrokken en ik voel me zo'n walvis naast haar..
Thanks beiden btw
Thanks beiden btw
Try- Kletskop
Maar C. is dan ook wel heel mager.Try schreef:Feline, jij kent me, wat moet ik wel aandoen dan? Ik weet 't echt even niet meer.. Paar dagen met C. opgetrokken en ik voel me zo'n walvis naast haar..
Thanks beiden btw
Edit: wel leuk om te horen dat je met C. was. Is ze (weer) in Nederland? Wat hebben jullie gedaan?
Laatst aangepast door Smikkell op za 9 jul 2011 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
heb een flurry;) ..op
vriend zei; je kunt wel ijs halen, kun je meteen ff sigaretten meenemen...
nou voorruit;)
vriend zei; je kunt wel ijs halen, kun je meteen ff sigaretten meenemen...
nou voorruit;)
Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, zij is natuurlijk wel het andere uiterste.. Ze is afgelopen week geopereerd (cosmetisch) en ze ziet er nu echt STUNNING uit! Gaat goed dus! Heb haar een paar daagjes verzorgdSmikkell schreef:Maar C. is dan ook wel heel mager.Try schreef:Feline, jij kent me, wat moet ik wel aandoen dan? Ik weet 't echt even niet meer.. Paar dagen met C. opgetrokken en ik voel me zo'n walvis naast haar..
Thanks beiden btw
Edit: wel leuk om te horen dat je met C. was. Is ze (weer) in Nederland? Wat hebben jullie gedaan?
Try- Kletskop
Ik wilde hetzelfde zeggen als Smik.. C is echt heel erg mager.. Daar voelt iedereen zich groot naast. Jij hebt tenminste vrouwelijk vormen!
Heb je niet een jurkje die lekker los van boven zit (als ik me dik voel is 't voornamelijk m'n buik.. voel me nooit dik bij m'n benen gek genoeg ).. En anders gewoon een skinny jeans.. dit zwarte shirt en mooie sieraden?
Heb je niet een jurkje die lekker los van boven zit (als ik me dik voel is 't voornamelijk m'n buik.. voel me nooit dik bij m'n benen gek genoeg ).. En anders gewoon een skinny jeans.. dit zwarte shirt en mooie sieraden?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Theedoosje schreef:En vriend ging niet ff mee?
nee tuurlijk niet maar hoeft van mij dan ook niet hoor, eet liever m'n ijsje thuis
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: