Zaterdagmiddag/avondplannen
+3
Atelier Madame
Verde
Champagne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zaterdagmiddag/avondplannen
Wat ga jij nog doen vandaag? Ik ben lekkere salades aan het maken voor op een toastje vanavond. Straks frietjes halen en vanavond lekker film kijken met vriendlief.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Zaterdagmiddag/avondplannen
Er is vandaag een hele happening hier, de jaarlijkse triathlon. Maar vriendlief is aan het beunen en ik zit alleen thuis. Misschien dat we vanavond even gaan.
Miss Overijssel doet ook mee trouwens!
Gast- Gast
klinkt leuk! Wat is er allemaal te doen dan?Tea-Leaf schreef:Er is vandaag een hele happening hier, de jaarlijkse triathlon. Maar vriendlief is aan het beunen en ik zit alleen thuis. Misschien dat we vanavond even gaan.
Champagne- Prater
Wij zouden misschien naar het Mega Piraten Festijn in Groningen, maar ik ben de hele week al ziek thuis en voel me zeker nog niet in staat om daar heen te gaan. Wel jammer..
Gast- Gast
Mijn tante belde net of ik mee ga naar de film vanavond, dus dat is leuk! Gaan naar Mine Vaganti, een Italiaanse komedie.
Vanmiddag moet ik nog even wat boodschappen halen en verder lekker niets!
Vanmiddag moet ik nog even wat boodschappen halen en verder lekker niets!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
ik heb hier vanaaf mn vriendinnen + aanhang voor een bbq en van te voren gaan we nog eventjes spelletjes spelen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wij moeten nog schoonmaken, we gaan straks frietjes met salade eten en vanavond film kijken!
Gast- Gast
Champagne schreef:klinkt leuk! Wat is er allemaal te doen dan?Tea-Leaf schreef:Er is vandaag een hele happening hier, de jaarlijkse triathlon. Maar vriendlief is aan het beunen en ik zit alleen thuis. Misschien dat we vanavond even gaan.
Nou de triathlon zelf dus , die kan je langs een groot deel van de route bekijken achter hekken. Verder een tribune die is opgezet voor de toeschouwers, bij het eindpunt. Bars, eetkraampjes, muziek...
Gezelligheid!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Champagne schreef:klinkt leuk! Wat is er allemaal te doen dan?Tea-Leaf schreef:Er is vandaag een hele happening hier, de jaarlijkse triathlon. Maar vriendlief is aan het beunen en ik zit alleen thuis. Misschien dat we vanavond even gaan.
Nou de triathlon zelf dus , die kan je langs een groot deel van de route bekijken achter hekken. Verder een tribune die is opgezet voor de toeschouwers, bij het eindpunt. Bars, eetkraampjes, muziek...
Gezelligheid!
Gezellig!
Champagne- Prater
maken jullie de frietjes zelf?Fauve schreef:Wij moeten nog schoonmaken, we gaan straks frietjes met salade eten en vanavond film kijken!
Champagne- Prater
Champagne schreef:maken jullie de frietjes zelf?Fauve schreef:Wij moeten nog schoonmaken, we gaan straks frietjes met salade eten en vanavond film kijken!
Zijn ovenfrietjes van de supermarkt.
Gast- Gast
ook lekker!Fauve schreef:Champagne schreef:maken jullie de frietjes zelf?Fauve schreef:Wij moeten nog schoonmaken, we gaan straks frietjes met salade eten en vanavond film kijken!
Zijn ovenfrietjes van de supermarkt.
Champagne- Prater
Uit eten en daarna naar schoonouders.
Nu nog even niksen op de bank.
Nu nog even niksen op de bank.
Gast- Gast
Wij gaan straks samen gourmetten en vanavond lekker rustig aan; filmpje kijken denk ik
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zo eerst uit eten, en daarna lekker salsadansen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wij zijn uitgenodig door onze buren om lekker te komen gourmetten... Wel fijn even wat afleiding tijdens deze spannende dagen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb net lekker op het terras geluncht, nu even wasjes draaien, straks koken, bankhangen en daarna werken.
Gast- Gast
Princess schreef:Ik heb net lekker op het terras geluncht, nu even wasjes draaien, straks koken, bankhangen en daarna werken.
Jij bent toch lerares?
Gast- Gast
Lize schreef:Princess schreef:Ik heb net lekker op het terras geluncht, nu even wasjes draaien, straks koken, bankhangen en daarna werken.
Jij bent toch lerares?
Ja, maar ik werk ook 1 avond in de week/ 2 weken achter de bar, voor de lol
Gast- Gast
Oh, lekker al die mensen die gaan gourmetten, bankhangen en dergelijke. Ik weer aan het werk...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Princess schreef:Lize schreef:Princess schreef:Ik heb net lekker op het terras geluncht, nu even wasjes draaien, straks koken, bankhangen en daarna werken.
Jij bent toch lerares?
Ja, maar ik werk ook 1 avond in de week/ 2 weken achter de bar, voor de lol
Oo ik dacht al! Maar wel leuk, werkze!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: