Doodstraf, discussiepunt.
+18
Krullebol
Nala
Sweety
Kabouter
RYW
Toet
luisa
Polly
Susan
SuperGrover
Zwoesj
Happydobby
Annemie
Travelgurly
Merai
Antibes
Ellusss
girli
22 plaatsers
Pagina 9 van 13
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Re: Doodstraf, discussiepunt.
James schreef:Nah, ik geloof dat RYW 1 van de intelligentste mensen is op dit forum FoolishSam, dus dat bewijst maar weer hoe simpel je dingen uitkraamt. Asjeblieft, vertrek lekker uit dit topic met je suffe smileys.
Gast- Gast
Alex schreef:RYW schreef:Ook wel jammer dat je nu minder zelfreflectie toont dan toen je je nickname koos, trouwens.
Gast- Gast
James schreef:Nah, ik geloof dat RYW 1 van de intelligentste mensen is op dit forum FoolishSam, dus dat bewijst maar weer hoe simpel je dingen uitkraamt. Asjeblieft, vertrek lekker uit dit topic met je suffe smileys.
Ja graag. Who agrees?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:James schreef:Nah, ik geloof dat RYW 1 van de intelligentste mensen is op dit forum FoolishSam, dus dat bewijst maar weer hoe simpel je dingen uitkraamt. Asjeblieft, vertrek lekker uit dit topic met je suffe smileys.
Ja graag. Who agrees?
IK! IK! IK!
Gast- Gast
FS, je begrijpt toch zelf ook wel dat onderbuikgevoelens hebben iets totaal anders is dan spreken over feiten? Ik vind het nogal ver gaan om RYW dan dom te noemen.
Gast- Gast
Yeah, ik krijg een egotrip hiervan, dank u dames
Laat FS maar. Ze probeert gewoon de boel op te fokken, en met smileys aan te geven dat het haar lekker toch niks doet. Lekker laten hangen hoor, ik voel me totaal niet beledigd door haar hoor, daarvoor moet je toch wel van wat betere huize komen
Laat FS maar. Ze probeert gewoon de boel op te fokken, en met smileys aan te geven dat het haar lekker toch niks doet. Lekker laten hangen hoor, ik voel me totaal niet beledigd door haar hoor, daarvoor moet je toch wel van wat betere huize komen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Odilia schreef:Wat voor werk doe jij FoolishSam?
Vast iets als Social Worker of zo
Gast- Gast
Minneke schreef:Odilia schreef:Wat voor werk doe jij FoolishSam?
BIJNA!
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Tea-Leaf schreef:James schreef:Nah, ik geloof dat RYW 1 van de intelligentste mensen is op dit forum FoolishSam, dus dat bewijst maar weer hoe simpel je dingen uitkraamt. Asjeblieft, vertrek lekker uit dit topic met je suffe smileys.
Ja graag. Who agrees?
IK! IK! IK!
Nou, wegwezen dan. Ik wil de serieuze forummers graag de kans bieden om eventueel verder te discussiëren over dit onderwerp. Ik heb dit topic met een serieuze insteek geopend, en ik sta best open voor een lolletje hier en daar. Maar ik ben je flauwe gedrag nu echt wel goed zat en ik mag niet voor anderen spreken maar ik geloof dat ik niet de enige ben.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:FoolishSam schreef:Tea-Leaf schreef:James schreef:Nah, ik geloof dat RYW 1 van de intelligentste mensen is op dit forum FoolishSam, dus dat bewijst maar weer hoe simpel je dingen uitkraamt. Asjeblieft, vertrek lekker uit dit topic met je suffe smileys.
Ja graag. Who agrees?
IK! IK! IK!
Nou, wegwezen dan. Ik wil de serieuze forummers graag de kans bieden om eventueel verder te discussiëren over dit onderwerp. Ik heb dit topic met een serieuze insteek geopend, en ik sta best open voor een lolletje hier en daar. Maar ik ben je flauwe gedrag nu echt wel goed zat en ik mag niet voor anderen spreken maar ik geloof dat ik niet de enige ben.
Woef?
Gast- Gast
Minneke schreef:Odilia schreef:Wat voor werk doe jij FoolishSam?
Nee, want dan wist ze immers wel waar ze het over had.
Gast- Gast
Ik vind het erg om te moeten toegeven, maar het is lang geleden dat ik me ergens zo over heb zitten opfokken als over dit topic. Mijn god, wat krijg ik hier jeuk van.
Gast- Gast
Inderdaad Tea.
Jammer dat je niet eens echt inhoudelijk reageert ook FS.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Minneke schreef:Ik vind het erg om te moeten toegeven, maar het is lang geleden dat ik me ergens zo over heb zitten opfokken als over dit topic. Mijn god, wat krijg ik hier jeuk van.
Ik ook en daar baal ik van, want ik wil oprecht weten wat mensen over dit onderwerp denken.
Gast- Gast
Misschien kan je vragen of een moderator de offtopic berichten wil verwijderen, Tea?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Minneke schreef:Ik vind het erg om te moeten toegeven, maar het is lang geleden dat ik me ergens zo over heb zitten opfokken als over dit topic. Mijn god, wat krijg ik hier jeuk van.
Ik ook en daar baal ik van, want ik wil oprecht weten wat mensen over dit onderwerp denken.
Als we haar allemaal negeren, heeft ze ook niks leuks meer om op te reageren
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik vind het erg om te moeten toegeven, maar het is lang geleden dat ik me ergens zo over heb zitten opfokken als over dit topic. Mijn god, wat krijg ik hier jeuk van.
Nee joh, niet doen. Je moet je alleen iets aantrekken van mensen die het waard zijn en waar je een inhoudelijke discussie mee kan voeren. FS voldoet niet aan beide aspecten.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Minneke schreef:Ik vind het erg om te moeten toegeven, maar het is lang geleden dat ik me ergens zo over heb zitten opfokken als over dit topic. Mijn god, wat krijg ik hier jeuk van.
ik heb laten weten hoe ik erover denk
Maar goed, om je topic verder niet te vervuilen...ben ik weg!
Gast- Gast
Kabouter schreef:Inderdaad Tea.
Daaraan merk je dat ze de boel alleen maar probeert op te fokken. Inhoudelijk wordt ze er aan alle kanten uitgeluld, dus mijn persoonlijke mening is om er vooral geen advies meer in te steken, want als het geen effect heeft houdt ze vast vanzelf wel weer op
Wat vinden jullie van chemische castratie voor zedendelinquenten in plaats van doodstraf?
RYW- Ratel
James schreef:Misschien kan je vragen of een moderator de offtopic berichten wil verwijderen, Tea?
Mwah, hoeft van mij niet als ze nu stopt zoals ik haar heb gevraagd. Ze maakt zichzelf alleen maar impopulair hier dus van mij mag het blijven staan.
Gast- Gast
Omg, ik heb even het topic doorgespit en ik snap helemaal waarom mensen zich ergeren aan FoolishSam en haar . Jezus, wat een bekrompenheid.
Stuiterbal, jou wil ik een hele dikke knuffel geven en ik vind het enorm erg voor je...
Tea-leaf, ik vind dat je (niet alleen in dit topic) jezelf veel beter verwoord en zekerder overkomt in je reacties. Dat waardeer ik enorm, respect hoor!
Stuiterbal, jou wil ik een hele dikke knuffel geven en ik vind het enorm erg voor je...
Tea-leaf, ik vind dat je (niet alleen in dit topic) jezelf veel beter verwoord en zekerder overkomt in je reacties. Dat waardeer ik enorm, respect hoor!
Gast- Gast
RYW schreef:
Wat vinden jullie van chemische castratie voor zedendelinquenten in plaats van doodstraf?
Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe dat werkt. Gaat dat met behulp van medicijnen die een erectie tegen gaan? Of verdwijnt de algehele lust daarmee?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:James schreef:Misschien kan je vragen of een moderator de offtopic berichten wil verwijderen, Tea?
Mwah, hoeft van mij niet als ze nu stopt zoals ik haar heb gevraagd. Ze maakt zichzelf alleen maar impopulair hier dus van mij mag het blijven staan.
Ach, als je het moderator-topic leest zie je dat je je er binnenkort niet meer aan hoeft te storen
Dus, Tea, vind jij chemische castratie een goed alternatief voor doodstraf?
RYW- Ratel
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Pagina 9 van 13
Permissies van dit forum: