Tips omgeving Randstad?
Pagina 1 van 1
Tips omgeving Randstad?
Ik heb zin om dit weekend wat leuks te gaan doen met mijn vriend, maar ik heb echt totaal geen inspiratie! Ik weet alleen wat ik niet zou willen doen haha
Misschien hebben jullie een leuk idee? Ik woon zelf in de buurt van Den Haag, maar we hebben een auto, dus wat verder is ook geen probleem. Het liefste voor de zaterdag.
Wat ik niet wil is: shoppen, veel buiten zijn, zwemmen, sauna, beelden, schilderijen etc. bekijken.
Alvast bedankt.
Misschien hebben jullie een leuk idee? Ik woon zelf in de buurt van Den Haag, maar we hebben een auto, dus wat verder is ook geen probleem. Het liefste voor de zaterdag.
Wat ik niet wil is: shoppen, veel buiten zijn, zwemmen, sauna, beelden, schilderijen etc. bekijken.
Alvast bedankt.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Tips omgeving Randstad?
Sealife in Scheveningen? Daar wil ik in de kerstvakantie heen.
Madurodam kan ook leuk zijn, of Blijdorp, maar dan ben je wel redelijk wat buiten.
Of anders het Omniversum, klinkt kinderachtig maar kan best heel cool zijn als je een leuke film hebt.
(of natuurlijk gewoon naar een 3D film in de grote Spui Pathe)
Madurodam kan ook leuk zijn, of Blijdorp, maar dan ben je wel redelijk wat buiten.
Of anders het Omniversum, klinkt kinderachtig maar kan best heel cool zijn als je een leuke film hebt.
(of natuurlijk gewoon naar een 3D film in de grote Spui Pathe)
Gast- Gast
Bedankt voor het meedenken! Sealife, madurodam en Blijdorp ben ik allemaal al eens geweest.. Afgelopen week zijn we ook al naar de film geweest, dus dat valt helaas ook al af.
Toch bedankt voor het meedenken!
Als je nog meer weet, dan hoor ik het graag
Toch bedankt voor het meedenken!
Als je nog meer weet, dan hoor ik het graag
Winegum- Prater
Madam Tussauds in Amsterdam? Of valt dat ook onder beelden
t is best lastig..je wilt het liefst iets binnen, maar geen (kunst) museum of film of winkelen..
Ik denk nog even na, beetje proberen buiten de box te denken..
Sportwedstrijd? Helaas leeft dat niet echt in Nederland he?
Opnames van tv programma? Al zal dat op zaterdag misschien niet gebeuren en ik weet niet goed hoe je daar binnenkomt (ten tijde van Journalistiek deed ik dat wel eens maar toen had ik connecties)
t is best lastig..je wilt het liefst iets binnen, maar geen (kunst) museum of film of winkelen..
Ik denk nog even na, beetje proberen buiten de box te denken..
Sportwedstrijd? Helaas leeft dat niet echt in Nederland he?
Opnames van tv programma? Al zal dat op zaterdag misschien niet gebeuren en ik weet niet goed hoe je daar binnenkomt (ten tijde van Journalistiek deed ik dat wel eens maar toen had ik connecties)
Gast- Gast
Madame tussauds ben ik ook al eens geweest haha. Wat een gedoe he
Bedankt voor het meedenken, ik ga gewoon eens even googlen, misschien kom ik nog wat leuks tegen
Bedankt voor het meedenken, ik ga gewoon eens even googlen, misschien kom ik nog wat leuks tegen
Winegum- Prater
Nou ja, dat je er wel eens geweest bent hoeft toch niet te betekenen dat je er nooit meer van je leven in mag. als je iets leuk vindt, kan je dat best 2 keer doen. Niet dat je daar nu perse behoefte aan moet hebben, maar 't komt beetje gek over nu: Nee, heb ik al gedaan, kan niet meer. Zo werkt 't natuurlijk niet.
Is er geen leuke ijsshow ofzo al? Of een beurs in de Jaarbeurs ofzo.
Is er geen leuke ijsshow ofzo al? Of een beurs in de Jaarbeurs ofzo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke ideeën / tips om te doen in omgeving Callantsoog??
» Tips Kleve en omgeving
» Tips omgeving Perpignan
» Tips omgeving Eindhoven met kinderen
» Tips voor vakantie omgeving Gardameer
» Tips Kleve en omgeving
» Tips omgeving Perpignan
» Tips omgeving Eindhoven met kinderen
» Tips voor vakantie omgeving Gardameer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: