Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bekkeninstabilliteit

4 plaatsers

Ga naar beneden

bekkeninstabilliteit Empty bekkeninstabilliteit

Bericht  liesje vr 8 jul 2011 - 1:23

hoe voelt bekken instabiliteit?

ik heb nml erge last van dat het van onderen pijn doet en dit ook erg uitstraalt naar mn rechter bil.
ik heb het ook na mijn werk. bij mijn vorige zwangerschap heb ik hier geen last van gehad dus vandaar dat ik het me afvraag. ik kan dan ook echt pijnscheuten hebben en moeilijk in bed draaien

konden jullie hiermee gewoon blijven werken of moest je de ziektewet in hiervoor.

ik moet volgende week weer naar de vk toe en dan ga ik het ook aangeven

alvast bedankt gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bekkeninstabilliteit Empty Re: bekkeninstabilliteit

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:34

Ik heb erge last van mijn S.I. gewricht en straalt uit naar mijn linkerheup.
Mijn hele linkerbil doet zowat zeer.

Als ik een verkeerde beweging maak (dat zijn er nogal wat, ik kan b.v. moeilijk de trap op maar de trap af doet geen zeer) dan krijg ik flinke pijnscheuten die doorschieten tot in mijn nek en enkel.

Inmiddels doet mijn stuitje ook aardig zeer en begint rechts ook pijnlijk te worden omdat ik links probeer te ontzien.

Ik zit nu volledig in de ziektewet maar dat is ook omdat de Crohn waarschijnlijk aan het sluimeren is en ik nog steeds hele dagen overgeef.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 8 jul 2011 - 1:58

Ik heb bekkenklachten gehad met 28 tot 34 weken. Nu heb ik alleen last als ik teveel doe. Bij mij voelde het alsof er gaten geboord werden in mijn heupbotten. Verder kon ik na een tijd zitten nauwelijks meer staan en lopen. dat deed gewoon veel pijn. Ben toen ook in de ziektewet beland en naar een bekkenfysio geweest.

Heb oefeningen gekregen en tips. Zit nu in een tuinstoel in de woonkamer omdat die hoog is. Verder moet je opstaan vanuit je bovenbenen en je niet omhoog trekken met je handen. Dat deed ik namelijk toen ik nog op de bank zat.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius vr 8 jul 2011 - 2:12

Ik had bij laurens geen last en bij Pepijn al met acht weken....ben toen naar de fysio gegaan en na 1 keer was het al over. Ik had/heb een verkeerde houding en loop ook niet goed wat dit heeft veroorzaakt. Dus, op naar de fysio en je hoeft heus niet meteen de ziektewet in hoor....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fiebje vr 8 jul 2011 - 3:16

Ik loop ook bij een bekkenpeut, mijn klachten komen ook uit het si gewricht vandaan en die veroorzaakt de pijn in je bil. Ik heb gewoon door gewerkt tot vorige week (moest stoppen vanwege andere klachten). Dus znu een afspraak maken bij iemand die bekend is met de klachten die je omschrijft. O ja en voor lange stukken lopen bv boodschappen doen heb ik een bekkenband aangeschaft deze geeft ondersteuning en houdt de boel bij elkaar. In ieder geval veel succes!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven