Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede-donder-morgen-dag!

+17
VeryCherry
mosio
GeKKiE
Suus
Moezie
Roze Roos
Arwyn
Cheesegirl
Sarah1985
Sterre
Melis1985
sweet-nickiejjj
Sjaantje
Lotus
Oasis
mzcharlotte
Lejow
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goede-donder-morgen-dag! - Pagina 2 Empty Re: Goede-donder-morgen-dag!

Bericht  Lady4 wo 15 dec 2010 - 23:02

Goedemorgen,

Ondanks dat ik heerlijk geslapen heb, voel ik me behoorlijk brak. Zie er ook niet uit, de wallen hangen tot op mijn kin zo ongeveer Wink De huizenstress van de afgelopen dagen heeft me behoorlijk genekt.

Voor mij geen vakantie helaas, moet zelfs met de kerstdagen gewoon werken. Vandaag werk ik van 13.00-21.00. Was van plan zo nog even wat aan mijn studie te doen, maar denk dat ik dat maar schrap.

Fijne dag all en voor alle mensen die bijna vakantie hebben: geniet ervan!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SleepingBeauty wo 15 dec 2010 - 23:05

Goedemorgen! Ik heb niet erg fijn geslapen...
Maar goed! Vanacht nog dan zijn die stomme nachtdiensten van mn man weer voorbij angel
Ik zit nog ff achter de laptop en dan wil ik straks eten en de stad even in, voor dat ik naar de chiropractor moet.
Daarna voel ik me vaak niet zo fijn! En ga dus verder niet zoveel meer doen Wink
Vanavond nog verjaardag!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  annetje wo 15 dec 2010 - 23:20

Goedemorgen,
ik zit al een aantal uur op school maar we hebben geen les, maar wel verplichte uren school.

Vanmiddag ga ik mijn bed weer in, heb al 6 weken hoofdpijn en nu een antibiotica gekregen en vanmiddag de uitslag van de foto's dus hoop dat daar iets uitkomt zodat ik daarna hoofdpijn vrij zal zijn. maar vrees van niet, aangezien de assistent zei van ja het ziet er wel goed uit maar de dokter kijkt er nog naar.

maar komt vast goed, nog een week en dan lekker vakantie:D ben er echt aan toe:$.

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 23:27

Goedemorgen!

Fijne vakantie alvast Marin! Geniet ervan!

Ik heb lekker uitgeslapen vandaag. Ben ook echt toe aan vakantie, moet hierna alleen nog een week. Maar is niet erg, want is een week van maar 3 dagen stage.
Ik zit nu even te eten, zometeen ga ik de afwas doen samen met zusje (dan zijn we sneller klaar), dan douchen/aankleden, wat schoolwerk maken en dan mijn paps wegbrengen en samen met mijn zusje even naar de stad. Dan moeders ophalen, later weer wegbrengen en dan mijn paps weer ophalen. Ik zit flink volgepland op mijn vrije dag :P Vanavond hebben we ook nog een kerstbingo, gezellig.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 23:49

Goedemorgen! Ik heb een beetje een gekke dag. Ik moest om 11.00u @ werk zijn, maar werd om 10.30u gebeld dat de kleinste met spoed (weer) is opgenomen in het ziekenhuis; en dat het helemaal niet zo goed gaat Sad Erg rot! Maar dat betekent dat hun oma er ook is, om iedereen bij te springen & ik eigenlijk even overbodig was vandaag! Ze vond dat ik genoeg extra had gedaan, en betaald lekker naar huis kon gaan, ik ben wel heen en weer geweest om die oma te spreken,dus ik was toch nog drijfnat haha... dus ik heb al weekend!

Gast
Gast

Bericht  Janelie wo 15 dec 2010 - 23:49

Goedemorgen!! (het kan nog net!!)

Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Helaas nog steeds niet helemaal beter, maar het gaat al een stuk beter! Ik moet vandaag nog even naar de stad om de laatste dingen te kopen voor de vakantie, want ik vlieg zaterdag al. Verder moet ik nog twee opdrachten afmaken. Morgen nog een lange dag college en daarna lekker vakantie!! I love you

Fijne dag allemaal!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 0:07

Goedemiddag nu,

Ik heb aardig goed geslapen. Straks naar ziekenhuis voor onderzoek. Ben toch wel beetje zenuwachtig hoor.
Nu op mijn vriend wachten.. En dan naar ziekenhuis.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: