Goede-donder-morgen-dag!
+17
VeryCherry
mosio
GeKKiE
Suus
Moezie
Roze Roos
Arwyn
Cheesegirl
Sarah1985
Sterre
Melis1985
sweet-nickiejjj
Sjaantje
Lotus
Oasis
mzcharlotte
Lejow
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goede-donder-morgen-dag!
Goedemorgen!
Nu open ik m maar. Sta op de tram te wachten.
Ik heb kort geslapen, m'n wallen zien er niet uit en ik ben vreselijk moe maar dat geeft niet want na vandaag heb ik twee weken kerstvakantie! Morgen ben ik gelukkig al vrij. Vandaag is alleen een hele lange dag. Van 8.15 tot 16.15 geef ik nonstop les en daarna is er nog ouderavond tot 20.30. Maar wederom... Dat geeft niet want daarna heb ik vakantie!
Nu open ik m maar. Sta op de tram te wachten.
Ik heb kort geslapen, m'n wallen zien er niet uit en ik ben vreselijk moe maar dat geeft niet want na vandaag heb ik twee weken kerstvakantie! Morgen ben ik gelukkig al vrij. Vandaag is alleen een hele lange dag. Van 8.15 tot 16.15 geef ik nonstop les en daarna is er nog ouderavond tot 20.30. Maar wederom... Dat geeft niet want daarna heb ik vakantie!
Gast- Gast
Re: Goede-donder-morgen-dag!
Goede morgen Marin!
Heerlijk he, die vakantie! Ik ben er zoooo aan toe!
Wij hebben vandaag ook een lange dag. De kinderen hebben tot 12 uur les en daarna vanavond om 5 uur het kerstdiner. Dan zijn de kinderen vrij, alleen moeten wij morgen nog werken. Dit vind ik gelukkig niet erg, dan heb ik rustig de tijd om alles op te ruimen en mooi en schoon achter te laten voor de vakantie!!
Heerlijk he, die vakantie! Ik ben er zoooo aan toe!
Wij hebben vandaag ook een lange dag. De kinderen hebben tot 12 uur les en daarna vanavond om 5 uur het kerstdiner. Dan zijn de kinderen vrij, alleen moeten wij morgen nog werken. Dit vind ik gelukkig niet erg, dan heb ik rustig de tijd om alles op te ruimen en mooi en schoon achter te laten voor de vakantie!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker dat jij ook bijna vakantie hebt. We kunnen de uurtjes aftellen. Ben jij eigenlijk nou al afgestudeerd en werk je of is dit nog stage? Dat heb ik eigenlijk een beetje gemist. En voor welke klas sta je?
Gast- Gast
Shut it! Ik heb helemaal geen vrije dagen meer dit jaar. Het enige 'voordeel' dat ik heb is dat ik op Oudejaarsdag eerder naar huis mag. We're screwed!
Maar verder wens ik jullie dames een hele fijne dag en dadelijk een prettige vakantie.
Maar verder wens ik jullie dames een hele fijne dag en dadelijk een prettige vakantie.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jaaa, Marin! Nog eventjes! Ga je vanavond ook Sex and the City kijken? Volgens mij is er geen beter manier om de vakantie in te luiden
Ik moet vandaag nog, (en ik ben zo stom geweest om vrijdagochtend aan te bieden om stage te lopen) maar ik ga proberen om alles vandaag te doen zodat ik vanavond al vakantie heb. Whoehoe!
Fijne dag allemaal!
Ik moet vandaag nog, (en ik ben zo stom geweest om vrijdagochtend aan te bieden om stage te lopen) maar ik ga proberen om alles vandaag te doen zodat ik vanavond al vakantie heb. Whoehoe!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Komt die film op tv vanavond dan? Ik ben om half 9 vrij dus pas om 11 uur thuis ofzo dus ik denk niet dat ik dat red en direct m'n bed in duik. Maar heb m toch laatst nog gezien. Ik hoop voor je dat jij t redt en vanavond ook een lekker vakantiegevoel kan hebben!
Gast- Gast
Marin schreef:Komt die film op tv vanavond dan? Ik ben om half 9 vrij dus pas om 11 uur thuis ofzo dus ik denk niet dat ik dat red en direct m'n bed in duik. Maar heb m toch laatst nog gezien. Ik hoop voor je dat jij t redt en vanavond ook een lekker vakantiegevoel kan hebben!
Jep. Ik ben half 4 thuis dus ik red het wel. Maar als jij vanavond doodmoe je bent in duikt, bedenk je dan één ding. Je kunt morgen uitslapen! (Teminste, ik neem aan van wel). Nu moet ik opschieten, ik heb nog een kwartier en zit nog in pyjama .
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen, maar ben echt nog ontzettend moe.
Voor mij helaas nog geen kerstvakantie.. die begint hier pas eind volgende week.
Vandaag hele dag school en in de namiddag een gesprek voor een afstudeerstage. Spannend!
Fijne dag!
Ik heb goed geslapen, maar ben echt nog ontzettend moe.
Voor mij helaas nog geen kerstvakantie.. die begint hier pas eind volgende week.
Vandaag hele dag school en in de namiddag een gesprek voor een afstudeerstage. Spannend!
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Alvast een fijne vakantie meiden! Ik hoop dat jullie lekker uitrusten, zodat jullie het nieuwe jaar vol frisse moed kunnen beginnen.
Ik heb zelf over een week vakantie. Ga dan op wintersport.
Mijn plannen voor vandaag: Ik ga zo sporten en vanmiddag ga ik even naar de kerstactiviteiten die bij een van de verpleeghuizen zijn waar ik werk en dan kan ik ook mijn kerstpakket meenemen. Ben benieuwd wat het pakket is.
Fijne dag allemaal!
Alvast een fijne vakantie meiden! Ik hoop dat jullie lekker uitrusten, zodat jullie het nieuwe jaar vol frisse moed kunnen beginnen.
Ik heb zelf over een week vakantie. Ga dan op wintersport.
Mijn plannen voor vandaag: Ik ga zo sporten en vanmiddag ga ik even naar de kerstactiviteiten die bij een van de verpleeghuizen zijn waar ik werk en dan kan ik ook mijn kerstpakket meenemen. Ben benieuwd wat het pakket is.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemorgen!!
Ik heb wel lekker geslapen maar wel een nachtmerrie gehad Het was oorlog ofzo, heel vaag en heel eng! Maar goed. Ik ga vanmiddag sporten en verder een beetej forummen
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen maar wel een nachtmerrie gehad Het was oorlog ofzo, heel vaag en heel eng! Maar goed. Ik ga vanmiddag sporten en verder een beetej forummen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiesmorgens allemaal
Ik heb vannacht heerlijk geslapen al had het van mij wel wat langer mogen wezen :$ Zometeen een afspraak bij de kapper en daarna mijn nichtje ophalen want ik ga vanmiddag oppassen. Vanavond nog koorrepetitie en dan ben ik daarna denk ik wel weer gaar...
En er ligt weer sneeuw Weliswaar maar een heel klein ietsiepietsie beetje maar dat mag de pret niet drukken. Ik geloof dat er vandaag nog meer gaat vallen maar de temperatuur is hier boven nul dus het zal wel een zooitje gaan worden
Ik heb vannacht heerlijk geslapen al had het van mij wel wat langer mogen wezen :$ Zometeen een afspraak bij de kapper en daarna mijn nichtje ophalen want ik ga vanmiddag oppassen. Vanavond nog koorrepetitie en dan ben ik daarna denk ik wel weer gaar...
En er ligt weer sneeuw Weliswaar maar een heel klein ietsiepietsie beetje maar dat mag de pret niet drukken. Ik geloof dat er vandaag nog meer gaat vallen maar de temperatuur is hier boven nul dus het zal wel een zooitje gaan worden
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goedemorgen allemaal.
Ik ben inmiddels alweer een half uur aan het werk en het is weer rustig. Beetje administratief werk verrichten vandaag.
Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen vandaag!
Fijne dag allemaal..
Ik ben inmiddels alweer een half uur aan het werk en het is weer rustig. Beetje administratief werk verrichten vandaag.
Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen vandaag!
Fijne dag allemaal..
sweet-nickiejjj- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 15-12-10
Goeiemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen.
Net ff een afspraak gemaakt bij de kapper en ik kan daar vanmiddag al terecht.
Verder voor vandaag niet zoveel plannen.
Vanavond krijg ik misschien visite.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen.
Net ff een afspraak gemaakt bij de kapper en ik kan daar vanmiddag al terecht.
Verder voor vandaag niet zoveel plannen.
Vanavond krijg ik misschien visite.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Morningggg!
Ik heb na vandaag nog geen vakantie, maar zit al wel in de kerst en bijna-vakantie-vibe! Vandaag een dag met vergaderingen, een deadline, afscheidslunch van een teamgenootje en eind van de middag kerst high tea met een kerstmarkt waar we zelf ons kerstcadeau mogen kiezen. Ik ben benieuwd!
Vanavond ga ik met een vriendin eten bij de Vietnamees. Dan begint een lang weekend . Volgende week nog drie dagen werken, en dan heb ik 1,5 week vakantie. Heerlijk!
Fijne dag, succes met de laatste loodjes voor diegene die straks al vakantie hebben.
Ik heb na vandaag nog geen vakantie, maar zit al wel in de kerst en bijna-vakantie-vibe! Vandaag een dag met vergaderingen, een deadline, afscheidslunch van een teamgenootje en eind van de middag kerst high tea met een kerstmarkt waar we zelf ons kerstcadeau mogen kiezen. Ik ben benieuwd!
Vanavond ga ik met een vriendin eten bij de Vietnamees. Dan begint een lang weekend . Volgende week nog drie dagen werken, en dan heb ik 1,5 week vakantie. Heerlijk!
Fijne dag, succes met de laatste loodjes voor diegene die straks al vakantie hebben.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen
Hier wel redelijk geslapen lag alleen wat te piekeren. Ik dacht dat er wel een dik pak sneeuw zou liggen maar nee het regend gelukkig. Ik moet vanmiddag werken van 13-16 niet zoveel zin in want mn schouder doet best zeer door de slijmbeursonsteking.
Verder ga ik zo nog even desperate housewives kijken en alvast eten klaar zetten voor vanavond.
@ Marin heerlijk bijna vakantie hopelijk kom je dan lekker tot rust
@ andere die bijna vakantie hebben fijne vakantie, ik ben jarloers
fijne dag allemaal
Hier wel redelijk geslapen lag alleen wat te piekeren. Ik dacht dat er wel een dik pak sneeuw zou liggen maar nee het regend gelukkig. Ik moet vanmiddag werken van 13-16 niet zoveel zin in want mn schouder doet best zeer door de slijmbeursonsteking.
Verder ga ik zo nog even desperate housewives kijken en alvast eten klaar zetten voor vanavond.
@ Marin heerlijk bijna vakantie hopelijk kom je dan lekker tot rust
@ andere die bijna vakantie hebben fijne vakantie, ik ben jarloers
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allen,
Ik vandaag weer, net zoals de dagen hiervoor, in mijn bedje liggen en de op bank hangen ivm een longontsteking. Proberen iets aan school te doen, want morgen wil ik eigenlijk heen. Beetje televisie kijken en lezen...
Fijne dag!
Carola589
Ik vandaag weer, net zoals de dagen hiervoor, in mijn bedje liggen en de op bank hangen ivm een longontsteking. Proberen iets aan school te doen, want morgen wil ik eigenlijk heen. Beetje televisie kijken en lezen...
Fijne dag!
Carola589
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Marin (do 16 dec - 7:13) schreef:Lekker dat jij ook bijna vakantie hebt. We kunnen de uurtjes aftellen. Ben jij eigenlijk nou al afgestudeerd en werk je of is dit nog stage? Dat heb ik eigenlijk een beetje gemist. En voor welke klas sta je?
Haha ik ben al bijna 2 jaar geleden afgestudeerd En ik werk als kleuterjuf op een school in Den Haag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Ik heb vannacht eigenlijk helemaal niet zoveel geslapen volgens mij, maar tot nu toe nog geen last van! En ach, dan slaap ik komende nacht gewoon extra lekker
Zo even m'n tas inpakken en m'n tanden poetsen en dan de trein halen. Dan op school even opdrachten bespreken met klasgenootjes en dan weer de trein in. Hier even boodschappen halen en dan lekker naar huis! Heel rustig dagje vandaag dus, haha.
Fijne dag allemaal! En beterschap voor de meiden die niet zo lekker/ziek zijn.
Ik heb vannacht eigenlijk helemaal niet zoveel geslapen volgens mij, maar tot nu toe nog geen last van! En ach, dan slaap ik komende nacht gewoon extra lekker
Zo even m'n tas inpakken en m'n tanden poetsen en dan de trein halen. Dan op school even opdrachten bespreken met klasgenootjes en dan weer de trein in. Hier even boodschappen halen en dan lekker naar huis! Heel rustig dagje vandaag dus, haha.
Fijne dag allemaal! En beterschap voor de meiden die niet zo lekker/ziek zijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen allemaal!
Oow heerlijk zeg, vakantie! Ik werk juist extra veel als al die kindjes vakantie hebben, gelukkig ben ik de kerstdagen vrij
Ik heb wel lekker geslapen, vandaag mag ik de hele dag werken. Werk van 14.30-23.00 en daarvoor ga ik lunchen met een vriendinnetje!
Fijne dag allemaal! Fijne vakantie gewenst voor iedereeen die vakantie heeft!
Oow heerlijk zeg, vakantie! Ik werk juist extra veel als al die kindjes vakantie hebben, gelukkig ben ik de kerstdagen vrij
Ik heb wel lekker geslapen, vandaag mag ik de hele dag werken. Werk van 14.30-23.00 en daarvoor ga ik lunchen met een vriendinnetje!
Fijne dag allemaal! Fijne vakantie gewenst voor iedereeen die vakantie heeft!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen.. Zit alweer een uurtje op mn werk.. en moet nog tot 5 uur.
En ook nog geen vakantie met kerst
Wens natuurlijk iedereen een fijne vakantie toe!!
En ook nog geen vakantie met kerst
Wens natuurlijk iedereen een fijne vakantie toe!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!
Ik moet nog twee daagjes werken, dan heb ik ook vakantie. Maar moet morgen nog wel een presentatie houden waar ik tegenop zie... Maar goed, daarna vakantie
Fijne dag allemaal!
Ik moet nog twee daagjes werken, dan heb ik ook vakantie. Maar moet morgen nog wel een presentatie houden waar ik tegenop zie... Maar goed, daarna vakantie
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goeiemorgen!!!
Ik ben ook juf en wij hebben vandaag al lekker vakantie!
Ik heb net uitgeslapen en gespeeld met mijn nieuwe telefoon (=iphone4).
Om 13.30 uur moet ik naar de tandarts.
Ik ben al jaren niet geweest en ben echt bang... Ik wil niet!!!
Ik heb dat altijd, ook met dokters en ziekenhuizen enzo.
Daarna ga ik gelukkig gezellig naar de bios met collega's en uit eten!
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook juf en wij hebben vandaag al lekker vakantie!
Ik heb net uitgeslapen en gespeeld met mijn nieuwe telefoon (=iphone4).
Om 13.30 uur moet ik naar de tandarts.
Ik ben al jaren niet geweest en ben echt bang... Ik wil niet!!!
Ik heb dat altijd, ook met dokters en ziekenhuizen enzo.
Daarna ga ik gelukkig gezellig naar de bios met collega's en uit eten!
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen!
Hier vanmorgen smakelijk om Lise gelachen, ik was op mijn slaapkamer en zij was bij Mas op zijn kamer en hij zat bij het stopcontact zegt ze, maaaam Mas zit aan verstromingsgat!
Daarna Lise naar school gebracht, die is om 12 uur klaar en dan heeft ze vanmiddag kerstfeest op school.
Ik ga vanmiddag even met de was verder, ik zit nu aan een kop koffie.
Fijne dag all!
Hier vanmorgen smakelijk om Lise gelachen, ik was op mijn slaapkamer en zij was bij Mas op zijn kamer en hij zat bij het stopcontact zegt ze, maaaam Mas zit aan verstromingsgat!
Daarna Lise naar school gebracht, die is om 12 uur klaar en dan heeft ze vanmiddag kerstfeest op school.
Ik ga vanmiddag even met de was verder, ik zit nu aan een kop koffie.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goeiemorgen,
Heb vanmorgen uitgeslapen, ga zo nog even wat boodschapjes doen. En vanmiddag heb ik een gesprek op mijn werk over hoe het na de vakantie verder moet. Ben er toch nog best zenuwachtig voor.
Heb vanmorgen uitgeslapen, ga zo nog even wat boodschapjes doen. En vanmiddag heb ik een gesprek op mijn werk over hoe het na de vakantie verder moet. Ben er toch nog best zenuwachtig voor.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen dames,
ik voel me nog steeds bagger, heb vannacht weer lopen spoken en nu ben ik kapot. Vanmiddag ga ik wentelteefjes bakken voor het kerstdiner dat mijn zoontje op school heeft. Voorafgaand aan het diner hebben ze een lampionnen-optocht en ik hoop zo dat het doorgaat. Maar dat is nog steeds niet zeker vanwege het weer.
Nou, de kerstboom staat gelukkig en zelfs mijn vriend vind hem supermooi! Staat een foto in het kerstboom-topic
Fijne dag allemaal
ik voel me nog steeds bagger, heb vannacht weer lopen spoken en nu ben ik kapot. Vanmiddag ga ik wentelteefjes bakken voor het kerstdiner dat mijn zoontje op school heeft. Voorafgaand aan het diner hebben ze een lampionnen-optocht en ik hoop zo dat het doorgaat. Maar dat is nog steeds niet zeker vanwege het weer.
Nou, de kerstboom staat gelukkig en zelfs mijn vriend vind hem supermooi! Staat een foto in het kerstboom-topic
Fijne dag allemaal
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: