Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Echt vaag, ineens doet internet het niet meer, WhatApp niet meer, msn niet meer. Hebben ze mijn abo soms al aangepast aan de HTC?
Gast- Gast
Alex schreef:Echt vaag, ineens doet internet het niet meer, WhatApp niet meer, msn niet meer. Hebben ze mijn abo soms al aangepast aan de HTC?
Lijkt mij persoonlijk een storing. Maar wat voor verstand heb ik van een HTC? :p
Gast- Gast
Ik wil ooohoook what's app, rottelefoon die ik nu heb
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oooh, mijn man komt net met het antwoord. Mijn abonnement is inderdaad al aangepast. Lekker dan.
Gast- Gast
Whahahhahahaha, ik mompel hier: O ja, whatsapp downloaden.
Hoor ik naast me: Huh, heeft ie dorst dan?
En ik snapte m de eerste 10 sec niet eens...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whahahhahahaha, ik mompel hier: O ja, whatsapp downloaden.
Ik snap 'm ook niet ...
Gast- Gast
Ik krijg zo nog visite. Ik weet niet eens of ik dat wel aankan.... Wat een muts ben ik ook...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whahahhahahaha, ik mompel hier: O ja, whatsapp downloaden.
Qiara- Ratel
Alex schreef:Oooh, mijn man komt net met het antwoord. Mijn abonnement is inderdaad al aangepast. Lekker dan.
Je hebt je HTC nog niet? Wanneer komt hij?
Qiara- Ratel
Wat sap...Alex schreef:ProudMama schreef:Whahahhahahaha, ik mompel hier: O ja, whatsapp downloaden.
Ik snap 'm ook niet ...
Gast- Gast
Oh op die fiets. Ik spreek t op z'n Engels uit, vandaar
Q, als het goed is krijg ik hem morgen!
Gast- Gast
Alex schreef:Oh op die fiets. Ik spreek t op z'n Engels uit, vandaar
Maar nu doet alles het niet meer op je oude telefoon? Nou ja, gelukkig duurt het dan niet zo lang, wel raar...
Qiara- Ratel
Internet doet het nu wel, maar whatsapp en msn niet. Hopen dat die HTC er morgen is, anders kan ik geen kusjes meer sturen naar Reva.
Gast- Gast
Sjaan zat hier twee weken geleden en ze spreekt veel namen in het engels uit. Ik zat echt soms naar haar te luisteren en dacht"Wie bedoelt ze nu dan?" Zelfs mijn naam kwam me niet bekend voor als ze het uitsprak, Ik ben volgens mezelf gewoon AAAABE. En zij noemt me op het engels Ape.
Gast- Gast
Wat vinden jullie ervan?
Qiara- Ratel
Alex schreef:Internet doet het nu wel, maar whatsapp en msn niet. Hopen dat die HTC er morgen is, anders kan ik geen kusjes meer sturen naar Reva.
Ik hoop het voor je!
Qiara- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Sjaan zat hier twee weken geleden en ze spreekt veel namen in het engels uit. Ik zat echt soms naar haar te luisteren en dacht"Wie bedoelt ze nu dan?" Zelfs mijn naam kwam me niet bekend voor als ze het uitsprak, Ik ben volgens mezelf gewoon AAAABE. En zij noemt me op het engels Ape.
Qiara- Ratel
Qiara, helemaal top! Ik vind hem opvallend, mooi en doet me denken aan wiet en tevens aan Adidas
Gast- Gast
Alex schreef:Twaalf uur, ik ga slapen!
Weltrusten!
Welterusten!
Qiara- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Sjaan zat hier twee weken geleden en ze spreekt veel namen in het engels uit. Ik zat echt soms naar haar te luisteren en dacht"Wie bedoelt ze nu dan?" Zelfs mijn naam kwam me niet bekend voor als ze het uitsprak, Ik ben volgens mezelf gewoon AAAABE. En zij noemt me op het engels Ape.
Ik noem jou ook Ape! Alleen dan wel met een B-klank ipv de P-klank.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Qiara, helemaal top! Ik vind hem opvallend, mooi en doet me denken aan wiet en tevens aan Adidas
Ik weet het niet hoor... Ik ben zo gewend aan mijn oude avatar en die vind ik ook leuk... Ik wacht nog even wat meer reacties af... Ik heb alleen niets met wiet en de afbeelding is daar ook niet aan gerelateerd
Qiara- Ratel
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaan zat hier twee weken geleden en ze spreekt veel namen in het engels uit. Ik zat echt soms naar haar te luisteren en dacht"Wie bedoelt ze nu dan?" Zelfs mijn naam kwam me niet bekend voor als ze het uitsprak, Ik ben volgens mezelf gewoon AAAABE. En zij noemt me op het engels Ape.
Ik noem jou ook Ape! Alleen dan wel met een B-klank ipv de P-klank.
Als ik een vertaling moet zoeken voor wat ik hier lees en wat sjaan zegt, dan zeg ik, jullie noemen me allemaal AAP.
Gast- Gast
Qiara schreef:Angel Blue Eyes schreef:Qiara, helemaal top! Ik vind hem opvallend, mooi en doet me denken aan wiet en tevens aan Adidas
Ik weet het niet hoor... Ik ben zo gewend aan mijn oude avatar en die vind ik ook leuk... Ik wacht nog even wat meer reacties af... Ik heb alleen niets met wiet en de afbeelding is daar ook niet aan gerelateerd
Het lijkt er niet eens op.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: