Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Klinkt inderdaad frustrerend, lastig als je moeder zo'n andere kijk op dingen heeft en haar manier opdringt.
Ik denk inmiddels in mogelijkheden, zij niet. En dat is jammer. En dat botst. Het omgekeerde denken, dat waar een topic is geopend in Persoonlijk, werkt echt. Ik doe het nu een paar maanden en het verrijkt het leven.
Ja ik heb het ook al een tijdje ontdekt, al heb ik het nooit zo genoemd. Maar ben er sindsdien wel van overtuigd dat je van nature pessimistisch zijn kunt ombuigen.
Ik dus ook.
Ik ben van nature ook pessimistisch, maar nu ik weet dat het ombuigen kan, weet ik dat het wel goed komt. En slapen, dat ik sindsdien kan.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Klinkt inderdaad frustrerend, lastig als je moeder zo'n andere kijk op dingen heeft en haar manier opdringt.
Ik denk inmiddels in mogelijkheden, zij niet. En dat is jammer. En dat botst. Het omgekeerde denken, dat waar een topic is geopend in Persoonlijk, werkt echt. Ik doe het nu een paar maanden en het verrijkt het leven.
Ja ik heb het ook al een tijdje ontdekt, al heb ik het nooit zo genoemd. Maar ben er sindsdien wel van overtuigd dat je van nature pessimistisch zijn kunt ombuigen.
Ik dus ook.
Ik ben van nature ook pessimistisch, maar nu ik weet dat het ombuigen kan, weet ik dat het wel goed komt. En slapen, dat ik sindsdien kan.
Lekker he Ik dank er overigens ook mijn pilletjes voor hoor
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Ik dus ook.
Lekker he Ik dank er overigens ook mijn pilletjes voor hoor
Haha, nou met of zonder, de ommekeer is gekomen. En dat is alleen maar goed te noemen. Ik merk, voor mezelf, dat anderen mij door mijn ommezwaai beter begrijpen. Op het werk dan iig.
Gast- Gast
Haha fijne toevoeging Nee ik vind je hier ook beter te begrijpen, maar niet altijd..
Merai- Ratel
Merai schreef:Haha fijne toevoeging Nee ik vind je hier ook beter te begrijpen, maar niet altijd..
Hahaha, dat noemen ze de mysterie. Nee, ik vind het moeilijk om me uit te drukken. Dat is niet erg, dat hoort bij me. En daar leef ik mee. Althans, vroeger kon ik er boos om worden. Nu snap ik het wel.
Gast- Gast
hallo allemaal..
abe: hoe is het met je auto afgelopen?
ik ben 370 euro kwijt... nieuwe distributie riem(set), multi riem, spruitstuk gemaakt, nieuwe veerpootlagers/rubbers en nog een aantal dingen. Niet alles was voor de apk maar dacht dan maar meteen! auto moest ook weer opnieuw worden uitgelijnd grrr heb ik nog niet zo heel lang geleden gedaan
morgen word hij uitgelijnd en dan is hij weer tip top in orde :-D
ik ben 370 euro kwijt... nieuwe distributie riem(set), multi riem, spruitstuk gemaakt, nieuwe veerpootlagers/rubbers en nog een aantal dingen. Niet alles was voor de apk maar dacht dan maar meteen! auto moest ook weer opnieuw worden uitgelijnd grrr heb ik nog niet zo heel lang geleden gedaan
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn broertje en schoonzusje vliegen morgen naar huis. Duur geintje, tickets kosten totaal 2300 euro. Mijn broertje vliegt de 18e terug om zijn werk af te maken. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, kreeg de vader van mijn schoonzusje gisteravond een hartinfarct. Dus het gaat allemaal lekker ...
Gast- Gast
Alex schreef:Mijn broertje en schoonzusje vliegen morgen naar huis. Duur geintje, tickets kosten totaal 2300 euro. Mijn broertje vliegt de 18e terug om zijn werk af te maken. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, kreeg de vader van mijn schoonzusje gisteravond een hartinfarct. Dus het gaat allemaal lekker ...
Wat heftig, hoe is hij er nu aan toe? En hoe gaat het met je schoonzusje? Heeft ze nog veel pijn?
Merai- Ratel
ExpressoB schreef:hallo allemaal..
Wozes, ook een bedrag!
Mijn schade is 500 euro.
Uitgedroogde achterbanden.
Kapotte veer.
Sproeiersystyeem stuk.
Handvat moet toch gerepareerd worden, want de deur moet open kunnen.
Lek in het oliefiltersysteem zoiets of iets dergelijks.
Etc, etc, etc....
Gast- Gast
De vader van mijn schoonzusje ligt nu nog in het ziekenhuis, hij is gelijk gedotterd en moet nog een paar dagen blijven. Naar omstandigheden gaat het goed. Mijn schoonzusje heeft nog wel pijn, maar het revalideren dmv fysio gaat goed en daarom mag ze ook naar huis (wel met corset).
Gast- Gast
vervelend alex hopen dat het meevalt voor hem
Heftig, Alex! Fijn dat het met beide redelijk goed gaat!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Alex schreef:De vader van mijn schoonzusje ligt nu nog in het ziekenhuis, hij is gelijk gedotterd en moet nog een paar dagen blijven. Naar omstandigheden gaat het goed. Mijn schoonzusje heeft nog wel pijn, maar het revalideren dmv fysio gaat goed en daarom mag ze ook naar huis (wel met corset).
Nou, dat valt op twee manieren mee dan, gelukkig maar!
Merai- Ratel
pff kl.te abe
mijn moeder vertelde me tijdje geleden dat ze een herseninfarct heeft gehad (ongemerkt)
ze moest door de scan ivm haar erg slechte botten, toen hadden ze het gezien
schrok daar wel van!
hele dag wezen klussen van smorgens uur of 11 tot ff voor 22.uur, schuren verfen enzo
mijn moeder vertelde me tijdje geleden dat ze een herseninfarct heeft gehad (ongemerkt)
ze moest door de scan ivm haar erg slechte botten, toen hadden ze het gezien
schrok daar wel van!
hele dag wezen klussen van smorgens uur of 11 tot ff voor 22.uur, schuren verfen enzo
Alex schreef:Ja, gelukkig valt het mee, maar alles komt nu wel tegelijk. Echt bizar.
Ja heel vreemd!
Merai- Ratel
Maar dames, ik ga jullie verlaten! Ik had me voorgenomen om op tijd te gaan slapen en dat is al enigszins mislukt (referentiekader = wekker om 05.00u). Fijne avond nog allemaal!
Merai- Ratel
Slaap lekker, Merai! Werk ze morgen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
WhatsApp doet het nog steeds niet Echt zo raar, internet deed het ook al niet vanmiddag. Nog meer Hi-gebruikers die er last van hebben?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: