Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
En toen kwam de dag dat het risico om opgevouwen in de knop te blijven zitten, groter was dan het risico om te bloeien
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Ooh ABE toch ... Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Mijn moeder kan ook zo'n secreet zijn. En het daarna nog ontkennen ook. Voel je je er rot over?
Even kijken of ik het goed kan uitleggen.
Natuurlijk voel ik me ongelukkig, omdat mijn moeder mijn moeder niet meer is. Maar ik voel me ook niet bepaald ongelukkig, omdat mijn moeder mijn moeder niet meer is, omdat ze het simpelweg nooit is geweest.
Mijn moeder staat heel erg negatief in het leven. Alles dat geld heeft, dat iets nieuws heeft gekocht, is slecht. Ik ben slecht omdat ik in deze maand 1250 euro heb weten af te tikken en geen honger hoef te lijden, terwijl zij beiden fulltime werken en het geld eerder op is dan de maand om is.
Ik noem het sparen, zij noemt het dikkedakken. Nou ik weet niet waar ik mee moet dikkedakken, maar ik heb niets, behalve een oude auto met mankementen die nu worden opgelost en een lege bankrekening. En als volgende maand mijn wasmachine kapot gaat, dan kan ik een nieuwe wasmachine kopen... Maar kan ik de meeting met forummers bv wel vergeten. Het is toch niet dubbel op? Waarom ziet ze dat nu niet?
Klinkt inderdaad frustrerend, lastig als je moeder zo'n andere kijk op dingen heeft en haar manier opdringt.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:En toen kwam de dag dat het risico om opgevouwen in de knop te blijven zitten, groter was dan het risico om te bloeien
Dat vind ik een zeer mooi nieuw onderschrift voor je
Edit: is dat loesje?
Laatst aangepast door Merai op vr 8 jul 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
:-) :-) :-) :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Stuiterbal schreef:
Hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
Ik zou ook wel tot volle bloei willen komen...
Qiara- Ratel
HTC Desire ZMerai schreef:ProudMama schreef:Ik ben er nog.
Intussen een beetje aan het rommelen met mijn nieuwe telefoon
Een htc?
Gast- Gast
Merai schreef:
Klinkt inderdaad frustrerend, lastig als je moeder zo'n andere kijk op dingen heeft en haar manier opdringt.
Ik denk inmiddels in mogelijkheden, zij niet. En dat is jammer. En dat botst. Het omgekeerde denken, dat waar een topic is geopend in Persoonlijk, werkt echt. Ik doe het nu een paar maanden en het verrijkt het leven.
Gast- Gast
*geeft boodschap door aan opgevouwen baby's in buik*Smikkell schreef:En toen kwam de dag dat het risico om opgevouwen in de knop te blijven zitten, groter was dan het risico om te bloeien
Gast- Gast
ProudMama schreef:*geeft boodschap door aan opgevouwen baby's in buik*Smikkell schreef:En toen kwam de dag dat het risico om opgevouwen in de knop te blijven zitten, groter was dan het risico om te bloeien
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk en vreselijk tegelijk...Alex schreef:Hoi Stuit!
Leuk he, PM, lekker rommelen met een nieuwe telefoon!
Gast- Gast
Anaïs NinMerai schreef:Smikkell schreef:En toen kwam de dag dat het risico om opgevouwen in de knop te blijven zitten, groter was dan het risico om te bloeien
Het is een spreuk van therapie die aan mij werd opgedragen.
Gast- Gast
Storm schreef:Mijn oma is vandaag 80 geworden, daar ben ik geweest
Gefeliciteerd !!!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Mijn oma is vandaag 80 geworden, daar ben ik geweest
Gefeliciteerd! Leuke avond gehad?
Qiara- Ratel
Gefeliciteerd!!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Mijn oma is vandaag 80 geworden, daar ben ik geweest
Gefeliciteerd !!!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Anaïs NinMerai schreef:Smikkell schreef:En toen kwam de dag dat het risico om opgevouwen in de knop te blijven zitten, groter was dan het risico om te bloeien
Het is een spreuk van therapie die aan mij werd opgedragen.
Ik snap helemaal wat ze er mee bedoelen en ik hoop dat die dag voor jou snel komt
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Ik denk inmiddels in mogelijkheden, zij niet. En dat is jammer. En dat botst. Het omgekeerde denken, dat waar een topic is geopend in Persoonlijk, werkt echt. Ik doe het nu een paar maanden en het verrijkt het leven.
Ja ik heb het ook al een tijdje ontdekt, al heb ik het nooit zo genoemd. Maar ben er sindsdien wel van overtuigd dat je van nature pessimistisch zijn kunt ombuigen.
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Gefeliciteerd met jouw oma, Storm. Was het leuk?
+1
Merai- Ratel
Ja het was best gezellig. Mijn familie is een beetje raar maar oke op het begin vond ik het niet zo leuk, ik voelde me genegeerd (zoals heel vaak op verjaardagen, niemand is oprecht geïnteresseerd in mij) maar later werd 't wel gezellig. M. wilde niet meer naar huis, hij wilde met de kindjes blijven spelen
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: