Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ken jij BimBamBom nog niet?Merai schreef:Bimbam schreef:Merai schreef:Bimbam schreef:Das een boel geld Abe, zou ik ook om huilen Maar is je auto nu weer helemaal goed?
Ben jij een oude bekende? Ik kan je even niet plaatsen
Nee, ik kom hier nog niet zo lang. Ben hier trouwens voornamelijk overdag.
Okay, nou aangenaam
Gast- Gast
Qiara schreef:Alex schreef:Ik deel mijn koekjes graag ...
Komt goed uit, mijn bastognes zijn vandaag opgegaan
Sorry, ik heb ze al met het toilet gedeeld.
Gast- Gast
Merai schreef:
Jeetje Abe, dat is een flink bedrag! en zeker voor een spaarder als jij
Dat probeer ik in ieder geval. Samen met de BD is dit 1250 euro wat ik vaarwel kan wuiven. Weg spaargeld, haha.
Ow, en op de vraag van de nieuwe auto? Ik reed vandaag in de Twingo van mijn vader en besefte me toen al hoe erg ik mijn eigen KA mistte. Dus ik heb besloten dat ik mijn auto helemaal ga opknappen en dat hij voor altijd van mij blijft.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef: Dus ik heb besloten dat ik mijn auto helemaal ga opknappen en dat hij voor altijd van mij blijft.
Gast- Gast
Bij mij zit er ook zo'n uitschuifbaar qwerty toestenbord aan, misschien is dat het? Vind ik zo ideaal...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik heb de Desire Z. Geen idee wat het verschil is...Alex schreef:ProudMama schreef:Alex, jij hebt toch ook HTC? Welke heb jij?
Bijna! Ik heb de HTC Desire S besteld. Als het goed is komt ie morgen en anders maandag.
Ik heb ook geen idee
Gast- Gast
Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Vervelend Q, heb je er nog veel werk aan?
Ik moet nog twee artikelen verwerken en het laatste hoofdstuk herschrijven, en misschien meer lezers er naar laten kijken, maar wil het eigenlijk begin volgende week inleveren...
Ik wil er anders ook nog wel naar kijken als je dat fijn vindt? Anders neem je het zondag mee, June en Smikkell zijn ook erg goed in taal!
Dat zou ik wel fijn vinden. Ik neem het zondag wel mee en kan het eventueel ook nog mailen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ProudMama schreef:Ken jij BimBamBom nog niet?Merai schreef:Bimbam schreef:Merai schreef:Bimbam schreef:Das een boel geld Abe, zou ik ook om huilen Maar is je auto nu weer helemaal goed?
Ben jij een oude bekende? Ik kan je even niet plaatsen
Nee, ik kom hier nog niet zo lang. Ben hier trouwens voornamelijk overdag.
Okay, nou aangenaam
Nou ik heb haar hier al wel eens gezien maar kon me even geen feiten bedenken over haar dus vandaar mijn vraag *haalt PM uit de shocktoestand*
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:Merai schreef:Qiara schreef:Merai schreef:Vervelend Q, heb je er nog veel werk aan?
Ik moet nog twee artikelen verwerken en het laatste hoofdstuk herschrijven, en misschien meer lezers er naar laten kijken, maar wil het eigenlijk begin volgende week inleveren...
Ik wil er anders ook nog wel naar kijken als je dat fijn vindt? Anders neem je het zondag mee, June en Smikkell zijn ook erg goed in taal!
Dat zou ik wel fijn vinden. Ik neem het zondag wel mee en kan het eventueel ook nog mailen...
Mag ook, zie maar even! Zondag kan in ieder geval!
Merai- Ratel
Alex schreef:Qiara schreef:Alex schreef:Ik deel mijn koekjes graag ...
Komt goed uit, mijn bastognes zijn vandaag opgegaan
Sorry, ik heb ze al met het toilet gedeeld.
Oh, ik had het verkeerd opgevat
Qiara- Ratel
ProudMama schreef:Bij mij zit er ook zo'n uitschuifbaar qwerty toestenbord aan, misschien is dat het? Vind ik zo ideaal...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik heb de Desire Z. Geen idee wat het verschil is...Alex schreef:ProudMama schreef:Alex, jij hebt toch ook HTC? Welke heb jij?
Bijna! Ik heb de HTC Desire S besteld. Als het goed is komt ie morgen en anders maandag.
Ik heb ook geen idee
Oh ja, dat is het! Dat heeft de S inderdaad niet, die is gewoon volledig touch.
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef: Dus ik heb besloten dat ik mijn auto helemaal ga opknappen en dat hij voor altijd van mij blijft.
Ze heeft ook een bijnaam, het is een ze, 'kutwijf'. En toen ik vrijdag al op haar dashbord tikte van 'kutwijf, wat flik je me nu', zei ik daarna 'Lieverd, dat flik je me niet weer'. Noem me achterlijk, maar heb een band met die auto.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Laat maar.
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef: Dus ik heb besloten dat ik mijn auto helemaal ga opknappen en dat hij voor altijd van mij blijft.
Ze heeft ook een bijnaam, het is een ze, 'kutwijf'. En toen ik vrijdag al op haar dashbord tikte van 'kutwijf, wat flik je me nu', zei ik daarna 'Lieverd, dat flik je me niet weer'. Noem me achterlijk, maar heb een band met die auto.
Dat is niet achterlijk, dat heeft iedereen met een eigen auto
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef: Dus ik heb besloten dat ik mijn auto helemaal ga opknappen en dat hij voor altijd van mij blijft.
Hihi, ik vind dat schattig!
Qiara- Ratel
Merai schreef:Alex schreef:Reva schreef:Laat maar.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef: Dus ik heb besloten dat ik mijn auto helemaal ga opknappen en dat hij voor altijd van mij blijft.
En dat vind ik best grappig om te lezen, dat iemand het schattig vind. Ik voel me meestal een domme eend in de bijt. Want ik praat tegen mijn auto.
Gast- Gast
Alex schreef:Hahaha, ja ik vind het ook euhh ... vrij bijzonder.
Ik praat ook tegen mijn planten. Deze leven tot dusver nog steeds. Volgens mij helpt het. Ik raad het iedereen aan.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb dat niet gehad hoor, met mijn auto.
Nou niet dat ik er tegen praatte maar wel dat ik af en toe een 'schouderklopje' gaf als ik weer veilig ergens was aangekomen. Ik doelde niet zozeer op de specifieke situatie maar wel op het feit dat je een band met je auto hebt, dat heeft toch iedereen?
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Hahaha, ja ik vind het ook euhh ... vrij bijzonder.
Ik praat ook tegen mijn planten. Deze leven tot dusver nog steeds. Volgens mij helpt het. Ik raad het iedereen aan.
Kun je dat hier niet een keer komen doen? Mijn hele balkon is afgestorven
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Qiara schreef:
En dat vind ik best grappig om te lezen, dat iemand het schattig vind. Ik voel me meestal een domme eend in de bijt. Want ik praat tegen mijn auto.
Ik denk niet dat je de enige bent die dat doet hoor... Ik kan me tenminste voorstellen dat anderen dat ook doen.
Qiara- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: