Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga zo lekker met m'n moeder ergens een broodje eten. Ik wacht even tot de laatste was klaar is en dan ga ik.
Wat bestellen jullie meestal als je ergens gaan lunchen?
Wat bestellen jullie meestal als je ergens gaan lunchen?
Gast- Gast
ligt eraan waar we heen ga, bij de broodjeszaak een smos en anders meestal een tosti.
Gast- Gast
Tosti, broodje gezond, sandwich, Italiaanse bol met carpaccio, stokbroodje Hawaii of een maaltijdsalade. Of iets anders wat lekker klinkt .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
jeeminee is iedereen al weekend aan het houden? Jullie moeten me wel door deze ontzettend rustige werkdag slepen
Gast- Gast
Ik kom heel even pauzeren... ben al bijna anderhalf uur aan t poetsen en ben nu moe Maar ik ben gelukkig al over de helft! Eind vd middag komt een vriendin eten en vanavond houden we filmmarathon, gezellig!
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Weten we nog niet, maar in ieder geval Threesome en verder zien we het wel! Ze blijft hier slapen dus we kunnen er zoveel kijken als we willen haha Wellicht nog een Disney-klassieker erbij...
Edit omdat volgens mij weinig mensen die film kennen:
Eddy en Stuart delen een studentenwoning. Door een misverstand in de administratie wordt Alex, een studente, hun derde kamergenoot. Al snel valt Alex voor de rustige Eddy, en Stuart ziet Alex wel zitten. Eddy zit in de knoop met z'n homoseksuele gevoelens en daarbij gaat hij nog eens warme gevoelens koesteren voor Stuart. De drie kunnen het als vrienden goed met elkaar vinden, maar sommige gevoelens gaan voor problemen zorgen.
Edit omdat volgens mij weinig mensen die film kennen:
Eddy en Stuart delen een studentenwoning. Door een misverstand in de administratie wordt Alex, een studente, hun derde kamergenoot. Al snel valt Alex voor de rustige Eddy, en Stuart ziet Alex wel zitten. Eddy zit in de knoop met z'n homoseksuele gevoelens en daarbij gaat hij nog eens warme gevoelens koesteren voor Stuart. De drie kunnen het als vrienden goed met elkaar vinden, maar sommige gevoelens gaan voor problemen zorgen.
Laatst aangepast door Sjaantje op do 7 jul 2011 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Disney is altijd een succes ook al zijn we al lang volwassen hahaha!
Finding Nemo is mijn all-time favourite!Lily schreef:ach ik vind die animatiefilms nu nog steeds leuk van pixar enzo
Ik ga weer even aan de poets, succes met vervelen, Lily!
dan moet je eens brother bear in het vlaams kijken ik heb me kapot gelachen om die elanden haha. Maar poets ze.
Gast- Gast
Sowieso vind ik die animatiefilms in het Vlaams vaak echt geweldig! Het klinkt gewoon allemaal extra komisch met dat Vlaamse accent.
Nederlands gesproken vind ik dan juist meestal weer afschuwelijk.
Nederlands gesproken vind ik dan juist meestal weer afschuwelijk.
Gast- Gast
ja dat heb ik ook, ik heb `m toen in belgie in de bioscoop gezien. Helaas kunnen we `m nergens vinden met downloaden.
Gast- Gast
Op dvd's kun je wel vaak kiezen voor de Vlaams gesproken versie. Dat doen wij meestal als we thuis een dvd'tje opzetten.
Trouwens wel grappig, ik ben ooit in België naar Sjakie en de chocoladefabriek geweest, gewoon Engels gesproken met Vlaamse ondertiteling. Ging het op een gegeven moment over een lolly en toen stond er "lekstok" in de ondertiteling. Mijn vriend en ik (en een onbekende Nederlandse vrouw naast ons) lagen helemaal in een deuk, de rest van de zaal bleef doodstil... Hahahaha!
Trouwens wel grappig, ik ben ooit in België naar Sjakie en de chocoladefabriek geweest, gewoon Engels gesproken met Vlaamse ondertiteling. Ging het op een gegeven moment over een lolly en toen stond er "lekstok" in de ondertiteling. Mijn vriend en ik (en een onbekende Nederlandse vrouw naast ons) lagen helemaal in een deuk, de rest van de zaal bleef doodstil... Hahahaha!
Gast- Gast
ja het scheelt dat ik in belgie op school heb gezeten dus ken al die woorden wel maar snap dat jullie daar helemaal om in een deuk lagen. En bij ons kan je bij de dvd`s meestal kiezen tussen engels, nederlands en frans. Achja het is al zolang geleden dat ik het nu misschien niet eens meer grappig vind.
En jeetje wat is het hier rustig en op het werk heb ik ook al niks te doen.
En jeetje wat is het hier rustig en op het werk heb ik ook al niks te doen.
Gast- Gast
Wow, er is hier echt niks te beleven! Waar is iedereen?
Ik ben even mijn laptop aan het stofzuigen je wilt niet weten hoe vies dat ding is
Ik ben even mijn laptop aan het stofzuigen je wilt niet weten hoe vies dat ding is
Is het echt zo leuk om films in het vlaams te kijken? Ga ik dan ook maar eens doen, heb toch niks te doen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Vlaams klinkt wel erg leuk ja, maar ik heb het volgens mij nog nooit in een tekenfilm gezien.
Wel een keer per ongeluk de NL (ipv EN) versie van Ice Age gehuurd (in het videobanden-tijdperk dus maar één keuze per band) en dat was eigenlijk nog veel leuker dan de EN versie!
Zus en ik hebben toen helemaal in een deuk gelegen
Wel een keer per ongeluk de NL (ipv EN) versie van Ice Age gehuurd (in het videobanden-tijdperk dus maar één keuze per band) en dat was eigenlijk nog veel leuker dan de EN versie!
Zus en ik hebben toen helemaal in een deuk gelegen
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: