Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHA IDIOOT!
Ik had hem gevangen omdat hij op de weg zat hoor.
Gast- Gast
In mijn vingers heb ik wel iets, en opgezette aders in handen en polsen, maar verder geen vocht.Alex schreef:Dat scheelt een beetje, PM. Maar het blijft vervelend. Ik had ook vocht in mijn handen en armen (kon mijn horloge en ringen niet meer om) en in mijn gezicht. Ik kon wel door voor Michelin-vrouwtje. Nog heel even volhouden, meis!
Ter vergelijk: Mijn pols. Zit dus aan hetzelfde lichaam als die benen/ voeten :
Laatst aangepast door ProudMama op do 7 jul 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
oh ja de date van burn...
Pm: sterkte ermee
Pm: sterkte ermee
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Alex schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHA IDIOOT!
Ja, dat is ook goed, maar ik moet lachen om je twijfel over het kussen.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHA IDIOOT!
Ik deed alsof ik hem ging kussen en toen ging mn moeder gillen. NEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEE AJB NIET DOE . Die stond al hele tijd hyper te doen als hij bewoog samen met mn zus, whaha.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHA IDIOOT!
Ik deed alsof ik hem ging kussen en toen ging mn moeder gillen. NEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEE AJB NIET DOE . Die stond al hele tijd hyper te doen als hij bewoog samen met mn zus, whaha.
Gast- Gast
Ik moet ff naar het station ... mijn vader heeft de auto van mijn zusje daar neergezet, maar weet niet zeker of hij de deur aan de bijrijderskant heeft dichtgedaan. Of ik dat even wil gaan checken. Tuurlijk!
Gast- Gast
Whooooo PM!
Jeeeeeeetje!
Jaaaa, het was heel leuk! Erg gezellig! Hij is net 5min weg, en was dr al om half 8 ofzo!
Heeeerlijk gekletst en gelachen!
En hij wou graaaaaaag nog een keertje weerkomen!
Kregen we het nog ff over die onzekerheid.. Keektie me aan met puppyogen, dat ik dacht echt niet moest zijn!
En... Ik heb hem ff door z'n krullen gewoeld PM!
Jeeeeeeetje!
Jaaaa, het was heel leuk! Erg gezellig! Hij is net 5min weg, en was dr al om half 8 ofzo!
Heeeerlijk gekletst en gelachen!
En hij wou graaaaaaag nog een keertje weerkomen!
Kregen we het nog ff over die onzekerheid.. Keektie me aan met puppyogen, dat ik dacht echt niet moest zijn!
En... Ik heb hem ff door z'n krullen gewoeld PM!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat leuk meid!!
Ben echt blij voor je, gun je echt een leuke man in je leven. Met krullen
Ben echt blij voor je, gun je echt een leuke man in je leven. Met krullen
Gast- Gast
sorry! Internet is gewoon kut op m'n tel!ProudMama schreef:Burn???
Wat lief van je!
En hij knuffelt nog net zo lekker als toen!
Burn- Lady Post-a-lot
Oude liefde roest niet...Burn schreef:sorry! Internet is gewoon kut op m'n tel!ProudMama schreef:Burn???
Wat lief van je!
En hij knuffelt nog net zo lekker als toen!
Gast- Gast
doe je voorzichtig alex of is het niet ver?
burn: leuk voor je!
hoezo opvliegend...
burn: leuk voor je!
hoezo opvliegend...
Hoi...
Grrr, ben doodzenuwachtig voor morgen. Mag die klere auto voor de keuring. En ik ben zoooo verschrikkelijk bang dat ik hem gigantisch in mijn portomonnee ga voelen...
Grrr, ben doodzenuwachtig voor morgen. Mag die klere auto voor de keuring. En ik ben zoooo verschrikkelijk bang dat ik hem gigantisch in mijn portomonnee ga voelen...
Gast- Gast
jij ook al.. had je mijn grote frustratie gelezen..
PM... Ik hoop het dat dat niet roest. Volgende x maar ff checken alstie ook nog lekker zoent!
EB.. Wat bedoel je met.. Hoezo opvliegend?.
ABE! Ik hooooooop dat het meevalt!
EB.. Wat bedoel je met.. Hoezo opvliegend?.
ABE! Ik hooooooop dat het meevalt!
Burn- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:jij ook al.. had je mijn grote frustratie gelezen..
Ow, we gaan samen naar de APK?
Kreng heeft me vorige week net 250 euro gekost, dus ik hoop dat ik het verder bij 20 euro (voor de APK) mag houden. Ik dacht nog, het komt wel goed. Tot mijn vader zei:"Je was er wel van op de hoogte dat je nieuwe bandjes moet?" Grrrrr! Nee, ik wil geen nieuwe banden. Ik wil gewoon dat mijn auto me nog zo min mogelijk geld kost.
Gast- Gast
vriend...
ik breng hem bij een jongen die het zelf doet en vanavond had hij al het 1 en ander gedaan en morgen keurt hij hem op zijn werk.. dan is hij weer apk goedgekeurd (dat viel echt alles mee wat eraan mankeerde) maarrr moet daar buiten nog andere dingen vervangen! en door die kl.te k.t garage kan ik weer in mijn portomonnee duiken...
ik breng hem bij een jongen die het zelf doet en vanavond had hij al het 1 en ander gedaan en morgen keurt hij hem op zijn werk.. dan is hij weer apk goedgekeurd (dat viel echt alles mee wat eraan mankeerde) maarrr moet daar buiten nog andere dingen vervangen! en door die kl.te k.t garage kan ik weer in mijn portomonnee duiken...
waarom ga je niet naar een bandenboer, met zo goed als nieuwe banden als je er echt geen geld aan uit wilt geven
ik was voor 2 nieuwe banden 160euro kwijt
Ow, dat is wel mooi balen Expresso! Wel fijn dat het door een vriend gebeurd. Dit is voor mij het eerste jaar dat ik het echt via een garage speel. Dus ik ben benieuwd. Eigenlijk niet, maar wat doe je eraan. Het moet...
Ik heb niets meer met mijn huidige auto. Dus elke euro die ik nu nog moet uitgeven aan hem, is elke euro teveel. De voorruit en de handvat van de bijrijdersdeur moeten nog worden gerepareerd. Maar ik kan nog steeds door het raam kijken en de bijrijdersdeur gebruik ik nog... Uitstellen, uitstellen, uitstellen.
Ik heb niets meer met mijn huidige auto. Dus elke euro die ik nu nog moet uitgeven aan hem, is elke euro teveel. De voorruit en de handvat van de bijrijdersdeur moeten nog worden gerepareerd. Maar ik kan nog steeds door het raam kijken en de bijrijdersdeur gebruik ik nog... Uitstellen, uitstellen, uitstellen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:waarom ga je niet naar een bandenboer, met zo goed als nieuwe banden als je er echt geen geld aan uit wilt geven
Dat vind ik al zonde van mijn geld, haha. Maar ik ga ook morgen naar de bandenboer. En deze heeft er ook een garage bij voor de APK. Dus in principe ben ik niet bang voor hele dure banden, maar zelfs de goedkopen zijn me te duur.
Goed, ik ben uitgeklaagd haha.
Gast- Gast
voor niks geweest dus... maja beter zekere voor onzekere..
er is 1 x in een auto van mij ingebroken, dacht echt dat ik gek werd! alles was overhoop gehaald en de allerstomste dingen hadden ze meegenomen, mijn deur was helemaal krom getrokken, gelukkig kon die weer recht getrokken worden
wat ze hadden meegenomen: - mijn bril op sterkte, wtf moet je daarmee! pakje kaugom, 10euro, radio zat er nog in maar hadden ze wel geprobeerd eruit te halen maar dus niet gelukt en was nog wat dingen kwijt ..
er is 1 x in een auto van mij ingebroken, dacht echt dat ik gek werd! alles was overhoop gehaald en de allerstomste dingen hadden ze meegenomen, mijn deur was helemaal krom getrokken, gelukkig kon die weer recht getrokken worden
wat ze hadden meegenomen: - mijn bril op sterkte, wtf moet je daarmee! pakje kaugom, 10euro, radio zat er nog in maar hadden ze wel geprobeerd eruit te halen maar dus niet gelukt en was nog wat dingen kwijt ..
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: