Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Bloedprikken is bloedprikken. Tenzij ze je bloedsuikers prikken, dan prikken ze in je vinger.
Gast- Gast
bloedsuikers heb ik niks over gehoord
ja was ook een beetje een stomme vraag... wou eigenlijk meer weten of jullie wel eens geprikt zijn op de dingen die ik opnoemde
ja was ook een beetje een stomme vraag... wou eigenlijk meer weten of jullie wel eens geprikt zijn op de dingen die ik opnoemde
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben overal wel eens op geprikt denk ikExpressoB schreef:bloedsuikers heb ik niks over gehoord
En ik heb ook al weken een formulier liggen voor nóg een keer...
Gast- Gast
Leverfuncties 3x in een week tijd, heb het overleefd
Geen idee meer waarop ik allemaal al geprikt ben in mijn leven, maar maakt niet zoveel verschil toch?
Geen idee meer waarop ik allemaal al geprikt ben in mijn leven, maar maakt niet zoveel verschil toch?
Gast- Gast
Hormoon.ExpressoB schreef:slaaplekker suus
ik zit ff te googlen, moest van de bedrijfsarts bloed laten prikken: cortisol, vitamine b12, hb, lever, foliumzuur, tsh geen idee wat dat is ben heel benieuwd wat eruit komt...
Gast- Gast
Bloedprikken vind ik altijd reuze meevallen. Ik moet alleen niet kijken, anders denk ik dat ik wel onderuit ga. Ik kan heus wel tegen bloed, maar bloed icm geprikt worden voelt toch altijd een beetje weird.
Gast- Gast
Als ik zo'n formulier heb krijg ik altijd de neiging om zelf nog even wat dingen aan te kruisenSmikkell schreef:Ik ben overal wel eens op geprikt denk ikExpressoB schreef:bloedsuikers heb ik niks over gehoord
En ik heb ook al weken een formulier liggen voor nóg een keer...
Gast- Gast
Ik ben trouwens op tsh geprikt, onder anderen Maar bloedprikken is idd bloedprikken. Het maakt weinig uit waarop je geprikt wordt, de prik zal gewoon hetzelfde zijn. Misschien hooguit een buisje meer of minder, en voor bepaalde dingen moet je nuchter geprikt worden, dus ik laat me altijd 's morgens vroeg prikken.
Gast- Gast
pm zegt schildklier, en smikkel zegt hormoon.. uhhh
hahahahha alles inkleuren:P
ik kijk ook nooit hoor! heb er ook een hekel aan, vind het echt een naar gevoel!
ik kijk ook nooit hoor! heb er ook een hekel aan, vind het echt een naar gevoel!
ExpressoB schreef:pm zegt schildklier, en smikkel zegt hormoon.. uhhh
TSH is het hormoon dat je schildklier aanstuurt.
Gast- Gast
Precies!Maple schreef:ExpressoB schreef:pm zegt schildklier, en smikkel zegt hormoon.. uhhh
TSH is het hormoon dat je schildklier aanstuurt.
Gast- Gast
Hormoon dat de schildklier aanstuurtExpressoB schreef:pm zegt schildklier, en smikkel zegt hormoon.. uhhh
Gast- Gast
Daar ben ik nu ook op getest! Alleen jammer dat ze er héel lang over deden voordat ze me konden prikken
Gast- Gast
3maal is scheepsrecht;) danku dames haha
iehhh!! ik liep net naar de tuin stap naar buiten en voelde iets op mn hand, zat er toch een grote spin op!
iehhh!! ik liep net naar de tuin stap naar buiten en voelde iets op mn hand, zat er toch een grote spin op!
Pippa schreef:Daar ben ik nu ook op getest! Alleen jammer dat ze er héel lang over deden voordat ze me konden prikken
huh?
bij mij prikken ze altijd in 1 x raak
Haha, ik hoor dat soort horrorverhalen heel veel! Ik ben gelukkig heel makkelijk te prikken Ik heb enorm dunne adertjes maar ze liggen allemaal wel redelijk aan de oppervlakte.
Gast- Gast
Bloedprikken lukt bij mij altijd wel in 1x, infuus inbrengen hebben ze de laatste keer 3x over gedaan. Heb dunne aders, ze zitten er zo in, maar ook zo weer doorheen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Pippa schreef:Daar ben ik nu ook op getest! Alleen jammer dat ze er héel lang over deden voordat ze me konden prikken
huh?
bij mij prikken ze altijd in 1 x raak
Ik heb rollende aderen, dus dat vertelde ik haar alvast. En toen na 10 minuten zoeken kon ze geen ader vinden die ze aandurfde, en heeft er iemand anders gekeken en gevoeld, wat ook 10 minuten duurde. Vervolgens werd er, gelukkig, in 1x goed geprikt, maar mijn arm is toch pijnlijk
Gast- Gast
Ik moet altijd naar de oncologie afdeling om geprikt te worden voor een infuus.
Het prikken gaat dan in 1 keer goed.
Vind het alleen wel naar om die mensen te zien liggen...
Zitten ze me allemaal aan te kijken: Och germ, dat jonge vrouwtje heeft kanker.
Sommige vragen het als ik binnen kom en ik vind het altijd vervelend naar hun toe om te zeggen dat ik enkel maar Crohn heb...
Het prikken gaat dan in 1 keer goed.
Vind het alleen wel naar om die mensen te zien liggen...
Zitten ze me allemaal aan te kijken: Och germ, dat jonge vrouwtje heeft kanker.
Sommige vragen het als ik binnen kom en ik vind het altijd vervelend naar hun toe om te zeggen dat ik enkel maar Crohn heb...
Gast- Gast
nou ja zie het wel... ga volgende week als ik tijd heb prikken, als ik de uitslag heb horen jullie het (voor wie het interesseert)
heavy story op rtl 4 derek
heavy story op rtl 4 derek
Oh ja, dat is dan wel lastig, Hazel! Ik kan me voorstellen dat je je dan wel een beetje bezwaard voelt.
Ik ben trouwens bloeddonor. Best knap voor iemand die bang is voor naalden.
Gast- Gast
Dat vind ik zeker knap.Alex schreef:Oh ja, dat is dan wel lastig, Hazel! Ik kan me voorstellen dat je je dan wel een beetje bezwaard voelt.
Gast- Gast
Dat is het zeker!
Ik heb er totaal geen moeite mee, bloedprikken of infuus aanbrengen.
Ik heb er totaal geen moeite mee, bloedprikken of infuus aanbrengen.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: