Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ik word de hele dag al gebeld door een onbekend nummer, maar kon steeds niet opnemen vanwege 'inwerkdagje' op nieuw werk. Nu is de voicemail 6 keer ingesproken met geruis... Grr!! Ik wil weten wie me gebeld heeft!
Gast- Gast
Alex schreef:Whahahahaha Jordana, je doet je haarkleur eer aan
En vandaag nog een...
Ik had ruzie met de slagboom (jaaaa dat kan je hebben) Maar de slagboom deed het dus niet..
Dus ik bel de TD.. Ik zeg Jaa de slagboom doet het niet meer.... Dus hij oowww...... Dus ik moest op de knopjes drukken (nog een keer)... Neee hij staat omhoog.... (en mee dat ik dat zeg hoor ik gelach aan de andere kant van de telefoon) DUs hij Jor... Dat was niet echt een slimme opmerking he.. Hij staat omhoog...
Net als eergister hem vertellen dat er een wipp cilinder is binnen gekomen......
Mannen denken altijd door
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Waar is iedereen?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind verstoppertje stom.
Lotus- Ratel
Dat is lief van je.
Ik heb net eindelijk mijn spv'er gesproken.
Ik heb net eindelijk mijn spv'er gesproken.
Lotus- Ratel
Haha, dat had ik er ook wel meteen bij kunnen vertellen natuurlijk...
Het was goed om het met haar te kunnen hebben over hoe het nu verder moet met de therapie, maar ik ben er niet veel wijzer van geworden. Ik word binnenkort besproken binnen het team en dat vind ik altijd erg spannend. Om de een of andere reden heb ik op dit moment het gevoel alsof alles ineens kan gaan veranderen, terwijl ik niet wil dat alles verandert. Het is op dit moment echt een chaos in mijn hoofd. Ow, en ze noemde mijn probleem met eten weer nadrukkelijk een stoornis. Dat vind ik nog steeds moeilijk om te horen.
Ik wil duidelijkheid, maar het zal nog wel even duren voordat ik duidelijkheid krijg.
Het was goed om het met haar te kunnen hebben over hoe het nu verder moet met de therapie, maar ik ben er niet veel wijzer van geworden. Ik word binnenkort besproken binnen het team en dat vind ik altijd erg spannend. Om de een of andere reden heb ik op dit moment het gevoel alsof alles ineens kan gaan veranderen, terwijl ik niet wil dat alles verandert. Het is op dit moment echt een chaos in mijn hoofd. Ow, en ze noemde mijn probleem met eten weer nadrukkelijk een stoornis. Dat vind ik nog steeds moeilijk om te horen.
Ik wil duidelijkheid, maar het zal nog wel even duren voordat ik duidelijkheid krijg.
Lotus- Ratel
kon ze ook wel iets vertellen over wanneer je meer duidelijkheid krijgt? En had je ook aangegeven voor een ander aanspreekpunt dat als zij er niet is?
Gast- Gast
Ze wist nog niet wanneer ik besproken word, dus daar kon ze nog niets over zeggen. En ik heb het over dat andere niet gehad. Als het nou vaker zou gebeuren, zou ik dat wel fijn vinden, maar het is pas de eerste keer dat er zoveel tijd tussen de gesprekken zat.
Lotus- Ratel
Ik hoop het ook, want ik kan hier heel slecht tegen.
Maar goed, wie heeft er iets leuks te vertellen?
Maar goed, wie heeft er iets leuks te vertellen?
Lotus- Ratel
Lotus
Ik heb net een shirtje voor 5 euro gekocht en 2 hipsters voor 4 euro bij de Only I sale!
Ik heb net een shirtje voor 5 euro gekocht en 2 hipsters voor 4 euro bij de Only I sale!
Gast- Gast
Dankjewel Storm! En dat heb je goed gedaan!
Doei Lily, fijne avond!
Doei Lily, fijne avond!
Lotus- Ratel
Mijn man heeft een BBQ en ik ga lekker quesadilla's maken
... dus duik ik nu maar de keuken in
... dus duik ik nu maar de keuken in
Gast- Gast
Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wie geeft er mij weat energie..
Ben zo moe
Ben zo moe
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf niet zo veel meer over, helaas. Waardoor ben je zo moe?
Lotus- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: