Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga zo start to run op mijn telefoon zetten en er ook wat mee doen.. Alleen het idee dat ik iets aan sport ga doen maakt mij al trots
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
LOL!Smikkell schreef:Daar voelde ik me ook vrij alleen..Vergeet-me-nietje schreef:Beduidend minder druk dan in het topic "Meeting vragen"
En PM heeft zich inderdaad netjes afgemeld met de mededeling dat we het heus wel zouden horen als ze wél ging bevallen
Gast- Gast
Nou, ik ben ook al trots op je hoor!Caroow schreef:Ik ga zo start to run op mijn telefoon zetten en er ook wat mee doen.. Alleen het idee dat ik iets aan sport ga doen maakt mij al trots
Gast- Gast
Ja, ik moet namelijk echt even wat aan mijn conditie doen. Ik moest laatst een heuvel opfietsen, ik dacht dat ik er in zou blijven
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
In die heuvel? Dan deed je sowieso iets verkeerd denk ik...Caroow schreef:Ja, ik moet namelijk echt even wat aan mijn conditie doen. Ik moest laatst een heuvel opfietsen, ik dacht dat ik er in zou blijven
Gast- Gast
Lily schreef:nee eigenlijk nog niet, komt nog wel denk ik haha. En ik heb nu een subtielere, de voorkant is wat beige/champagne/bruin en de pootjes zijn wit. Het huis heeft nu opruiming maar er zat geen bril bij die bij m`n jurk paste dus nu heb ik er 1 gekozen uit de gewone collectie maar wel de 50% korting gekregen. Vond ik er netjes/aardig
Als de dag nadert... zal het inderdaad nog wel komen!
Jammer dat je geen bril kon vinden die bij je jurk past
Ik ben zopas naar m'n nieuwe werk geweest en het voelt zo anders dan de huidige school waar ik op werk...
Komend schooljaar kom ik eindelijk in een lief team terecht!
Gast- Gast
Wat fijn! Ook dat je iets anders hebt kunnen vinden.. Heel andere onderwijsvorm ook?Youandi schreef:
Ik ben zopas naar m'n nieuwe werk geweest en het voelt zo anders dan de huidige school waar ik op werk...
Gast- Gast
@ Smikkel: Nee, ik werk gewoon binnen de zelfde stichting, dus dezelfde onderwijssoort. Thank God hebben ze krimp op mijn huidige werk en moeten er 3 mensen uit. Ik heb vrijwillig mobiliteit aangevraagd. Dat is mijn 'redding' Nu ben ik dus overgeplaatst.
Gast- Gast
Youandi schreef:Lily schreef:nee eigenlijk nog niet, komt nog wel denk ik haha. En ik heb nu een subtielere, de voorkant is wat beige/champagne/bruin en de pootjes zijn wit. Het huis heeft nu opruiming maar er zat geen bril bij die bij m`n jurk paste dus nu heb ik er 1 gekozen uit de gewone collectie maar wel de 50% korting gekregen. Vond ik er netjes/aardig
Als de dag nadert... zal het inderdaad nog wel komen!
Jammer dat je geen bril kon vinden die bij je jurk past
Ik heb er nu een die er wel bij past, maar ik vond er geen uit de opruiming dus uiteindelijk een gevonden uit de gewone collectie waar ik alsnog korting op kreeg Zal van het weekend wel een foto maken.
Gast- Gast
Blegh, ben de hele dag al bezig met allemaal kleine dingen die nog moeten voor de vakantie en heb geen zin meer... Ben blij als ik morgen eindelijk in de trein zit!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Blegh, ben de hele dag al bezig met allemaal kleine dingen die nog moeten voor de vakantie en heb geen zin meer... Ben blij als ik morgen eindelijk in de trein zit!
Begint je vakantie morgen?
Gast- Gast
Daar heb je een punt Reva
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, net voor iki dit poste was je berichtje leeg
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
15 juli dacht ik dat de bruiloft van Lily is...
Jaaa toppunt van blondheid...
Autoverzekering bellen en denken waarom krijg ik geen bandje.. En 5 minuten later een sms van CC krijgen belde je mij????
Huhhhhhhh..... Oeppsssssssssss
Autoverzekering bellen en denken waarom krijg ik geen bandje.. En 5 minuten later een sms van CC krijgen belde je mij????
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:
Gast- Gast
Aloha! Ik ben weer klaar met werken en ben ook alweer thuis
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: