Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Dat had k dus vanmorgen, toen mijn paps zo vroeg belde, op de huistelefoon nog wel, mijn hart zat echt in mijn keel.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is nu ook zo als ik mijn ouders bel. Die denken dan gelijk dat ik bevallen ben
Gast- Gast
Antibes schreef:SunnyScience schreef:Eeey hier,
Ik heb zo ongeveer het laatst van mijn eerste jaar afgerond. Dus bijna ECHTE vakantie!
Ik kreeg gister al te horen dat ik een 8 had op mijn artikel en ik moest nog maar iets kleins nu schrijven.
Net even het gemiddelde uitgerekend, ik sta een 7.5 gemiddeld op mijn master. Hoewel ik dit zelf niet eens echt hoog vind. Cum laude zou kunnen, maar dan moet ik mijn onderzoek wel heel goed doen!
Netjes, goed gedaan zeg!
Voor cum laude moet je waarschijnlijk sowieso boven de 8 zitten toch? Hoeveel EC is je afstudeerproject? Ik hoop heeeeeel veel, haha..
Klopt, maar afstuderen is 2x 30 EC. Die 7.5 is gebaseerd op 55 EC, dus het kan
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat is nu ook zo als ik mijn ouders bel. Die denken dan gelijk dat ik bevallen ben
En als je ze niet belt zitten ze zeker ook in de stress?
de ouders van PM zitten nu gewoon de hele dag in de stress
Oeh waarom moet ik ook elke dag op buienradar kijken voor het weer, nu voorspeld ie volgende week vrijdag regen. en de dagen ervoor droog en de dagen erna ook.
Oeh waarom moet ik ook elke dag op buienradar kijken voor het weer, nu voorspeld ie volgende week vrijdag regen. en de dagen ervoor droog en de dagen erna ook.
Gast- Gast
Valt wel mee geloof ik. Ze wonen om de hoek, en er wordt goed in de gaten gehouden of de auto er staat, als die er niet staat bellen ze. En als de bedrijfsbus van mijn man gewoon weg is hebben ze rust. Hij aan het werk, dus ik gewoon thuis op de bankVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Dat is nu ook zo als ik mijn ouders bel. Die denken dan gelijk dat ik bevallen ben
Gast- Gast
ProudMama schreef:Valt wel mee geloof ik. Ze wonen om de hoek, en er wordt goed in de gaten gehouden of de auto er staat, als die er niet staat bellen ze. En als de bedrijfsbus van mijn man gewoon weg is hebben ze rust. Hij aan het werk, dus ik gewoon thuis op de bankVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Dat is nu ook zo als ik mijn ouders bel. Die denken dan gelijk dat ik bevallen ben
Ah dat scheelt wel, heb je goed geregeld
En mijn zusje woont om de andere hoek, dus die houden elkaar wel op de hoogte .VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Valt wel mee geloof ik. Ze wonen om de hoek, en er wordt goed in de gaten gehouden of de auto er staat, als die er niet staat bellen ze. En als de bedrijfsbus van mijn man gewoon weg is hebben ze rust. Hij aan het werk, dus ik gewoon thuis op de bankVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Dat is nu ook zo als ik mijn ouders bel. Die denken dan gelijk dat ik bevallen ben
Ah dat scheelt wel, heb je goed geregeld
En ben vanmiddag bij mijn zusje, dus hebben ze geen stress
Gast- Gast
PM! Bbq ze!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
SunnyScience schreef:Antibes schreef:SunnyScience schreef:Eeey hier,
Ik heb zo ongeveer het laatst van mijn eerste jaar afgerond. Dus bijna ECHTE vakantie!
Ik kreeg gister al te horen dat ik een 8 had op mijn artikel en ik moest nog maar iets kleins nu schrijven.
Net even het gemiddelde uitgerekend, ik sta een 7.5 gemiddeld op mijn master. Hoewel ik dit zelf niet eens echt hoog vind. Cum laude zou kunnen, maar dan moet ik mijn onderzoek wel heel goed doen!
Netjes, goed gedaan zeg!
Voor cum laude moet je waarschijnlijk sowieso boven de 8 zitten toch? Hoeveel EC is je afstudeerproject? Ik hoop heeeeeel veel, haha..
Gaan voor die 8,5 dan! =D Moet te doen zijn! =D =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:SunnyScience schreef:Antibes schreef:SunnyScience schreef:Eeey hier,
Netjes, goed gedaan zeg!
Gaan voor die 8,5 dan! =D Moet te doen zijn! =D =D
Haha geen idee, ik doe gewoon mijn best!
Gast- Gast
Zit me ineens te bedenken dat ik de vorige keer last van mijn darmen kreeg erna... wie weet geeft dat nu het zetje naar weeen toeBurn schreef:PM! Bbq ze!
Ohhh, en jij succes met je date he?! Geniet ervan!
Gast- Gast
Wel fijn trouwens dat je weer wat mobieler bent PM
Ja, hoef geen absolute rust meer te houden he, zo lang ik maar niet te gek doe. Maar dat red ik ook niet, mijn huis soppen lukt me echt niet meer, het zit zo in de weg.VeryCherry schreef:Wel fijn trouwens dat je weer wat mobieler bent PM
Gast- Gast
Haha, werkte het maar zo. Die ukkies komen echt niet voor ze dat zelf willen.Lily schreef:PM doet gewoon meer omdat ze wil bevallen
Misschien als ik 10 km ga hardlopen, maar dat red ik niet. 10 meter is al zwaar
Gast- Gast
Niet te zwaar, gewoon zwaar. Maar ja, mijn hormonen gillen om haring, dus dan wil je wel lopen...Lily schreef:10 meter al te zwaar en dan wil je toch nog een hollandse nieuwe gaan halen
Gast- Gast
Haha! Hopen dat het dan gaat beginnen PM!
Thnx.. Komt goed.. Als ik er alleen nog maar aan denk word ik al zenuwachtig!
Thnx.. Komt goed.. Als ik er alleen nog maar aan denk word ik al zenuwachtig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat is vroeg zeg Lily.
Ik kom net terug van de markt en zo ga ik met mijn vriend naar Antwerpen (Naar het Nederlandse consulaat) om mijn paspoort aan te vragen. Nu maar hopen dat ik niks vergeet want het is een eind rijden
Ik kom net terug van de markt en zo ga ik met mijn vriend naar Antwerpen (Naar het Nederlandse consulaat) om mijn paspoort aan te vragen. Nu maar hopen dat ik niks vergeet want het is een eind rijden
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet nog ff naar het dorp en ga in huis nog wat rommelen/straks eten koken...
Kan vanavond nog werken, maar heb ook al met vriendin afgesproken om hard te lopen en bij te kletsen...
Kan vanavond nog werken, maar heb ook al met vriendin afgesproken om hard te lopen en bij te kletsen...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: