Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Woensdagavond-Kletstopic!

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Woensdagavond-Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Woensdagavond-Kletstopic!

Bericht  Zwoesj wo 15 dec 2010 - 10:10

Isa schreef:
Zwoesj schreef:
Isa schreef:

Haha en dat bedoel ik nou, leer mij die mannen nou eens begrijpen :P

Had je niet zoiets van, val mij er niet mee lastig ik wil er niets van weten? of ken je zowel de vrouw als vriendin niet?

Ik ken zowel de vrouw als vriendin niet. Hij deed ook opeens uit de doeken wat hij zoal voor het grijpen had naast zijn vrouw. En ach, dat was best even vermakelijk om naar te luisteren. smile

Wat ik het vreemde vond was dat onze andere collega, welke ons de andere twee pauzes had bijgestaan, ziek naar huis ging en mijn collega zei:"Die is echt ziek! Maar durft niet naar huis, omdat het niet lekker gaat met zijn vriendin". Om vervolgens te horen hoe deze jongen ook niet zo trouw was aan zijn vriendin.

Is de wereld verdorven ofzo!? Mannen zijn niet te vertrouwen, ofzo. Echt... clown

Ik weet het zeker, dat handboek wordt een bestseller!
Maar wat denk je van die vriendin, die weet dat hij een gezin heeft? Weet ook niet of dat nou helemaal betrouwbaar te noemen is..
Maar dat soort verhalen kunnen inderdaad zeer vermakelijk zijn!

Kreeg net ook te horen dat er blijkbaar over mij een roddel gaat, dat ik iets met een collega uitgevreten zou hebben. Altijd leuk als mensen meer weten dan jijzelf :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:12

Zwoesj schreef:
Ik weet het zeker, dat handboek wordt een bestseller!
Maar wat denk je van die vriendin, die weet dat hij een gezin heeft? Weet ook niet of dat nou helemaal betrouwbaar te noemen is..
Maar dat soort verhalen kunnen inderdaad zeer vermakelijk zijn!

Kreeg net ook te horen dat er blijkbaar over mij een roddel gaat, dat ik iets met een collega uitgevreten zou hebben. Altijd leuk als mensen meer weten dan jijzelf :P

Hij zei:"Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriendinnen. Ik heb een vrouw en ik heb kinderen en deze komen op de eerste plek. Zij zijn de tweede viool. Dat kunnen ze accepteren of een man zoeken die geen vrouw en kinderen heeft". Tja, daar heeft hij ergens wel gelijk in. Ook al is zijn gedrag natuurlijk niet netjes. Wink

Roddels zijn leuk! Vooral als het over jezelf gaat en jij geen idee hebt waar het in hemelsnaam over gaat. Echt te erg! Very Happy Ik heb geleerd de mensen aan te spreken waarvan de roddel is gekomen. Dan weten ze opeens van niets en dachten ze het. Ja, denken zou ik dan niet te vaak doen. :P

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:14

Wooow dat zijn dingen die je niet verwacht! Haha altijd fijn als je geeeen idee hebt waar mensen het over hebben en de roddel er al wel is!

Ik ga ff foto's uploaden!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zwoesj wo 15 dec 2010 - 10:15

tja zolang het bij dit soort praatjes blijft... Mooie is alleen dat degene die het me net vertelde dat absoluut niet zelf verzonnen heeft, en ik dus geen idee heb bij wie de roddel vandaan komt... Zou diegene graag om foto's willen vragen, om mijn geheugen op te frissen Very Happy
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:16

[color=indigo]Nadat ik even gevochten had met mijn nieuwe nietpistool was dit het begin:
Woensdagavond-Kletstopic! - Pagina 2 Foto-WJPQ3D4P
* knip*

Laatst aangepast door Roze Roos op wo 15 dec 2010 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:20

Zwoesj schreef:tja zolang het bij dit soort praatjes blijft... Mooie is alleen dat degene die het me net vertelde dat absoluut niet zelf verzonnen heeft, en ik dus geen idee heb bij wie de roddel vandaan komt... Zou diegene graag om foto's willen vragen, om mijn geheugen op te frissen Very Happy

De roddels over mij komen meestal bij mijn broers beste vriend vandaan. Mijn aartsvijand. Dan denkt de kloothommel weer iets te hebben gezien, wat hij niet gezien kan hebben en als ik hem dan vraag waarom hij zoiets de wereld in helpt dan krijg ik" Ik was steern dik (dronken)". Ja, houd die mond van je dan ook. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:20

Hij is erg leuk geworden zeg! Hoe heb je dat gedaan, was het gemakkelijk? Ik wil zwarte stof, met zilver/witte linten. Maar wat kan ik het beste als ondergrond gebruiken; en hoe moet ik de lintjes en de stof vastzetten?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj wo 15 dec 2010 - 10:20

Ahhh die is leuk Roos! Niet toevallig zin om er nog 1 in elkaar te zetten? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:21

Ik zie net dat ik er wel heel herkenbaar op sta dus haal ze zo weer weg!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:21

[quote="Roze Roos"][color=indigo]Nadat ik even gevochten had met mijn nieuwe nietpistool was dit het begin:
quote]

Netjes hoor! Is dat een memobord waar je briefjes achter kunt doen?

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:21

Dank je Very Happy Oow ja hoor!! Ik vond het echt super leuk om te doen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:22

[quote="Isa"]
Roze Roos schreef:[color=indigo]Nadat ik even gevochten had met mijn nieuwe nietpistool was dit het begin:
quote]

Dank u! Ja dat is het, zag ze steeds overal en omdat ik nog een hobby zocht heb ik besloten om het zelf te doen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Zwoesj wo 15 dec 2010 - 10:22

Isa schreef:
Zwoesj schreef:tja zolang het bij dit soort praatjes blijft... Mooie is alleen dat degene die het me net vertelde dat absoluut niet zelf verzonnen heeft, en ik dus geen idee heb bij wie de roddel vandaan komt... Zou diegene graag om foto's willen vragen, om mijn geheugen op te frissen Very Happy

De roddels over mij komen meestal bij mijn broers beste vriend vandaan. Mijn aartsvijand. Dan denkt de kloothommel weer iets te hebben gezien, wat hij niet gezien kan hebben en als ik hem dan vraag waarom hij zoiets de wereld in helpt dan krijg ik" Ik was steern dik (dronken)". Ja, houd die mond van je dan ook. :P

Ook nog tips hoe je de roddel de wereld uit kan helpen? Of toch beter dood laten bloeden? We hebben nogal een groot bedrijf, en heb niet zo heel veel zin in dat mijn reputatie naar de knoppen gaat (niet dat die nu super is maar toch Cool )
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 15 dec 2010 - 10:22

Spannend Minella, hoop voor je dat het wat wordt!

Isa, heel apart om zoveel openhartigheid te horen van iemand die vreemdgaat. Hij kon er wel trots op zijn.

Ik baal ontzettend dat het huis waar ik op geboden had aan een ander verkocht is. Eerlijk is eerlijk, zij was de eerste bieder, maar door de vraagprijs te bieden hoopte ik het toch te krijgen. Sad
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:23

[quote="Roze Roos"]
Isa schreef:
Roze Roos schreef:[color=indigo]Nadat ik even gevochten had met mijn nieuwe nietpistool was dit het begin:
quote]

Dank u! Ja dat is het, zag ze steeds overal en omdat ik nog een hobby zocht heb ik besloten om het zelf te doen!

Heel erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj wo 15 dec 2010 - 10:23

Roze Roos schreef:Dank je Very Happy Oow ja hoor!! Ik vond het echt super leuk om te doen!

Waar kan de bestelling heen? :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:26

Minella schreef:Hij is erg leuk geworden zeg! Hoe heb je dat gedaan, was het gemakkelijk? Ik wil zwarte stof, met zilver/witte linten. Maar wat kan ik het beste als ondergrond gebruiken; en hoe moet ik de lintjes en de stof vastzetten?

Dank je! Al met al was het niet zo heel moeilijk. Ik heb gewoon zo'n wit schilderijdoek gekocht(gewoon bij Xenos voor nog geen tientje voor deze grote), verder fiberfil(schrijf je dat zo), stof, lintjes, splitpennen en een nietpistool.
Ik heb het fiberfil eromheen gedaan en even tijdelijk vast gezet met punaises en daarna dus met nietjes. Toen de stof eromheen en ook vast geniet. Uiteindelijk de lintjes vastgezet met punaises en op die "punten" in het doek dus met splitpennen!

Volgens mij kun je als ondergrond ook hout gebruiken dat je het met spijkers vast zet, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:27

Zwoesj schreef:
Roze Roos schreef:Dank je Very Happy Oow ja hoor!! Ik vond het echt super leuk om te doen!

Waar kan de bestelling heen? :P

Stuur een pm'tje zou ik zeggen! :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 10:27

[quote="Chipp"]
Roze Roos schreef:
Isa schreef:
quote]

Heel erg leuk!

Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:29

Zwoesj schreef:
Isa schreef:

Ook nog tips hoe je de roddel de wereld uit kan helpen? Of toch beter dood laten bloeden? We hebben nogal een groot bedrijf, en heb niet zo heel veel zin in dat mijn reputatie naar de knoppen gaat (niet dat die nu super is maar toch Cool )

Altijd blijven ontkennen. Zelfs als het wel waar is. Op een gegeven moment waait het wel weer over. :P

Lady4: Dat idee had ik ook heel erg sterk. Maar wie zijn billen brandt zal ooit op de blaren moeten zitten. En al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt zich wel. Het gras lijkt altijd groener aan de overkant, maar kan dor overkomen. Dat zijn een paar zinnen die wij hem deze dag hebben meegegeven. Maar ik en de andere collega zijn nu de enige die hierover weten, dus het is gelukkig niet zo dat hij het op het werk rondbazuint, dat zou pas echt triest zijn.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj wo 15 dec 2010 - 10:39

Ik ben naar bed meiden, fijne avond nog, slaap lekker en alvast goedemorgen smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:40

Zwoesj schreef:Ik ben naar bed meiden, fijne avond nog, slaap lekker en alvast goedemorgen smile

Goed idee! Morgen weer vroeg op en de directeur komt bij mij in de klas kijken op stage. In januari moet ik een aantal dagen invallen in groep 8, dus vandaar. Opzich vrij informeel, maar toch wel spannend.
Weltrusten allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 10:46

Welterusten meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: