wat te dragen in de zomer, petje/hoedje?
+4
Darius
Dolphinne
Fiwen
vlindertje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat te dragen in de zomer, petje/hoedje?
Binnenkort gaan we op vakantie en ik ben een beetje aan het bedenken wat we allemaal mee moeten nemen.
Mijn zoontje heeft/had altijd een petje op in de zomer ter bescherming van de zon. Maar heeft iemand nog een leuk idee voor mijn dochtertje (foto ) MIjn dochtertje is nog maar 5 maanden en is natuurlijk niet heel veel in de zon.
Maar wat is nou handig? Ik heb een hoedje gekregen van de hema (met van die touwtjes) maar die is nog iets te groot (en ik weet ook niet of die fijn is)
Dus nog iemand tips?
Mijn zoontje heeft/had altijd een petje op in de zomer ter bescherming van de zon. Maar heeft iemand nog een leuk idee voor mijn dochtertje (foto ) MIjn dochtertje is nog maar 5 maanden en is natuurlijk niet heel veel in de zon.
Maar wat is nou handig? Ik heb een hoedje gekregen van de hema (met van die touwtjes) maar die is nog iets te groot (en ik weet ook niet of die fijn is)
Dus nog iemand tips?
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Re: wat te dragen in de zomer, petje/hoedje?
wij hebben deze (en die is nu in de aanbieding, best wel zuur):
http://www.hm.com/nl/product/75664?article=75664-B
ik zou er wel een kiezen met touwtjes, onze dochter trekt 'm anders zo af. Deze heeft ze ook al af weten te trekken en door het open raam van de auto weten te gooien.
http://www.hm.com/nl/product/75664?article=75664-B
ik zou er wel een kiezen met touwtjes, onze dochter trekt 'm anders zo af. Deze heeft ze ook al af weten te trekken en door het open raam van de auto weten te gooien.
Gast- Gast
Wij hadden voor H. een zonnehoedje en een petje.
Beide zonder touwtjes en ze liet `m keurig op.
Ook hadden we twee zonnebrillen bij.
Niet quoten aub.
Beide zonder touwtjes en ze liet `m keurig op.
Ook hadden we twee zonnebrillen bij.
Niet quoten aub.
Gast- Gast
Wij hebben een paar mutsjes van NoaNoa Baby, J. heeft een hekel aan dingen op haar hoofd en van deze merkt ze heel weinig en die laat ze dus ook goed zitten.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een bandana voor mijn zoontje met zijn naam erop gedrukt. (ik heb hem toen besteld bij koterkado.nl)
Wel handig tegen de zon op zijn hoofd, alleen vind ik een petje met klep handiger omdat de zon dan ook uit zijn gezicht/ ogen blijft.
Zoals deze:
Deze heeft hij ook gehad. Die hield ook mooi de zon uit zijn nek en ogen.
*weg*
Nu heeft hij een pet met klep en stuk voor achter in zijn nek van de prenatal. Die vind ik ook erg fijn.
Het stuk voor in de nek kun je dus ook oprollen (zoals op de foto)
Wel handig tegen de zon op zijn hoofd, alleen vind ik een petje met klep handiger omdat de zon dan ook uit zijn gezicht/ ogen blijft.
Zoals deze:
Deze heeft hij ook gehad. Die hield ook mooi de zon uit zijn nek en ogen.
*weg*
Nu heeft hij een pet met klep en stuk voor achter in zijn nek van de prenatal. Die vind ik ook erg fijn.
Het stuk voor in de nek kun je dus ook oprollen (zoals op de foto)
Laatst aangepast door Dolphinne op zo 25 sep 2011 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Laurens heeft verschillende petjes gehad en ook zon bandana als dolphinne heeft, maar hij trekt ze meteen van zijn hoofd. ????? Ik kan hem beter zijn wintermuts geven, die houdt hij tenminste op. Vreemd kind.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb voor Yrsa meerdere zonnehoedjes die ik onder har kin kan knopen en een mutsje van dun katoen, rood met stippen, het ziet eruit als een soort kant-en-klare bandana.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ochhhhh die bandana is wel erg leuk!! Waar heb je die vandaan?
Wij hebben een petje met nekbescherming. Komt van de Prenatal, maar J.weet hem steeds van haar hoofd te krijgen. Zonnebril trekt ze ook al omhoog.
Wij hebben een petje met nekbescherming. Komt van de Prenatal, maar J.weet hem steeds van haar hoofd te krijgen. Zonnebril trekt ze ook al omhoog.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Ochhhhh die bandana is wel erg leuk!! Waar heb je die vandaan?
Ik heb die bandana toen besteld bij www.koterkado.nl
simplycolors heeft hem geloof ik ook wel en nog meer bij meer webshops.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dolphinne schreef:Flip Fluitketel schreef:Ochhhhh die bandana is wel erg leuk!! Waar heb je die vandaan?
Ik heb die bandana toen besteld bij www.koterkado.nl
simplycolors heeft hem geloof ik ook wel en nog meer bij meer webshops.
Ja natuurlijk Simply colors had ik niet aan gedacht. Zal straks eens kijken!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
mijn dochtertje heeft verschillende zonnepetjes, ze houd ze gewoon op haar hoofd.
ik let er wel op dat haar oortjes en nekje beschermt zijn voor de zon.
bij de terstal hebben ze zonnehoedjes en ze zijn ook niet duur.
ik let er wel op dat haar oortjes en nekje beschermt zijn voor de zon.
bij de terstal hebben ze zonnehoedjes en ze zijn ook niet duur.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb hier een roze bandana, een petje en een paar zonnehoedjes. De bandana en het petje bevallen prima, de hoedjes wat minder. Die trekt ze over haar ogen heen of haalt ze helemaal van haar hoofd af
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zomerhoedje/-petje peuter
» Maat mutsje/petje
» Hoe te dragen?
» Zou jij dit dragen?
» Vragen over dragen
» Maat mutsje/petje
» Hoe te dragen?